Spiritualitet - Det alternative.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

SussieThyssen

SD21 skriver:

Jeg eeeelsker sådan noget ! Men jeg er samtidig rigtig bange for det, selvom jeg synes det er vildt spændende!

Jeg er meget fintfølende mht. andres følelser - især hvis der er nogen der er kede af det. Meeen, det er vidst bare fordi jeg er mere opmærksom på det end mange andre, det er vidst ikke nogen særlig evne  

åhh jo...vil tro at du bestemt har empatisk evner, de er bare ikke udviklede eller trænede..men det kan du lære, og resten vil livet lære dig.
Stol du blot på dine evner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Anonym

Uh, rigtig godt emne!

Jeg er.. ikke noget lige nu, men det jeg "kan" eller ikke kan, er noget i retningen af at høre, mærke og føle de afdøde.. Mit første minde omkring det var jeg omkring 10 år.. Men jeg følte, og føler stadig ikke, at det er noget jeg kan gå ind i. Jeg er mentalt for svag, så jeg bliver bange og det tiltrækker negativ energi hvis du spørger mig.. Jeg har ofte sådan en "klikken" i øret, og en dame jeg kender, hun er clairvoyant og alt muligt i én stor pærevælling (altså, by NATURE) siger at det er de afdøde der "banker på", vil have min opmærksomhed. Men jeg lytter ikke, må jeg ærligt indrømme...Føler ikke jeg er i stand til det. Måske kan jeg en dag tage opgaven på mig. Men ikke nu. 

Synes det ville være spændende at høre om der måske er nogle der absolut ikke tror på sådan noget hokus pokus??  

Moone. 

Anmeld

29. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Uh, rigtig godt emne!

Jeg er.. ikke noget lige nu, men det jeg "kan" eller ikke kan, er noget i retningen af at høre, mærke og føle de afdøde.. Mit første minde omkring det var jeg omkring 10 år.. Men jeg følte, og føler stadig ikke, at det er noget jeg kan gå ind i. Jeg er mentalt for svag, så jeg bliver bange og det tiltrækker negativ energi hvis du spørger mig.. Jeg har ofte sådan en "klikken" i øret, og en dame jeg kender, hun er clairvoyant og alt muligt i én stor pærevælling (altså, by NATURE) siger at det er de afdøde der "banker på", vil have min opmærksomhed. Men jeg lytter ikke, må jeg ærligt indrømme...Føler ikke jeg er i stand til det. Måske kan jeg en dag tage opgaven på mig. Men ikke nu. 

Synes det ville være spændende at høre om der måske er nogle der absolut ikke tror på sådan noget hokus pokus??  

Moone. 

Det kan man jo så tage op efter mine indlæg..jeg vil tro at der er mange, der vil nikke genkendende til nogle af de ting, jeg taler om, til den tid

Anmeld

29. december 2010

Kongmulle

SussieThyssen skriver:

Hej søde venner!
Jeg tror det er på tide vi får lagt nogle artikler op omkring det alternative/spiritualitet.
Nu har jeg set at der er mange herinde der tager disse emner op, og jeg skal gerne bidrage med nogle oplysende artikler om emnet/emnerne.
Det bliver ikke i dag, men jeg skal nok melde ud, når jeg får det klargjort.

Dette vil jeg gøre, fordi jeg ikke har det godt med at se al den angst, usikkerhed og utryhed, der er forbundet med de spirituelle evner, som vi alle mere eller mindre er i besiddelse af.
Da jeg selv er empat (føler hvad andre føler) og har en del andre evner, så gør det ondt i mig, når jeg mærker al denne utryghed og overtro.
Så hermed...jeg kommer lige på banen med nogle ting inden for de næste dage.

Kærligst
Sussie

Sjovt emne. jeg har selv evner i de retninger. Jeg kan drømme ting og jeg kan fornemme ting. ved tit ting før alle andre og kan hurtigt spore mig ind på andre mennesker. kan få en klar "besked" om folk lige pludselig og så ved jeg bare et eller andet.

Har dog ikke lært om jeg kan styre det/kontrollere det.

Så syntes bare det er sjovt/underligt/mærkeligt når det sker.

Anmeld

29. december 2010

SD21

Jeg har faktisk én gang prøvet at jeg skulle til en 30-års fødselsdag om aftenen og da jeg skulle på toilettet for at tisse om formiddagen eller eftermiddagen (det kan jeg ikk helt huske ), så var det ligesom om jeg dagdrømte at hende jeg sku til fødselsdag hos, sagde at hun skulle fortælle noget og at hun fortalte at hun var gravid. Om aftenen til fødselsdagen, skete det hele så - nøjagtig som jeg havde "dagdrømt" det! Det var sq lidt spooky

Anmeld

29. december 2010

Magsen

guuud hvor spændende, jeg ELSKER alt omkring dette emne.

har oplevet så siindsyg mange uforklarelige ting. Og jeg synes det er virkelig interesant. MEN jeg er sååååå ubeskrivlig bange for det!! og vil gøre alt for at ændre det, men har ingen anelse over hvordan.

Men glææder mig til at høre mere om emnet. tror jeg kommer til at ''bo'' herinde nu :p hehe

Anmeld

29. december 2010

Tut

Hold da op, hvor er der mange der har de ævner.

Jeg troede slet ikke at så mange kunne sådan noget - men fedt.

Vi får faktisk selv besøg af en claivoiant her d. 5/1, som skal lave en husrenselse i vores hjem - hvilket vi er meget spændte på, og vi håber sådan at det kan vende den dårlige energi og alt vores uheld.

Anmeld

29. december 2010

Rosa

Uh, rigtig godt emne!

Moone. 

Jamen jeg melder mig da gerne på banen - dette er nemlig en af mine kæpheste! 

Jeg tror overhovedet ikke på det spirituelle/alternative. Jeg tror derimod på ufatteligt intuitive mennesker som er så dygtige til at opfange signaler, dufte, kropssprog m.m. hos andre mennesker at de slev TROR at de har særlige evner. Jeg tror også på heldige gæt, og på at vi ofte drømmer/får fornemmelser som vi glemmer igen - undtagen når de går i opfyldelse, for så husker hjernen dem pludselig og man føler at man "vidste ting" på forhånd. Ingen hokus pokus, men en masse finfølelse, intuition og mikrofornemmelse for andre mennesker. 

Jeg kom gennem hele min barn- og ungdom i det alternative miljø og har familiemedlemmer som er alt fra kinesiologer til nummerologer og healere og clairvoyante. Og jeg tror ikke på NOGET af det længere. Hyggelige og spændende (jo-jo!) selskabslege der som alt muligt andet er baseret på intuition og skjulte signaler. 

Jeg har kendt til det på nært hold i 27år og været dybt fascineret, især da jeg var yngre, men jeg har endnu ikke mødt EN ENESTE hvor det de sagde ikke kunne forklares bedre og mere sansynligt af videnskaben. Det er simpelthen oftere et spørgsmål om heldige gæt og menneskekundskaber end ånder. Og man skal passe på for folk kan blive temmelig stødt når man prøver at "tage deres tro fra dem", som min dejlige svigermor sagde da jeg pillede ved hendes forestillinger om engle 

Mvh

Rosa 

Anmeld

29. december 2010

Enayia

SussieThyssen skriver:

Hej søde venner!
Jeg tror det er på tide vi får lagt nogle artikler op omkring det alternative/spiritualitet.
Nu har jeg set at der er mange herinde der tager disse emner op, og jeg skal gerne bidrage med nogle oplysende artikler om emnet/emnerne.
Det bliver ikke i dag, men jeg skal nok melde ud, når jeg får det klargjort.

Dette vil jeg gøre, fordi jeg ikke har det godt med at se al den angst, usikkerhed og utryhed, der er forbundet med de spirituelle evner, som vi alle mere eller mindre er i besiddelse af.
Da jeg selv er empat (føler hvad andre føler) og har en del andre evner, så gør det ondt i mig, når jeg mærker al denne utryghed og overtro.
Så hermed...jeg kommer lige på banen med nogle ting inden for de næste dage.

Kærligst
Sussie

Sikke et godt emne du har bragt op her! Jeg tror helt bestemt på der er meget mellem himmel og jord, når man så har sorteret fup magerne fra! Her har vi også oplevet lidt af hvert, som ikke helt giver nogen mening.

Selv kan jeg ofte fornemme ting, det kan være lidt væmmeligt, jeg har garderet mig med at fortælle min mand når der er noget jeg tror vil ske, og så når det skete, så kunne han ikke sige det bare er noget jeg bilder mig ind !

Det er utroligt hvad nogle mennesker er i stand til!

Knus!

Anmeld

29. december 2010

SussieThyssen

Enayia skriver:

Sikke et godt emne du har bragt op her! Jeg tror helt bestemt på der er meget mellem himmel og jord, når man så har sorteret fup magerne fra! Her har vi også oplevet lidt af hvert, som ikke helt giver nogen mening.

Selv kan jeg ofte fornemme ting, det kan være lidt væmmeligt, jeg har garderet mig med at fortælle min mand når der er noget jeg tror vil ske, og så når det skete, så kunne han ikke sige det bare er noget jeg bilder mig ind !

Det er utroligt hvad nogle mennesker er i stand til!

Knus!

Ja...desværre er der fupmagere imellem, og mennesker, der tror de kan mere end de kan.
Jeg ved ikke rigtigt hvilke af dem, der er de værste, men vil nok sige, at de der udnytter andre bevidst er slemme, men de er til at håndtere. Det er værre med dem, der vitterligt tror de kan, men hvor de så svigter i de vigtige ting.
For mit eget vedkommende, så ved jeg hvad jeg kan og er i stand til, men jeg er også 100% ærlig omkring hvad jeg er og hvor mine evner ligger. Og oplever jeg ting, hvor mine evner ikke rækker, så melder jeg det også ud, så folk kan få en mulighed for at få hjælp fra anden side.
Jeg har ofte en intuitiv fornemmelse af hvad man har brug for, og ligger det ikke inden for mit område, så sender jeg dem videre.
Bange for det, skal man ikke være, men hvordan man lukker og beskytter sig tager jeg også op senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.