Anonym skriver:
Jeg er gravid i uge 32 og elsker bare min lille pige i maven.. men stort set siden jeg blev gravid har folk bare ødelagt det for mig/os..
Alle siger: "puha det bliver hårdt", eller "ja så får i jeres at se til", "det er sååååå dyrt at have børn", "nyd det nu inden du føder, fordi DER slutter det", "Nyd at i kan sove længe inden hun kommer" osv osv..
Er bare så ked af det.. Vi har ok økonomi, hus, stor have, bil og bor på landet.. har masser af tilbyde en lille.. + selvfølgelig masser af kærlighed.. Elsker min kæreste overalt på jorden og det er virkelig noget vi gerne vil.. Men begynder at tænke, kan vi nu klare det, ødelægger det vores forhold, bliver tingene nu helt anderledes.. har vi energi nok til det og overskud?
Årh hvorfor kan folk ikke bare være glade på vores vegne.. og hvorfor har de egentlig selv børn når de siger sådan..
Kan sagtens følge dig, den har jeg også hørt rigtig meget, og det er bare så trels
hvorfor kan folk ikke bare være glade, og så holde k...ft for resten, jeg fik feks at vide fra 2 i nærmeste familie, da vi fortalte, at vi skulle være forældre, at nå ja nu må vi jo se hvad der sker, for der kan jo ske så meget
Bare ikke dte man har lyst til at høre på, eller dne bedste kom fra den ene som kort efter ringede op og sagde: jeg kan bare ikke være glad på jeres vegne før du er over 14 uger 
man er rigeligt nærvøs nok i forvejen, over dne nye store rolle man vil få, og har da slet ikke brug for folks, kommentarer 
håber det bedste for jer og jeres kommende nye lille familie 

Anmeld