Et kæmpe chok :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.408 visninger
44 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Koen.

uha piger, er lige nød til at komme ud med dette

Her til aften havde jeg glemt at købe smør, så jeg fik Lærke far til at køre mig og Lærke i bilka efter det da jeg sku bruge det i morgen tidlig!

På vej derud kommer der en modkørende bil som overser en pakeret bil, så han svinger skarpt udenom den, bilen skrider og den vælter ½-1 meter foran os, havde Lærkes far ikke bremset MEGET hårdt var vi blevet ramt

Uh har det så skidt og kan se det for mig hele tiden, tænk hvis vi var blevet ramt, var sådan set ligeglad med mig selv det var bare mere det at Lærke var med i bilen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Nattøs

Ej noget lort

Men er sindsyg glad for at der ikke skete nogen af jer noget

Håber du kommer over det? Har selv været indvolveret i en ulykke for nogle år tilbage, hvor vi var tre mennesker i bilen. Ingen sindsyg alvorlig såret kun skrammer.

Anmeld

13. december 2010

sandratobias

lillespurv20 skriver:

uha piger, er lige nød til at komme ud med dette

Her til aften havde jeg glemt at købe smør, så jeg fik Lærke far til at køre mig og Lærke i bilka efter det da jeg sku bruge det i morgen tidlig!

På vej derud kommer der en modkørende bil som overser en pakeret bil, så han svinger skarpt udenom den, bilen skrider og den vælter ½-1 meter foran os, havde Lærkes far ikke bremset MEGET hårdt var vi blevet ramt

Uh har det så skidt og kan se det for mig hele tiden, tænk hvis vi var blevet ramt, var sådan set ligeglad med mig selv det var bare mere det at Lærke var med i bilen

Ej puha hvor grimt... Godt der ikk skete noget... 

til dig... 

Anmeld

13. december 2010

bette

eeej puha sikke da noget grimt noget... :S har også prøvet hvor to kørte sammen lige foran mig.. havde jeg kørt 30 sek før havde den bil som blev påkørt i siden været mig. :S

skete der noget med personen der væltede så?

Anmeld

13. december 2010

paprika

årh søde :/

Det må have været hårdt for dig. 

Håber du kommer dig over chokket, husk at det hjælper at tale om det!

Kæmpe herfra

Anmeld

13. december 2010

Koen.

Nattøs skriver:

Ej noget lort

Men er sindsyg glad for at der ikke skete nogen af jer noget

Håber du kommer over det? Har selv været indvolveret i en ulykke for nogle år tilbage, hvor vi var tre mennesker i bilen. Ingen sindsyg alvorlig såret kun skrammer.

ja, blev bare så bange

Anmeld

13. december 2010

Koen.

sandratobias skriver:

Ej puha hvor grimt... Godt der ikk skete noget... 

til dig... 

tak

Anmeld

13. december 2010

Nattøs

lillespurv20 skriver:

ja, blev bare så bange

Klart klart klart

Men håber du kommer dig over chokket

Der skete jo heldigvis ingen ting

Anmeld

13. december 2010

Lou87

Det ALDRIG en sjov oplevelse når sådan noget sker

Var desværre den "væltede" bil for 2 måneder siden...
Dog væltede vi ikke, men vi ramte en anden bil hurtigere end jeg overhovedet kan huske jeg så bilen foran os.

Det er SÅ skræmmende  og vi havde lillepigen på bagsædet.
Heldigvis skete der ingen noget - kun matriel skade.
MEN sku ikk sjovt når ens barn kun er li knapt 3 måneder

Anmeld

13. december 2010

Koen.

bette skriver:

eeej puha sikke da noget grimt noget... har også prøvet hvor to kørte sammen lige foran mig.. havde jeg kørt 30 sek før havde den bil som blev påkørt i siden været mig.

skete der noget med personen der væltede så?

Puha ja alting sker på et splitsekund

Han klagede rigtig meget over smerter i nakken og hovedet, han havde ikke haft sele på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.