Et kæmpe chok :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Koen.

Louisiana28 skriver:

Det er muligt han har fået piskesmæld. Men der kom vel en ambulance og nogen der kunne tjekke ham?

Åh, altså... Kommer lige til at tænke på sidste vinter, hvor jeg skulle kører ud og hente min søn på hans skole. Hans skole ligger på en lille ø, hvor der knap blev ryddet for sne, og salt var der intet af. Foran mig kører der en minibus. Minibussen bremser så ned, og jeg bremser selvfølgelig også. Eller, det vil sige - jeg træder på bremsen, men bilen fortsætter bare derudaf. Jeg kan simpelthen ikke bremse bilen. Jeg tænker, at jeg blir nød til, at overhale, men i den modsatte kørerbane kommer der en bybus! Så hvad skal jeg vælge: stor bus eller lille bus!? I sidste sekund kan jeg se, at lige bag minibussen ude i rabatten, er der et lille stykke mellem grøfterne, hvor der er skrabet sne ind. Så jeg drejer - og det kan jeg heldigvis - og kører ind i snedriven! Jeg sidder lige et par sekunder, lykkelig over, at Tristan ikke var med i bilen endnu, og stiger så ud af bilen, og først da begynder jeg at ryste over hele kroppen. Da opdagede min krop, hvad der lige var sket. Sikke et chok  Der skete heldigvis ikke mere med bilen, end at jeg kunne trækkes ud og kører videre. Men det kunne bare være endt så forfærdelig galt  Jeg kan godt mærke det lidt nu her, hvor der er sne igen, at jeg er lidt bange, men jeg tør sagtens kører bil, og er glad for, at oplevelsen ikke har afskrækket mig fra dét!

Uha godt der ikke skete dig noget, det kunne været endt meget voldsomt

Ja, der kom to abulancer og en læge bil ovs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Louisiana

lillespurv20 skriver:

Uha godt der ikke skete dig noget, det kunne været endt meget voldsomt

Ja, der kom to abulancer og en læge bil ovs

Ja, det kunne nemlig være endt frygtelig galt! Også for jer - det var godt din kæreste fik øje på ham den anden i god til, så I ikke stødte sammen!

Anmeld

14. december 2010

Koen.

Louisiana28 skriver:

Ja, det kunne nemlig være endt frygtelig galt! Også for jer - det var godt din kæreste fik øje på ham den anden i god til, så I ikke stødte sammen!

ja uha, godt jeg ikke har kørekort, nøjes med gåben (men det kan os gå galt for klumpe dumpe her)

Anmeld

14. december 2010

Louisiana

lillespurv20 skriver:

ja uha, godt jeg ikke har kørekort, nøjes med gåben (men det kan os gå galt for klumpe dumpe her)

Haha, det er du ikke alene om. Gled på noget is igår, der lå lige under sneen, og faldt lige på numsen/ryggen lige foran bilen. Det gjorde virkelig ondt, men hold kæft, hvor må det ha' set sjovt ud  Og jeg havde sne fra top til tå, haha!

Anmeld

14. december 2010

Koen.

Louisiana28 skriver:

Haha, det er du ikke alene om. Gled på noget is igår, der lå lige under sneen, og faldt lige på numsen/ryggen lige foran bilen. Det gjorde virkelig ondt, men hold kæft, hvor må det ha' set sjovt ud  Og jeg havde sne fra top til tå, haha!

hihi uh ja det må have gjordt nas, men kan lige se det for mig måske man bare sku pakke sig ind i vat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.