Hvad kan en kommende mor have brug for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

PernilleB

Karina84 skriver:

Jah skal ha fundet på lidt julegave ønsker... Tænker om der er noget man bare sukker efter når man lige har født? altså til en selv, forkælelse til mor.

Jeg har lidt under 3mdr til termin, så tænker enten noget jeg kan ha brug for nu her eller også som er super dejligt at have når jeg har født.

Hvis du fx ikk ammer, så ønsk dig et gavekort en omgang massage og ansigtsbehandlng, og hovedbunds-massage... det er guld værd, tro mg... men det er ngoet nemmere hvis man ikk ammer og skal have babyen lige ved siden af...

men som de andre skriver... lækkert tøj... sko... tasker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

LR85

Karina84 skriver:

Rigtig god ide med gavekort til hygge med kæresten og hjælp til det huslige  

Heldigvis har både sviger og mine egne forældre været ude og sige at vi til den tid ikke skal være bange for at spørge om hjælp til pasning, så vi kan få lidt kæreste tid  Det er da sødt af dem

Det er virkelig dejligt for jer a i har pasning tæt på jer.

Det bedste var bare når ens mor kom forbi og lavede kaffe, hjalp med a lægge ammepuden rigtigt, og gik en tur med den lille mellem amningerne, så man kunne komme i en langt bad, få en lur, tjekke baby.dk elelr lign.

Alt held og lykke, håber du får en dejligt tid med dig selv og den lille

Anmeld

13. december 2010

Karina84

PernilleB skriver:

Hvis du fx ikk ammer, så ønsk dig et gavekort en omgang massage og ansigtsbehandlng, og hovedbunds-massage... det er guld værd, tro mg... men det er ngoet nemmere hvis man ikk ammer og skal have babyen lige ved siden af...

men som de andre skriver... lækkert tøj... sko... tasker...

Jeg håber jeg kan få amningen op at køre, men det er jo aldrig til at vide om man kan eller ej... Men det lyder rigtig lækkert med lidt mor tid og pleje, så det er helt sikkert noteret

Anmeld

13. december 2010

Karina84

louiseandersen85 skriver:

Det er virkelig dejligt for jer a i har pasning tæt på jer.

Det bedste var bare når ens mor kom forbi og lavede kaffe, hjalp med a lægge ammepuden rigtigt, og gik en tur med den lille mellem amningerne, så man kunne komme i en langt bad, få en lur, tjekke baby.dk elelr lign.

Alt held og lykke, håber du får en dejligt tid med dig selv og den lille

Ja vi er også utrolig heldige, vi har bare den bedste familie helt tæt på hvor vi bor  Svigermor har endda skaffet hele to brugte barnevogne, en hun skal til at stå hos hende, og en vi kan bruge til dagplejen når den tid kommer

Og 1000 tak for de søde ord

Anmeld

13. december 2010

PernilleB

Karina84 skriver:

Jeg håber jeg kan få amningen op at køre, men det er jo aldrig til at vide om man kan eller ej... Men det lyder rigtig lækkert med lidt mor tid og pleje, så det er helt sikkert noteret

jeg fandt i hvertfald selvforkælelse skønt og der er en vigtig ting a være afslappet i den stressende første tid som mor.. og alle de ting man "må"... drikke et glas rødvin til maden, spise al den sushi man vil.. lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.