lillespurv20 skriver:
ja, det var godt nok et chok at få
ja, han havde slet ikke set den sagde han, og når han så kørte lidt for stærlt så tager det jo lidt længere at reagere! han klagede over smerter i nakken og hovede men han havde ikke haft sele på, så han er jo bare trimlet rundt i bilen
Det er muligt han har fået piskesmæld. Men der kom vel en ambulance og nogen der kunne tjekke ham?
Åh, altså... Kommer lige til at tænke på sidste vinter, hvor jeg skulle kører ud og hente min søn på hans skole. Hans skole ligger på en lille ø, hvor der knap blev ryddet for sne, og salt var der intet af. Foran mig kører der en minibus. Minibussen bremser så ned, og jeg bremser selvfølgelig også. Eller, det vil sige - jeg træder på bremsen, men bilen fortsætter bare derudaf. Jeg kan simpelthen ikke bremse bilen. Jeg tænker, at jeg blir nød til, at overhale, men i den modsatte kørerbane kommer der en bybus! Så hvad skal jeg vælge: stor bus eller lille bus!? I sidste sekund kan jeg se, at lige bag minibussen ude i rabatten, er der et lille stykke mellem grøfterne, hvor der er skrabet sne ind. Så jeg drejer - og det kan jeg heldigvis - og kører ind i snedriven! Jeg sidder lige et par sekunder, lykkelig over, at Tristan ikke var med i bilen endnu, og stiger så ud af bilen, og først da begynder jeg at ryste over hele kroppen. Da opdagede min krop, hvad der lige var sket. Sikke et chok
Der skete heldigvis ikke mere med bilen, end at jeg kunne trækkes ud og kører videre. Men det kunne bare være endt så forfærdelig galt
Jeg kan godt mærke det lidt nu her, hvor der er sne igen, at jeg er lidt bange, men jeg tør sagtens kører bil, og er glad for, at oplevelsen ikke har afskrækket mig fra dét!
Anmeld