Hvad kan en kommende mor have brug for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.154 visninger
34 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Karina84

Jah skal ha fundet på lidt julegave ønsker... Tænker om der er noget man bare sukker efter når man lige har født? altså til en selv, forkælelse til mor.

Jeg har lidt under 3mdr til termin, så tænker enten noget jeg kan ha brug for nu her eller også som er super dejligt at have når jeg har født.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Kløver

Karina84 skriver:

Jah skal ha fundet på lidt julegave ønsker... Tænker om der er noget man bare sukker efter når man lige har født? altså til en selv, forkælelse til mor.

Jeg har lidt under 3mdr til termin, så tænker enten noget jeg kan ha brug for nu her eller også som er super dejligt at have når jeg har født.

måske nogle lækre amme bhér eller gavekort til det samme (har selv nogle fra bilka og de er bare guld værd)

måske gavekort til lidt nyt tøj til dig selv, til når du har født, kunne også være en lækker ting

ellers er jeg lige med på en kigger, jeg har nemlig termin 2 dage før dig

Anmeld

13. december 2010

Benjamins'mor

Jeg har termin her d. 28.

Jeg har ønsket mig gavekort til tøjforretninger, så jeg kan komme ud og få en masse nyt tøj når jeg har født. Og så har jeg ønsket mig gavekort til undertøjsforretninger så jeg selv kan vælge amme bh'er.

Ellers har jeg ønsket lidt make-up, parfumer og så videre. Og så også lige et gavekort til min ynglings frisør så jeg kan få en pæn klipning efter fødslen og blive frisket helt op.

Ellers har jeg bare ønsket det sidste vi mangler til bebser.

Anmeld

13. december 2010

Karina84

Maja84 skriver:

måske nogle lækre amme bhér eller gavekort til det samme (har selv nogle fra bilka og de er bare guld værd)

måske gavekort til lidt nyt tøj til dig selv, til når du har født, kunne også være en lækker ting

ellers er jeg lige med på en kigger, jeg har nemlig termin 2 dage før dig

Jah ammebh'er snakkede jeg også lidt med min mor om, men jeg aner ikke hvilken str. jeg skal bruge til den tid... Bare indtil nu er de vokset en del

Men ja ellers god ide med gavekort til tøj og undertøj  

Jeg ønsker mig i hvert fald ikke tøj lige nu som jeg kan bruge til den tid, det er da bare til at blive endnu mere deprimeret af, synes bare at der er så meget fint tøj i butikkerne nu, lige nu hvor jeg ikke kan passe det, øv!

Anmeld

13. december 2010

henh01

Jeg fødte for en mdr siden og kan nævne: frisør (gavekort evt), nyt tøj, ammebh'er, lækkert make-up, lækre hår og hud produkter og helt sikkert wellness - massage, ret og farve af bryn/vipper og ansigtsbehandling.

Anmeld

13. december 2010

DK

Mange gode forslag, men også en pæn/varm morgenkåbe til barselsgangen på sygehuset/de lange amme-nætter to come!

Anmeld

13. december 2010

Karina84

281210 skriver:

Jeg har termin her d. 28.

Jeg har ønsket mig gavekort til tøjforretninger, så jeg kan komme ud og få en masse nyt tøj når jeg har født. Og så har jeg ønsket mig gavekort til undertøjsforretninger så jeg selv kan vælge amme bh'er.

Ellers har jeg ønsket lidt make-up, parfumer og så videre. Og så også lige et gavekort til min ynglings frisør så jeg kan få en pæn klipning efter fødslen og blive frisket helt op.

Ellers har jeg bare ønsket det sidste vi mangler til bebser.

Jah har også tænkt på noget body-shop forkælelse, det kan man jo godt bruge lidt inden også  

Gavekort til klipning var også en god ide, mit hår sukker efter en god klipning

Anmeld

13. december 2010

Rockertand

SØVN, 2 ekstra hænder og 36 timer i døgnet :0)

Anmeld

13. december 2010

Karina84

henh01 skriver:

Jeg fødte for en mdr siden og kan nævne: frisør (gavekort evt), nyt tøj, ammebh'er, lækkert make-up, lækre hår og hud produkter og helt sikkert wellness - massage, ret og farve af bryn/vipper og ansigtsbehandling.

Rigtig gode forslag, de kommer med på listen

Anmeld

13. december 2010

Karina84

Rockertand skriver:

SØVN, 2 ekstra hænder og 36 timer i døgnet :0)

Haha jah - det bliver sikkert mit største ønske til den tid  

Den med de to ekstra hænder tror jeg at jeg har styr på, min dejlige mor har lovet at komme og ordne lejligheden så den skinder når vi kommer hjem fra sygehuset  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.