ALT til baby for 5000 kr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Mullebergen

Jeg tør næsten ikke tro på at du ikke fik noget som helst af din familie og venner i gave til baby.

Det skal jo også regnes med.

Det eneste jeg fik, var en brugt gammel tremmeseng men den kunne jeg som sagt sagtens have undværet de første fem måneder.

Jeg gav 3500 for min barnevogn. 500 for lidt tøj og stofbleer og de sidste 1000 kr på badekar, vaskefad og puslebord (som jeg fandt billigt, brugt )

Så igen, JO det kunne jeg sagtens.

Jeg var alene på SU, så jeg havde ikke rigtig andre valg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Nattøs

Anonym skriver:

Han sidder rigtig meget på gul og gratis. Nævner jeg nogle af de baby ting vi bla. mangler går han derind og siger ork, det er da billigt!

Men hvorfor skal baby havde det billigste, og mest slidte som muligt, når man selv køber mærkevare som fx. computer, tlf. og tøj til sig selv. Det er fuldstændig det samme i mine øjne.

Orker bare ikke at tage den diskution med ham.

Jeg ville ikke have noget i mod at købe brugte ting, bare det ser godt ud, så er det jo godt

Hvis det ikke ser alt for slidt ud, så ingen alarm her fra og ved min kæreste er enig. De små børn vokser jo hurtigt

Anmeld

13. december 2010

Lolli

Jeg vil altså også påstå at man kan få det man skal bruge til at starte med for 5000 kr. Vi købte nyt og flotte brugte ting (købte fx. en sæk med meget meget flot tøj for 250 kr og det var tilogmed str. 68). Vi brugte da nok omkring de 5000 (incl. en Trille barnevogn på tilbud).

Men pointen her er vel ikke hvad det skal koste, men hvorfor du skal købe det hele? Kæresten må sgu da også spæde til.

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Puuha, ja det er godt nok et svært spørgsmål.

Det kommer jo an på hvordan man vil have det, vi var heldige a købe en samlet pakke med barnevogn, alarmer, bæresele, seng, puslebord, pusletasker, legetæpper og AALT muligt for 3500. Så manglede vi umiddelbart kun tøj.

Så jeg tror faktisk vi gjorde det for under de 5000, men fik jo også brugte ting.

Vi gik i babysam og kiggede på hvad det ville have kostet hvis vi ville have det fra nyt, og vi kom op på 20000-23000 kr.

Man kan umiddelbart gøre det så billigt som man vil.

Super billigt og godt køb

Jeg har aldrig set eller hørt om nogle steder man kan få brugte ting? de har da altid en pris?

Jeg kunne aldrig finde på at gå i babysam og købe det hele nyt! jeg går selv meget i genbrug og køber på dba. og herinde osv.

jeg bliver bare ked af det, når jeg lægger alt arbejde i den, bruger de få penge jeg har på baby ting og pt. julegaver til en familie flok på 7 og så sidder han og belærer mig om mit minus på 1500kr!

Han har selv 2 - 3 med mig at give gave til, har ikke brugt en krone på baby ting, så synes jeg bare ikke han kan tillade sig at være så helig

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

Lolli skriver:

Jeg vil altså også påstå at man kan få det man skal bruge til at starte med for 5000 kr. Vi købte nyt og flotte brugte ting (købte fx. en sæk med meget meget flot tøj for 250 kr og det var tilogmed str. 68). Vi brugte da nok omkring de 5000 (incl. en Trille barnevogn på tilbud).

Men pointen her er vel ikke hvad det skal koste, men hvorfor du skal købe det hele? Kæresten må sgu da også spæde til.

Det er flot klaret!

Og Ja du har ret, skriver det i mit indlæg til louiseandersen85.

Anmeld

13. december 2010

Loa

Er det hans barn? Så skal han vel også spæde til? Længere er den vel ikke........ Andet mener han da forhåbentlig ikke selv......

Anmeld

13. december 2010

Lillefe

Anonym skriver:

Super billigt og godt køb

Jeg har aldrig set eller hørt om nogle steder man kan få brugte ting? de har da altid en pris?

Jeg kunne aldrig finde på at gå i babysam og købe det hele nyt! jeg går selv meget i genbrug og køber på dba. og herinde osv.

jeg bliver bare ked af det, når jeg lægger alt arbejde i den, bruger de få penge jeg har på baby ting og pt. julegaver til en familie flok på 7 og så sidder han og belærer mig om mit minus på 1500kr!

Han har selv 2 - 3 med mig at give gave til, har ikke brugt en krone på baby ting, så synes jeg bare ikke han kan tillade sig at være så helig

GUd hvor er han dog egoistisk jeg fatter simpelthen ikke du finder dig i det.. det er også hans barn han har da bare at hoste op med nogle penge.. og når han kan bruge penge på alt muligt til sig selv..! man skulle tro han ikke mente det var hans barn!  jeg væmmes....

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

MatildeS skriver:

Det eneste jeg fik, var en brugt gammel tremmeseng men den kunne jeg som sagt sagtens have undværet de første fem måneder.

Jeg gav 3500 for min barnevogn. 500 for lidt tøj og stofbleer og de sidste 1000 kr på badekar, vaskefad og puslebord (som jeg fandt billigt, brugt )

Så igen, JO det kunne jeg sagtens.

Jeg var alene på SU, så jeg havde ikke rigtig andre valg 

Hvad med dyne, svøb, uro, legetøj, pudsletaske og bord ?

Anmeld

13. december 2010

Lolli

Anonym skriver:

Det er flot klaret!

Og Ja du har ret, skriver det i mit indlæg til louiseandersen85.

Yep - så det. Du må hive ham op ved nakkehårene og ud og købe barnevogn.

Anmeld

13. december 2010

Mullebergen

Anonym skriver:

Hvad med dyne, svøb, uro, legetøj, pudsletaske og bord ?

Ja ok, dyne og sengetøj fik jeg i barselsgave

-Puslebordet er nævnt i mit første indlæg, det gav jeg som sagt kun 400 kr for.

De andre ting du nævner er overflødige til en nyfødt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.