Frikadeller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.721 visninger
36 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Carina1977

Vi skal jo have frikadeller iaften, og jeg synes altid at mine bliver jævnt kedelige

Er der nogen der har en god opskrift på nogle frikadeller, der smager af noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Dinna88

Carina1977 skriver:

Vi skal jo have frikadeller iaften, og jeg synes altid at mine bliver jævnt kedelige

Skal de være af kød??
For ellers er rødbedefrikadeller, kartoffelfrikadeller og risfrikadeller virkelig lækre!  

Anmeld

14. december 2010

Carina1977

Dinna88 skriver:

Skal de være af kød??
For ellers er rødbedefrikadeller, kartoffelfrikadeller og risfrikadeller virkelig lækre!  

Ej det skal altså være af kød, ellers tror jeg der lyder et ramaskrig fra min søn? *LOL*

Anmeld

14. december 2010

Dinna88

Carina1977 skriver:

Ej det skal altså være af kød, ellers tror jeg der lyder et ramaskrig fra min søn? *LOL*

Så kan jeg desværre ikke hjælpe! Uh, det er ellers lækre sager. Især kartoffeldellerne!

Anmeld

14. december 2010

Carina1977

Dinna88 skriver:

Så kan jeg desværre ikke hjælpe! Uh, det er ellers lækre sager. Især kartoffeldellerne!

Hehe kunne være jeg skulle prøve det engang, hvor Mark er hos sin far

Anmeld

14. december 2010

Dinna88

Carina1977 skriver:

Hehe kunne være jeg skulle prøve det engang, hvor Mark er hos sin far

Bryder han sig ikke om mad han ikke er vant til, eller? For det er jo ganske almindelig mad.

Anmeld

14. december 2010

lucas<3

Carina1977 skriver:

skal det være kylline eller svinefars`?

Anmeld

14. december 2010

JulieE

Jeg plejer at putte et fed hvidløg i mine (de kommer ikke til at smage helt vildt af hvidløg, mend et giver lidt smag) og så bruger dansk vand (uden citrus) som væde.Det gør dem luftige  Og skal det  ekstra luxus agtig en pakke bacen, som jeg hakker rimeligt fint og rører i farsen.

Anmeld

14. december 2010

Isabella_mor

Carina1977 skriver:

put fetaost og finthakket peberfrugt i.. og evt persille.. hvis det er noget i kan lide  

Anmeld

14. december 2010

Carina1977

Dinna88 skriver:

Bryder han sig ikke om mad han ikke er vant til, eller? For det er jo ganske almindelig mad.

Jojo han er faktisk ikke kræsen, men når han er blevet lovet kød-frikadeller, så er det bestemt det han vil ha *griner*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.