Folk får mig til at miste glæden over min lille pige i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.347 visninger
42 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 32 og elsker bare min lille pige i maven.. men stort set siden jeg blev gravid har folk bare ødelagt det for mig/os..

Alle siger: "puha det bliver hårdt", eller "ja så får i jeres at se til", "det er sååååå dyrt at have børn", "nyd det nu inden du føder, fordi DER slutter det", "Nyd at i kan sove længe inden hun kommer" osv osv.. 

Er bare så ked af det.. Vi har ok økonomi, hus, stor have, bil og bor på landet.. har masser af tilbyde en lille.. + selvfølgelig masser af kærlighed.. Elsker min kæreste overalt på jorden og det er virkelig noget vi gerne vil.. Men begynder at tænke, kan vi nu klare det, ødelægger det vores forhold, bliver tingene nu helt anderledes.. har vi energi nok til det og overskud?

Årh hvorfor kan folk ikke bare være glade på vores vegne.. og hvorfor har de egentlig selv børn når de siger sådan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Kamulla

ÅRH hader de kommentarer.. men JA det bliver hårdt.. men det er også det skønneste i verdenen... det er jo hele din og jeres hverdag der bliver forandret.. så klart det bliver hårdt.. det med du skal nyde at sove længe... det så korrekt for det snart slut.. men hva.. det hører altså med til at få børn.. burde alle da vide

ja det er sku også dyrt at have børn.. men lad det ikke ødelægge din glæde over lillepigen i maven.. det er cool facts.. det er heller ikke dyrer end man gør det til hvis du bare SKAL have alt det dyre tøj og tilbehør, så bliver det jo ekstra dyrt

NYD nu din graviditet.. luk ørene.. 

Anmeld

14. december 2010

Anonym

Bare ignorer dem.. :-) Glæd dig/jer. (jeg har er selv kun i uge 25+1) men, sys da bestemt I skal glæde jer.. Ja, der er måske nogle ulemper m.m. men fuck det... I skal da nok klare det :-)

Synes bare du skulle ha et svar :-)

Anmeld

14. december 2010

Vial

I DK kan det være svært at glæde sig på andres vegne uden at se problemer..

Anmeld

14. december 2010

eElak

Sådanne kommentarer slipper man aldrig udenom...

Så lad det ryge lige så hurtigt ud igen som det kommer ind.. 

indrømmet - det er hårdere end man regner med at have børn, men derfor behøver man jo ikke at ødelægge forventningerne for andre..

Håber du kan nyde din lille pige i maven - og om 2 måneder i favnen

Anmeld

14. december 2010

Karo

Jeg ved ikke hvorfor skal sige de ting. Jeg tror ikke det er for at være ondskabsfuld og de aner garanteret ikke at de gør dig ked af det.

For de har ret, man får massere at se til, man kommer ikke til at sove længe i lang tid og jo børn er dyrer................Men, men, men

Man skal jo hellere tænke på alt det positiv ved jeres lille pige istedet. Det at blive mor har for mig været den størtse oplevelse i mit liv. Jeg kan ikke beskrive hvor STORT det er. Jeg elsker mine bøn så meget og jeg vil bestemt ikke være dem foruden.

Om ca. 8 uger kommer du til at opleve denne glæde og det er helt sikkert noget du kan se frem til

Anmeld

14. december 2010

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jeg er gravid i uge 32 og elsker bare min lille pige i maven.. men stort set siden jeg blev gravid har folk bare ødelagt det for mig/os..

Alle siger: "puha det bliver hårdt", eller "ja så får i jeres at se til", "det er sååååå dyrt at have børn", "nyd det nu inden du føder, fordi DER slutter det", "Nyd at i kan sove længe inden hun kommer" osv osv.. 

Er bare så ked af det.. Vi har ok økonomi, hus, stor have, bil og bor på landet.. har masser af tilbyde en lille.. + selvfølgelig masser af kærlighed.. Elsker min kæreste overalt på jorden og det er virkelig noget vi gerne vil.. Men begynder at tænke, kan vi nu klare det, ødelægger det vores forhold, bliver tingene nu helt anderledes.. har vi energi nok til det og overskud?

Årh hvorfor kan folk ikke bare være glade på vores vegne.. og hvorfor har de egentlig selv børn når de siger sådan..

Hvad sker der lige for folk omkring dig? Der er da ikke noget mere fantastisk ens når man venter et lille stjerneskud.. Jo det er da lidt hårdt i starten, men tror også det kommer an på hvad man forventer.. Har en prinsesse på 2 mdr og synes egentlig ikke det er vildt hårdt at have en lille.. Nyder det max.. Med hensyn til økonomi, så koster det jo bare lidt tøj og bleer hvis du kan og vil amme.. Vi kan ikke mærke det på vores økonomi endnu.. Det kommer da helt sikkert, men med lidt fornuft så skal man nok kunne klare den..Så nyd din lille pige i maven og GLÆD dig til hun kommer ud til dig, for det bliver helt fantastisk :-)

Anmeld

14. december 2010

dorthemus

Anonym skriver:

Folk skal lære, at holde deres smålige og uvelkomne kommentarer for dem selv

Nyd din graviditet og det faktum at I er kommende forældre med alt hvad dertil hører

Anmeld

14. december 2010

dorthemus

Heidibh skriver:

Hvad sker der lige for folk omkring dig? Der er da ikke noget mere fantastisk ens når man venter et lille stjerneskud.. Jo det er da lidt hårdt i starten, men tror også det kommer an på hvad man forventer.. Har en prinsesse på 2 mdr og synes egentlig ikke det er vildt hårdt at have en lille.. Nyder det max.. Med hensyn til økonomi, så koster det jo bare lidt tøj og bleer hvis du kan og vil amme.. Vi kan ikke mærke det på vores økonomi endnu.. Det kommer da helt sikkert, men med lidt fornuft så skal man nok kunne klare den..Så nyd din lille pige i maven og GLÆD dig til hun kommer ud til dig, for det bliver helt fantastisk :-)

Anmeld

14. december 2010

patella

Anonym skriver:

Det de så lige glemmer at tilføje er at alt det hårde og alle omvæltningerne og alt det der blir sværere blir LAAANGT overskygget af ALT det vidunderlige ved at blive mor og far. Du kan SLET ikke forberede dig på hvor lækkert og livsbekræftende det blir Så glæd du dig bare til trods for alle deres åndssvage kommentarer, som man altså bare ikke kommer udenom...

Det de glemmer er hvor hårde de kommentarer er, når man ikke aner hvad man går ind til. For man suger jo til sig af andres erfaringer når man ikke har nogen anelse om hvordan det blir... så der er ikke noget at sige til at du blir overbekymret. 

Selvfølgelig kan I klare det - I har de bedste betingelser, så I ER stærke nok, det skal du slet ikke være i tvivl om!

Nyd din graviditet og forbered dig på, at det du snart skal opleve det mest vidunderlige du kan forestille dig - hårdt ja, men også langt mere vidunderligt end du kan forestille dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.