Frikadeller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Nalle

Efter vi er begyndt at bruge all around krydderi har alt vores kød fået meget mere smag, ville ikke kunne lave mad uden det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Carina1977

luppe-laban skriver:

skal det være kylline eller svinefars`?

Svinefars

Anmeld

14. december 2010

KajaHH

Jeg kommer nogle gange allehånde i, ikke mere end ca. 1 tsk til 500 g fars.

Ellers kommer jeg friske championg i helt fint hakket, det smager virkelig godt, den eneste ulempe der er ved det, er at de ikke kan gemmes og lunes igen

Anmeld

14. december 2010

Carina1977

JulieE skriver:

Jeg plejer at putte et fed hvidløg i mine (de kommer ikke til at smage helt vildt af hvidløg, mend et giver lidt smag) og så bruger dansk vand (uden citrus) som væde.Det gør dem luftige  Og skal det  ekstra luxus agtig en pakke bacen, som jeg hakker rimeligt fint og rører i farsen.

De der frikadeller som du laver, tror jeg min søn er vild med hehe  

Anmeld

14. december 2010

Carina1977

isabellamor skriver:

put fetaost og finthakket peberfrugt i.. og evt persille.. hvis det er noget i kan lide  

Eeej sikke mange gode forslag nu. Havde faktisk slet ikke tænkt på sådan noget....kun ekstra krydderier *lol*

Anmeld

14. december 2010

Dinna88

Carina1977 skriver:

Jojo han er faktisk ikke kræsen, men når han er blevet lovet kød-frikadeller, så er det bestemt det han vil ha *griner*

Haha, ja okay

Anmeld

14. december 2010

JulieE

Carina1977 skriver:

De der frikadeller som du laver, tror jeg min søn er vild med hehe  

Mine unger er også vilde med dem  Mit største problem, jeg pinedød ikke fåd em til at smage som min mors.... og de er jo bedst  Men synes egentlig også mine er ret ok

Anmeld

14. december 2010

Carina1977

Nalle skriver:

Efter vi er begyndt at bruge all around krydderi har alt vores kød fået meget mere smag, ville ikke kunne lave mad uden det

Det er måske sådan noget der burde stå som en fast inventar i min krydderi-hylde  Må suse op efter sådan noget

Anmeld

14. december 2010

Nalle

Carina1977 skriver:

Det er måske sådan noget der burde stå som en fast inventar i min krydderi-hylde  Må suse op efter sådan noget

Vi kan på ingen måde undvære det, vores mad smager af intet uden det.

Anmeld

14. december 2010

Isabella_mor

Carina1977 skriver:

Eeej sikke mange gode forslag nu. Havde faktisk slet ikke tænkt på sådan noget....kun ekstra krydderier *lol*

frikadeller med fetaost hitter hvertfald hos os.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.