Et kæmpe chok :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Diana...

Puha en forskrækkelse  Godt der ikke skete jer noget  Men jeg kan godt forstå du er påvirket af det alligevel, man kan ikke lade være med at tænke på hvad nu hvis 

Kram til jer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Koen.

Diana... skriver:

Puha en forskrækkelse  Godt der ikke skete jer noget  Men jeg kan godt forstå du er påvirket af det alligevel, man kan ikke lade være med at tænke på hvad nu hvis 

Kram til jer. 

tak, nej det er os mest den der, hvad nu hvis Lærkes far havde kigget væk, vi ikke havde bremset, kørt lidt stærkere ovs ovs

Anmeld

14. december 2010

Diana...

lillespurv20 skriver:

tak, nej det er os mest den der, hvad nu hvis Lærkes far havde kigget væk, vi ikke havde bremset, kørt lidt stærkere ovs ovs

Nemlig og det er svært at undgå de tanker men de er sgu så dumme  

Men godt i alle sammen er ok tros en kæmpe forskrækkelse 

Anmeld

14. december 2010

Koen.

Diana... skriver:

Nemlig og det er svært at undgå de tanker men de er sgu så dumme  

Men godt i alle sammen er ok tros en kæmpe forskrækkelse 

ja det er det vigtigste

Anmeld

14. december 2010

Mormilla

Hold da op det må ikke ha været sjovt!!! Men godt at der ikke skete noget!!!

Anmeld

14. december 2010

maria87

puh ha godt der ikke skete Jer Noget....

der var oss frygtelig mange bil uheld igår rundt omkring

Anmeld

14. december 2010

Koen.

Mormilla skriver:

Hold da op det må ikke ha været sjovt!!! Men godt at der ikke skete noget!!!

nej blev rigtig bange, heldigt vi slap med skrækken

Anmeld

14. december 2010

Koen.

maria87 skriver:

puh ha godt der ikke skete Jer Noget....

der var oss frygtelig mange bil uheld igår rundt omkring

ja rigtig mange desværre

Anmeld

14. december 2010

Louisiana

lillespurv20 skriver:

ja, det var godt nok et chok at få

ja, han havde slet ikke set den sagde han, og når han så kørte lidt for stærlt så tager det jo lidt længere at reagere! han klagede over smerter i nakken og hovede men han havde ikke haft sele på, så han er jo bare trimlet rundt i bilen

Det er muligt han har fået piskesmæld. Men der kom vel en ambulance og nogen der kunne tjekke ham?

Åh, altså... Kommer lige til at tænke på sidste vinter, hvor jeg skulle kører ud og hente min søn på hans skole. Hans skole ligger på en lille ø, hvor der knap blev ryddet for sne, og salt var der intet af. Foran mig kører der en minibus. Minibussen bremser så ned, og jeg bremser selvfølgelig også. Eller, det vil sige - jeg træder på bremsen, men bilen fortsætter bare derudaf. Jeg kan simpelthen ikke bremse bilen. Jeg tænker, at jeg blir nød til, at overhale, men i den modsatte kørerbane kommer der en bybus! Så hvad skal jeg vælge: stor bus eller lille bus!? I sidste sekund kan jeg se, at lige bag minibussen ude i rabatten, er der et lille stykke mellem grøfterne, hvor der er skrabet sne ind. Så jeg drejer - og det kan jeg heldigvis - og kører ind i snedriven! Jeg sidder lige et par sekunder, lykkelig over, at Tristan ikke var med i bilen endnu, og stiger så ud af bilen, og først da begynder jeg at ryste over hele kroppen. Da opdagede min krop, hvad der lige var sket. Sikke et chok  Der skete heldigvis ikke mere med bilen, end at jeg kunne trækkes ud og kører videre. Men det kunne bare være endt så forfærdelig galt  Jeg kan godt mærke det lidt nu her, hvor der er sne igen, at jeg er lidt bange, men jeg tør sagtens kører bil, og er glad for, at oplevelsen ikke har afskrækket mig fra dét!

Anmeld

14. december 2010

Maja88

ppuuuuh du får lige et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.