Er ulykkelig og frustreret (julehjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Hasselnødden

Anonym skriver:

Jeg skriver som anonym men ska nok give mig til kende i en pb hvis nogen har brug for det sagen er den at jeg syns det her er enormt svært for mig at bede om hjælp. Men jeg har absolut ingen penge til julegave til min søn det skærer mig dybt i hjertet. Han er kun 1 år men han forstår godt hva gaver drejer sig om. Så det gør så ondt ik at ku gi ham gave. Mine forældre har været så søde at betale alt til juleaften hos dem. Stor hjælp.Men nu behøver jeg hjælp til min søns gave. Er der nogle venlige sjæle der vil af med noget legetøj så er det en KÆMPE hjælp og en meget taknemmelig kvinde der modtager. Juleknus

Der er oprettet en tråd, som jeg ikke lige på stående fod kan huske hvad hedder - måske der er nogen der kan hjælpe mig her? Hvor en masse har tilbudt en masse overskudsting de gerne vil af med både gratis og for lidt penge - den er måske lidt uoverskuelig nu men det er da værd at kigge lidt nærmere på  forstår godt det kan føles svært at bede om hjælp, men se, det er lykkedes dig alligevel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Ryberg

Hvor er du fra?

Anmeld

15. december 2010

Diana...

Heldigvis synes et barn på et år at det er gavepapiret der er det sjoveste. De har TIT bøger på tilbud til 10-20 kr i føtex så det bare på med noget gavepapir og så han glad. Eller i tigeren eller hvad det hedder der er altså nogen ok ting til 10 kr. fx en bamse eller noget. De er mere intreseret i papiret end gaverne. 

Anmeld

15. december 2010

Maria-s

Diana... skriver:

Heldigvis synes et barn på et år at det er gavepapiret der er det sjoveste. De har TIT bøger på tilbud til 10-20 kr i føtex så det bare på med noget gavepapir og så han glad. Eller i tigeren eller hvad det hedder der er altså nogen ok ting til 10 kr. fx en bamse eller noget. De er mere intreseret i papiret end gaverne. 

Har ikke selv børn endnu, men høre også denne fra veninder der har. Farvestrålende gavepair DET hitter Så en tur i Tiger og find noget til en 10'er og så hug noget af din mors gavepapir, så er lykken da gjort

Glædelig jul

Anmeld

15. december 2010

Diana...

Maria-s skriver:

Har ikke selv børn endnu, men høre også denne fra veninder der har. Farvestrålende gavepair DET hitter Så en tur i Tiger og find noget til en 10'er og så hug noget af din mors gavepapir, så er lykken da gjort

Glædelig jul

Ja nemlig og mange butikker har gave bor så der kan man også bare tage noget. Min søn er snart 2 og lykken for han er bare at pakke dem op det er glemt hvad der i dem kort tid efter han synes bare selve gaven er sjov at pakke op 

Anmeld

15. december 2010

MorTilGustav

Jeg planlægger heller ikke at give Gustav gaver.. Han er 14 mdr til den tid og tror ikke han kommer til at lide afsavn.. Hvis jeg falder over noget der er penge til og som passer til ham får han måske nogle julegaver men det er ikke noget jeg synes man skal stresse over når de er så små...  

Anmeld

15. december 2010

N&J

Okey, ved godt det her var en tråd om hjælp, og egentlig så ved jeg godt at det er tanken der tæller, men selvfølgelig ønsker man jo at kunne give sit barn en gave juleaften, det er den første juleaften, nej ungen kan ikke huske det, men altså, de fleste har vel en barnets bog type, hvor den første jul også står, så når barnet er stort nok kan det læse om de første år af barnets liv, så jeg kan sagtens forstå at man gerne vil give sit barn en gave, om der så er nogen der ligger inde med noget, det ved jeg ikke, jeg har ikke noget selv til den alder, da jeg købte legetøj til større børn til Nikita istedet for og det bruger hun selv stadig.. desværre.. 

Anmeld

15. december 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
TS: Jeg vil gerne sende en lille pakke til din søn.

Send mig en PB!

Anja

Anmeld

15. december 2010

Klumpe-dumpe

N&J skriver:

Okey, ved godt det her var en tråd om hjælp, og egentlig så ved jeg godt at det er tanken der tæller, men selvfølgelig ønsker man jo at kunne give sit barn en gave juleaften, det er den første juleaften, nej ungen kan ikke huske det, men altså, de fleste har vel en barnets bog type, hvor den første jul også står, så når barnet er stort nok kan det læse om de første år af barnets liv, så jeg kan sagtens forstå at man gerne vil give sit barn en gave, om der så er nogen der ligger inde med noget, det ved jeg ikke, jeg har ikke noget selv til den alder, da jeg købte legetøj til større børn til Nikita istedet for og det bruger hun selv stadig.. desværre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.