Hvad kan en kommende mor have brug for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Kløver

Karina84 skriver:

Jah ammebh'er snakkede jeg også lidt med min mor om, men jeg aner ikke hvilken str. jeg skal bruge til den tid... Bare indtil nu er de vokset en del

Men ja ellers god ide med gavekort til tøj og undertøj  

Jeg ønsker mig i hvert fald ikke tøj lige nu som jeg kan bruge til den tid, det er da bare til at blive endnu mere deprimeret af, synes bare at der er så meget fint tøj i butikkerne nu, lige nu hvor jeg ikke kan passe det, øv!

jeg ved heller ikke om jeg kan bruge mine efter fødslen, men de har været guld værd i løbet af min graviditet da jeg ikke kan passe dem jeg plejer at bruge, men vil helt klart købe mine amme bhér efter fødslen i bilka, da de både er billige og super lækre, og så kan de vaskes i vaskemaskine og tørretumbles uden de mister facon, og de er stadig bløde og behagelige så de kan anbefales til den tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

MorTilMalene

Karina84 skriver:

Jah ammebh'er snakkede jeg også lidt med min mor om, men jeg aner ikke hvilken str. jeg skal bruge til den tid... Bare indtil nu er de vokset en del

Men ja ellers god ide med gavekort til tøj og undertøj  

Jeg ønsker mig i hvert fald ikke tøj lige nu som jeg kan bruge til den tid, det er da bare til at blive endnu mere deprimeret af, synes bare at der er så meget fint tøj i butikkerne nu, lige nu hvor jeg ikke kan passe det, øv!

ammebher er gode at ønske sig.. men lad værre med a købe dem for tidligt.. købte en dyr dyr amme bh for et gave kort jeg fik.. den passede rigtig rigtig godt den første uge men så da mælke havde reguleret sig kan jeg desværre ikke passe den mere..øv bøv.. jeg ønskede mig e heldragt der hedder en onepiece (den er guld værd) den er en smugle dyr men den er perfekt til barselsgangen og til når jeg bare er her hjemme og slappe a.. mest fordi den er dejlig varm og den strammer ingen steder.. ligesom bukser jo kan gøre og bluser... den har været uundværlig for mig..

Anmeld

13. december 2010

Karina84

DK skriver:

Mange gode forslag, men også en pæn/varm morgenkåbe til barselsgangen på sygehuset/de lange amme-nætter to come!

Uh du siger noget  Hmm men har en rigtig lækker morgenkåbe jeg ikke kan leve uden, så måske man skulle få den shinet op og vasket. Go ide ellers

Anmeld

13. december 2010

Karina84

Maja84 skriver:

jeg ved heller ikke om jeg kan bruge mine efter fødslen, men de har været guld værd i løbet af min graviditet da jeg ikke kan passe dem jeg plejer at bruge, men vil helt klart købe mine amme bhér efter fødslen i bilka, da de både er billige og super lækre, og så kan de vaskes i vaskemaskine og tørretumbles uden de mister facon, og de er stadig bløde og behagelige så de kan anbefales til den tid

Tak for det råd, det vil jeg helt sikkert huske  Har vist også hørt andre sige godt for dem man kan købe i Bilka, så der må jo være noget om det

Anmeld

13. december 2010

Tulle28

Mamma Mio Tummy Rub stretch mark oil + butter! Det er egentlig beregnet til gravide maver, men jeg fandt det lige frem idag og det er sååååå lækkert, også selvom man ikke er gravid.

www.mamamio.com/uk 

Knus Tulle

Anmeld

13. december 2010

Kløver

Karina84 skriver:

Tak for det råd, det vil jeg helt sikkert huske  Har vist også hørt andre sige godt for dem man kan købe i Bilka, så der må jo være noget om det

Jeg er ihvertfald super glad for dem jeg har købt

Måske noget andet kunne være gavekort til nogle aktiviteter med den lille, hvis det var noget, feks gavekort til babysvømning

Anmeld

13. december 2010

Karina84

MorTilMalene skriver:

ammebher er gode at ønske sig.. men lad værre med a købe dem for tidligt.. købte en dyr dyr amme bh for et gave kort jeg fik.. den passede rigtig rigtig godt den første uge men så da mælke havde reguleret sig kan jeg desværre ikke passe den mere..øv bøv.. jeg ønskede mig e heldragt der hedder en onepiece (den er guld værd) den er en smugle dyr men den er perfekt til barselsgangen og til når jeg bare er her hjemme og slappe a.. mest fordi den er dejlig varm og den strammer ingen steder.. ligesom bukser jo kan gøre og bluser... den har været uundværlig for mig..

En heldragt siger du så, er ikke sikker på at jeg er helt med, er det noget ala det her

http://www.onepiece.no/store.php?cPath=136_139&osCsid=40a0dd1f58acdb1420a108781d7adc7f

Anmeld

13. december 2010

MorTilMalene

lige præcis.. min er i det der hedder teddyfleece.. rigtig lækker.. selvom man ser lidt sjov ud i den..

Anmeld

13. december 2010

LR85

hej...

Når jeg ser tilbage skulle jeg helt sikkert have ønsket mig amme bluser og bh'er.. (gavekort er nok bedst, da man jo ikke ved størrelsen)

Og til næste barn vil jeg helt klart ønske mig GAVEKORT til gåture med den lille, rengøring, massage og en forkælelsesaften af manden, din mor der kan lave god mad eller noget i den stil.

En badekåbe som andre har forslået er helt klart et godt råd. Og sutsko til de kolde nætter.

Evt noget lækkert fodbadesalt til når du sidder og ammer..

Anmeld

13. december 2010

Karina84

MorTilMalene skriver:

lige præcis.. min er i det der hedder teddyfleece.. rigtig lækker.. selvom man ser lidt sjov ud i den..

Haha ja, men de ser godt nok også dejlige og hyggelige ud! Sådan lige bamse agtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.