Anonym skriver:
Ja, som overskriften lyder sidder min kæreste lige nu og fortæller mig at man kan få ALT til babyen for 5000kr. ALT!
Jeg spørger bare - meget meget uforstående overfor de ord. Kan det overhovedet lade sig gøre???
- Uden bekende man for af eller gode venner og familie til at give gaver!
Han har ikke brugt 1 kr. endnu på baby ting - jo han har købt en bamse til hende. Tror han prøver på at fortælle mig jeg ingen kontrol har over mit minus på kontoen..
( det skal også lige siges at han er uddannet og for fuld løn, jeg er ikke uddannet og for det som svare til SU med barn )
Jeg har termin den 6.2.2011 og vi mangler stadig rigtig mange ting, trods jeg har købt en del. Det meste af det brugt. har nok købt for ca. 1000kr nyt.
Hvordan forklarer man ham på en ordenlig måde at det koster penge at have børn - OG forberedelserne koster også!
Det kostede i hvert fald ikke mig 5000 kr at købe ind til en lille baby> jeg brugte max 2000 kr. Min mor købte godt nok puslebordet til mig, men den kostede altså ikke flere tusinde kroner.
Selvfølgelig hvis man skal have alt fra nyt, så kan man ikke få det for max 5000 kr....så snakker vi nok mere det dobbelte, hvis ikke mere. Jeg købte alt brugt, og det meste af baby-tøjet var også brugt.
Ved ikke hvordan du skal få din kæreste til at fatte det, men jeg synes så heller ikke det er fair, hvis det er dig der står for alle udgifter til det. På mig lyder det som om at det er dig der betaler, mens han står i baggrunden og bare ryster på hovedet af dig. Han skulle måske selv stå alene med at handle ind til det, så ville han måske se realiteterne lidt, men på den anden side, mon han så ville få fat i bare halvdelen af det? *lol* 
Anmeld