Er ulykkelig og frustreret (julehjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Manakauapo

TS: Send mig en PB, så vil jeg rigtig gerne hjælpe dig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

LivasMor

Anonym skriver:

Jeg bor ude i knudskovparken

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

LivasMor skriver:

Jeg bor ude i knudskovparken

Ok det er ik så langt herfra jeg sender dig lige en pb

Anmeld

15. december 2010

Low

Ellers kan du snakke med mødrehjælpen. Det har også nogle gode butikker rundt omkring og man kan søge om gavekort på 200kr gratis til deres butikker

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Tusind tusind tak til de søde piger der vil hjælpe mig. Jeg er så taknemmelig. Det er så stort af jer

Anmeld

15. december 2010

Aves..

Anonym skriver:

Jeg skriver som anonym men ska nok give mig til kende i en pb hvis nogen har brug for det sagen er den at jeg syns det her er enormt svært for mig at bede om hjælp. Men jeg har absolut ingen penge til julegave til min søn det skærer mig dybt i hjertet. Han er kun 1 år men han forstår godt hva gaver drejer sig om. Så det gør så ondt ik at ku gi ham gave. Mine forældre har været så søde at betale alt til juleaften hos dem. Stor hjælp.Men nu behøver jeg hjælp til min søns gave. Er der nogle venlige sjæle der vil af med noget legetøj så er det en KÆMPE hjælp og en meget taknemmelig kvinde der modtager. Juleknus

Kunne du ikke tænke at fortælle om din situation...altså ikke detaljeret eller så du føler du udstiller dig selv, men mere sådan overordnet....hvad er grunden til du ikke har råd, hvor meget har du at leve for og hvad er dine forventninger og krav til en god nok jul..

Anmeld

15. december 2010

Mullebergen

Anonym skriver:

Jeg skriver som anonym men ska nok give mig til kende i en pb hvis nogen har brug for det sagen er den at jeg syns det her er enormt svært for mig at bede om hjælp. Men jeg har absolut ingen penge til julegave til min søn det skærer mig dybt i hjertet. Han er kun 1 år men han forstår godt hva gaver drejer sig om. Så det gør så ondt ik at ku gi ham gave. Mine forældre har været så søde at betale alt til juleaften hos dem. Stor hjælp.Men nu behøver jeg hjælp til min søns gave. Er der nogle venlige sjæle der vil af med noget legetøj så er det en KÆMPE hjælp og en meget taknemmelig kvinde der modtager. Juleknus

Hvor bor du?

Jeg har lige ryddet op i Hjaltes legetøj og der er nogle ting din søn gerne må få hvis det ikke skal sendes.

Skriv mig evt. en PB, jeg bor i Storkøbenhavn.

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

MatildeS skriver:

Hvor bor du?

Jeg har lige ryddet op i Hjaltes legetøj og der er nogle ting din søn gerne må få hvis det ikke skal sendes.

Skriv mig evt. en PB, jeg bor i Storkøbenhavn.

Super sødt af dig men kommer ik til Kbh foreløbig. Men tak for tanken. Den tæller også

Anmeld

15. december 2010

Cris

Tror du, at han forstå, hvad en gave handler om? Jeg tror, at du kunne pakke nogle pebernødder i et flot styk papir og han ville være så glad... mest for papiret!  Så skal du ikke tænke så meget om det. Og det handler ikke altid om gaverne! Vi kommer heller ikke til at give særlig meget til Jul. Jeg venter til udsalget og købe noget spændende om en spontan gave. Det kan jeg bedre lide!

Anmeld

15. december 2010

eElak

Halløjsa.. 

Jeg kan godt forstå at du vil holde dig anonym.... 

Jeg kender lige nu alt til hvordan det er at stå i din situation.. Lige nu lever jeg på et gavekort som en julehjælpstråd på Jubii, har givet mig... 

Jeg vil råde dig til at sende en julehjælps ansøgning afsted HURTIGT til mødrehjælpen og foreningen til støtte for mødre og børn. Mødrehjælpen har frist en af de kommende dage og det kan gøres på deres hjemmeside

Den anden er en fond/legat, som reagerer hurtigt. Jeg ved dog ikke om de kan nå det inden jul - du kan google det og spørge. 

Jeg har selv måttet søge julehjælp i frelsens hær - og er heldigvis blevet godkendt, så jeg skal ind på mandag og hente et gavekort, + muligvis en gave til min søn... 

det med at dit barn ved hvad gaver er - det passer ikke, det tror jeg ikke på.. MEN jeg VED hvor meget det betyder som mor at kunne give sit barn noget på sådan en dag.. SÅ jeg kan godt forstå at du har det som du har.. Jeg har også haft det af HT omkring at jeg ikke kan give min søn en ordentlig jul.. Men min far kommer heldigvis ned til mig i år, og så tager han størstedelen af maden med.. 

Hvor meget har du fået indtil videre?
Jeg har desværre ikke råd til at sende noget, og jeg bor i KBH...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.