~~M.Nielsen~~ skriver:
Har du forstand på, hvordan man måske kan grave lidt ned i det vi kan?
Det lyder nok underligt, men hver gang en tæt på mig er blevet gravid, har jeg drømt det inden de fortalte det... Jeg drømmer, at vedkommende bliver gravid, og når jeg drømmer det, passer det med, at det er DER de er blevet gravide.. Men det er ikke kun drømme, det kan komme MEGET pludseligt til mig som en tanke, at
*biiiiip* er gravid..
Fik et opkald fra min mor i sidste uge, at min morfar var kørt galt på vej på egtved, hvis du ved hvor det er, og at det var alvorligt, og det underlige var, at dagen før da jeg gik i seng, kom det pludselig til mig, at der var en der ville køre galt som står mig meget nært dagen efter.. - Ganske rigtigt, min morfar kørte galt..
Det er SÅ underligt, at jeg næsten kan blive bange for mig selv..
Men kan man "dyrke" den slags og få nogen til at hjælpe en hvis man virkelig kan noget!? Kunne være enormt intrassant..
Ja, du kan lære at træne det og kontrolere det.
Her efter nytår vil jeg lægge en række artikler ind om både det ene og det andet via det spirituelle, også om evner.
Min nu afdøde tante fra Island hørte også til "drømmerne" som du, og kunne godt pludseligt ringe til familie eller venner, for at advare dem, hvis hun havde drømt noget.
For mit eget vedkommende, så har jeg tit underbevidst vidst ting, men først når det er sket, så bliver jeg klar over, at jeg godt vidste det, men ikke har hæftet mig ved det.
Graviditet kan jeg derimod hurtigt spore, hvis jeg er i selskab med en gravid, og især en jeg kender.
Jeg havde i den forbindelse en pudsig lille oplevelse. Vi var inviteret til noget fødselsdag for et par år siden hos min datter og daværende svigersøn, hvor vi var flere familiemedlemmer til stede.
Så snart jeg kom ind i huset, kunne jeg bare fornemme energierne og lurede lidt. Så tog jeg fat i min datter og sagde: "Sig mig min skat, er du gravid?"
Hun var den eneste oplagte mulighed tilstede, rent umiddelbart.
Min datter begyndte og grine og rystede på hovedet.
Så så jeg at min datters stedmor på 42 år blev helt hvid i hovedet, og min x-mand (min datters far) blev noget bleg og urolig.
- Jeg kan altså ikke forstå det, sagde jeg så, nærmest for mig selv. - Jeg kunne have bidt mig selv i næsen på at der er en gravid i huset, jeg kan mærke det.
Så kom det alligevel fra min datters stedmor, at det faktisk var hende der var det.
Men det var endnu meget nyt og de havde slet ikke planer om at nogen skulle vide det, men nu var det jo ligesom kommet ud via mig.
Hehe.
Selv min x-mand som altid har henvist til mine evner som uhyggelige og ikke eksisterende, måtte ved den lejlighed indrømme, at jeg kunne mere end mit fadervor 
Desværre vidste jeg allerede at det barn ikke ville blive til noget, for jeg har altid vidst at de aldrig ville få børn sammen, og det slog heller ikke fejl. Hun tabte det ikke så længe efter, og det var jo rigtigt synd for dem, selvom jeg nu tror at de egentligt var lidt lettede. Havde hun skullet være førstegangsmor i en alder af 42 og han far i en alder af 52, ja så.....
Nå, normalt holder jeg bøtte med hvad jeg opfatter, men lige den dag kunne jeg altså ikke og fik spurgt inden jeg fik tænkt mig om.