Spiritualitet - Det alternative.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.561 visninger
40 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2010

SussieThyssen

Hej søde venner!
Jeg tror det er på tide vi får lagt nogle artikler op omkring det alternative/spiritualitet.
Nu har jeg set at der er mange herinde der tager disse emner op, og jeg skal gerne bidrage med nogle oplysende artikler om emnet/emnerne.
Det bliver ikke i dag, men jeg skal nok melde ud, når jeg får det klargjort.

Dette vil jeg gøre, fordi jeg ikke har det godt med at se al den angst, usikkerhed og utryhed, der er forbundet med de spirituelle evner, som vi alle mere eller mindre er i besiddelse af.
Da jeg selv er empat (føler hvad andre føler) og har en del andre evner, så gør det ondt i mig, når jeg mærker al denne utryghed og overtro.
Så hermed...jeg kommer lige på banen med nogle ting inden for de næste dage.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Lillefe

Iih hvor hyggeligt lige en tråd for mig, jeg er ikke utryg ved det Alternative.. og jeg har det bedst med at være åben om dette emne.

Så må folk tro hvad de vil vil glæde mig over at høre andres (dine fortællinger)

Jeg kender dog ikke så mange andre som jeg rigtigt har kunne dele noget med, Så det bliver spændende.

Merethe

Anmeld

13. december 2010

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Hej søde venner!
Jeg tror det er på tide vi får lagt nogle artikler op omkring det alternative/spiritualitet.
Nu har jeg set at der er mange herinde der tager disse emner op, og jeg skal gerne bidrage med nogle oplysende artikler om emnet/emnerne.
Det bliver ikke i dag, men jeg skal nok melde ud, når jeg får det klargjort.

Dette vil jeg gøre, fordi jeg ikke har det godt med at se al den angst, usikkerhed og utryhed, der er forbundet med de spirituelle evner, som vi alle mere eller mindre er i besiddelse af.
Da jeg selv er empat (føler hvad andre føler) og har en del andre evner, så gør det ondt i mig, når jeg mærker al denne utryghed og overtro.
Så hermed...jeg kommer lige på banen med nogle ting inden for de næste dage.

Kærligst
Sussie

Kan du også føle, hvad andre føler, på langt afstand? altså kan du føle de følelser som nogen af os herinde har? Jeg synes det er fantastisk, hvis du kan  

Anmeld

14. december 2010

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Kan du også føle, hvad andre føler, på langt afstand? altså kan du føle de følelser som nogen af os herinde har? Jeg synes det er fantastisk, hvis du kan  

Ja..så get hvem der havde det rigtigt slemt i de dage hvor stemningen var ret dårlig herinde.

Anmeld

14. december 2010

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Ja..så get hvem der havde det rigtigt slemt i de dage hvor stemningen var ret dårlig herinde.

Puha....ja det må sgu ikke have været rart  godt den gode stemning er tilbage igen

Anmeld

14. december 2010

UngMor83

Jubii, så er jeg ik den eneste heks herinde  

Jeg kan oz tit føle hva andre føler. Det er både godt og skidt. Og kan oz til fornemme noget inden det sker. Altså mærke at der snart sker et eller andet, uden at ku sætte ord på hvad!!! Som natten til den 14. november 2010, der sov jeg så dårligt, var urolig, ku i det hele taget ik finde ro i kroppen. Kl. 12.00 den 14. november får jeg så den værste besked. Min lillebror og en kammerat er omkommet ved en tragisk brand i Tønder tidligt den morgen   

Og fødsler, dem har jeg ramt rigtigt 90% af mine forudsigelser....

>> Sonja - The Witch

Anmeld

14. december 2010

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Puha....ja det må sgu ikke have været rart  godt den gode stemning er tilbage igen

Nemlig

Anmeld

14. december 2010

LRJ

UngMor83 skriver:

Jubii, så er jeg ik den eneste heks herinde  

Jeg kan oz tit føle hva andre føler. Det er både godt og skidt. Og kan oz til fornemme noget inden det sker. Altså mærke at der snart sker et eller andet, uden at ku sætte ord på hvad!!! Som natten til den 14. november 2010, der sov jeg så dårligt, var urolig, ku i det hele taget ik finde ro i kroppen. Kl. 12.00 den 14. november får jeg så den værste besked. Min lillebror og en kammerat er omkommet ved en tragisk brand i Tønder tidligt den morgen   

Og fødsler, dem har jeg ramt rigtigt 90% af mine forudsigelser....

>> Sonja - The Witch

Sådan har jeg det os
er ked af det med din bror

Anmeld

28. december 2010

Bare mig..

SussieThyssen skriver:

Nemlig

Har du forstand på, hvordan man måske kan grave lidt ned i det vi kan?

Det lyder nok underligt, men hver gang en tæt på mig er blevet gravid, har jeg drømt det inden de fortalte det... Jeg drømmer, at vedkommende bliver gravid, og når jeg drømmer det, passer det med, at det er DER de er blevet gravide.. Men det er ikke kun drømme, det kan komme MEGET pludseligt til mig som en tanke, at
*biiiiip* er gravid..

Fik et opkald fra min mor i sidste uge, at min morfar var kørt galt på vej på egtved, hvis du ved hvor det er, og at det var alvorligt, og det underlige var, at dagen før da jeg gik i seng, kom det pludselig til mig, at der var en der ville køre galt som står mig meget nært dagen efter.. - Ganske rigtigt, min morfar kørte galt..

Det er SÅ underligt, at jeg næsten kan blive bange for mig selv..

Men kan man "dyrke" den slags og få nogen til at hjælpe en hvis man virkelig kan noget!? Kunne være enormt intrassant..

Anmeld

28. december 2010

Mulse-mor

Uh hvor spændende. Jeg er sikker på der er noget mere mellem himmel og jord. Har selv haft nogle oplevelser som gjorde mig rimelig paff, men ved ikke lige om jeg har nogle særlige evner. Men synes helt sikkert at det er rigtig spændende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.