Er ulykkelig og frustreret (julehjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.288 visninger
43 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg skriver som anonym men ska nok give mig til kende i en pb hvis nogen har brug for det sagen er den at jeg syns det her er enormt svært for mig at bede om hjælp. Men jeg har absolut ingen penge til julegave til min søn det skærer mig dybt i hjertet. Han er kun 1 år men han forstår godt hva gaver drejer sig om. Så det gør så ondt ik at ku gi ham gave. Mine forældre har været så søde at betale alt til juleaften hos dem. Stor hjælp.Men nu behøver jeg hjælp til min søns gave. Er der nogle venlige sjæle der vil af med noget legetøj så er det en KÆMPE hjælp og en meget taknemmelig kvinde der modtager. Juleknus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Miss.Sunshine

Hvad søger du? og hvor bor du i verden?

Anmeld

15. december 2010

Miia90

Du skriver du ikk kan lide og bede om hjælp, men du spørg alligevel :/

Håber der er nogen som kan hjælpe dig alligevel

Anmeld

15. december 2010

twinboys

Hvorfor ikke sætte navn på det er da ikke forkert at bede om hjælp... Og når folk skal give dig noget, så oplyser du jo navn og adresse alligevel...

Håber der er nogle som kan hjælpe... Jeg har jo store drenge så desværre ikke noget legetøj som passer til et barn på 1år.... desvære

Majbritt

Anmeld

15. december 2010

june1987

altså jeg tænker bare, har du slet ingen penge?

du kunne jo gå i genbrugen der kunne du sikkert nok finde noget som din søn kunne bruge så må han vente til januar med at få nogen andre

Anmeld

15. december 2010

PernilleB

Hvor bor du henne a i landet..???  skulle du tilfeldigt bo i nærheden a helsinge så er der håb forude.. frivilligcentret har noget for børn der hedder bytte-biksen... man kan bytte, låne, eller bare tage hva man vil... sidst jge var der har de en del for folk kommer hele tiden og donere... frivilligcentret.dk mener jeg deres hjemmeside hedder..

Anmeld

15. december 2010

Kamulla

havde haft flere sække hvis min kælder ikke blev oversvømmet i sommers med kloak vand.. så der er smidt legetøj ud for flere 1000kr håber der er nogle der har noget i overskud.. har man ikke altid det???

Anmeld

15. december 2010

Aves..

Selvom et barn på 1 år godt ved hvad gaver, så aner han jo intet om prisen eller hvilken gave der er fra hvem...så tror nu ikke det vil være et problem for ham at du ikke har en gave, når han får af andre.

Herhjemme er der bare ikke nogle penge i år og mine store drenge får så gaver fra alle andre...min gave er en fællesgave de får til sommer, sådan måtte jeg gøre i år, og de er store børn, men tingene er bare ikek altid som man ønsker dem.

Anmeld

15. december 2010

Marco2

Det behøver du ikke være bange for.

En barn på 1 år har INGEN anelse om hvem gaverne er fra og i det hele taget hvad gaver er.

Mon ikke dine forældre giver ham et eller andet juleaften.

Så lad være med at bekymre dig om hans følelser. Han har ikke begrebet om det allerede.

AG

Anmeld

15. december 2010

Pige2009

Jeg giver heller ikke Laura julegave i år, da hun kun er 14 mdr. juleaften og hun aner jo ikke om jeg giver hende gave eller ej SÅ du behøver da ikke give ham noget før om et par år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.