Hvad kan en kommende mor have brug for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

MariaJ

MorTilMalene skriver:

lige præcis.. min er i det der hedder teddyfleece.. rigtig lækker.. selvom man ser lidt sjov ud i den..

Den virker da vanvittig upraktisk, hvis man ammer. Er den ikke det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Karina84

Tulle28 skriver:

Mamma Mio Tummy Rub stretch mark oil + butter! Det er egentlig beregnet til gravide maver, men jeg fandt det lige frem idag og det er sååååå lækkert, også selvom man ikke er gravid.

www.mamamio.com/uk 

Knus Tulle

Heller ikke en dum ide, den side er gemt  

Anmeld

13. december 2010

MorTilMalene

MariaJ skriver:

Den virker da vanvittig upraktisk, hvis man ammer. Er den ikke det?

nej slet ikke... der er jo lynlås i midden.. plejer a putte lillepigen ind i den mens jeg ammer.. hun nyder at ligge der helt tæt på og med dragten ind over sig..

Anmeld

13. december 2010

MorTilMalene

Karina84 skriver:

Haha ja, men de ser godt nok også dejlige og hyggelige ud! Sådan lige bamse agtigt

det er den også.. super lækker.. og den er lige så blød indeni som udenpå.. skøønt..

Anmeld

13. december 2010

MariaJ

MorTilMalene skriver:

nej slet ikke... der er jo lynlås i midden.. plejer a putte lillepigen ind i den mens jeg ammer.. hun nyder at ligge der helt tæt på og med dragten ind over sig..

Der kan man bare se. Dejligt at den lille hygger sig .

Hyggetøj er skønt, men jeg troede godt nok det var løgn i foråret, da de her dragter begyndte at komme frem, og voksne mennesker gik rundt på gaden i noget der mest af alt ligner et Teletubbies kostume. Men kan godt se den kan være lækker at have på hjemme  (hvis man er HELT sikker på at der ikke kommer gæster

Anmeld

13. december 2010

Karina84

MariaJ skriver:

Hyggetøj er skønt, men jeg troede godt nok det var løgn i foråret, da de her dragter begyndte at komme frem, og voksne mennesker gik rundt på gaden i noget der mest af alt ligner et Teletubbies kostume. Men kan godt se den kan være lækker at have på hjemme  ( hvis man er HELT sikker på at der ikke kommer gæster

Haha ja, men som hjemmehygge tøj, ser den til gengæld rigtig lækker ud  

Kunne nok heller ikke lige forestille mig at gå ude på gaden i den

Anmeld

13. december 2010

MorTilMalene

MariaJ skriver:

Hyggetøj er skønt, men jeg troede godt nok det var løgn i foråret, da de her dragter begyndte at komme frem, og voksne mennesker gik rundt på gaden i noget der mest af alt ligner et Teletubbies kostume. Men kan godt se den kan være lækker at have på hjemme  (hvis man er HELT sikker på at der ikke kommer gæster

haha.. ja de kiggede ogs noget på barselsgangen da jeg gik rundt i den.. men jeg har den indstilling a hvis jeg har det godt og det er nemt at amme og den holder mig varm så har jeg den på.. smiler.. går selvf ikk ned og handler med den på. men hvis der kommer gæster bliver det bar til en lille joke a jeg har den på..

Anmeld

13. december 2010

Karina84

louiseandersen85 skriver:

hej...

Når jeg ser tilbage skulle jeg helt sikkert have ønsket mig amme bluser og bh'er.. (gavekort er nok bedst, da man jo ikke ved størrelsen)

Og til næste barn vil jeg helt klart ønske mig GAVEKORT til gåture med den lille, rengøring, massage og en forkælelsesaften af manden, din mor der kan lave god mad eller noget i den stil.

En badekåbe som andre har forslået er helt klart et godt råd. Og sutsko til de kolde nætter.

Evt noget lækkert fodbadesalt til når du sidder og ammer..

Rigtig god ide med gavekort til hygge med kæresten og hjælp til det huslige  

Heldigvis har både sviger og mine egne forældre været ude og sige at vi til den tid ikke skal være bange for at spørge om hjælp til pasning, så vi kan få lidt kæreste tid  Det er da sødt af dem

Anmeld

13. december 2010

MariaJ

MorTilMalene skriver:

haha.. ja de kiggede ogs noget på barselsgangen da jeg gik rundt i den.. men jeg har den indstilling a hvis jeg har det godt og det er nemt at amme og den holder mig varm så har jeg den på.. smiler.. går selvf ikk ned og handler med den på. men hvis der kommer gæster bliver det bar til en lille joke a jeg har den på..

Ja, men det må man da også helt selv om, og hvis folk griner kan man jo bare glæde sig over, at de har fået et godt grin den dag.

Jeg ved ikke om de har været fremme i Danmark på samme måde som her i Norge, men her kom de frem som en del af forårstøjet og lige pludselig var de simpelthen ALLE vegne. Ja, også på gaden! Jeg var simpelthen ved at tabe både næse og mund første gang jeg så nogle "tilfældige forbipasserende" i en gågade blive interviewet til et eller andet indslag i nyhederne iført lige præcis den her slags dragt .

og så må jeg vist hellere slutte af, så vi kan få debatten tilbage på sporet, og trådstarter kan få flere gode gaveideer 

Anmeld

13. december 2010

sarahb

Karina84 skriver:

Jah skal ha fundet på lidt julegave ønsker... Tænker om der er noget man bare sukker efter når man lige har født? altså til en selv, forkælelse til mor.

Jeg har lidt under 3mdr til termin, så tænker enten noget jeg kan ha brug for nu her eller også som er super dejligt at have når jeg har født.

et kort til solarie, en frisør tid og en masse nyt lækkert tøj...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.