Tror i på ånder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

MaleneG

Det som de andre skriver med at plante fødderne solidt i gulvet, læne sig tilbage, og slappe af med fuldstændig ro omkring sig, er ikke noget jeg anbefaler at gøre hvis man ikke har prøvet det før, eller der er nogen som sidder ved siden af en.

Når jeg gør det for at "snakke" med mine afdøde forældre, for jeg kraftigt hjertebanken, og stærk svimmelhed, så for en sikkerheds skyld synes jeg man skal være klar over at den måde at gøre det på, er fint hvis man ved hvad man laver, og man er klar over hvordan man reagere på denne kontakt, jeg siger ikke at alle mennesker reagere på samme måde som jeg selv gør, men det er værd at have med i sine overvejelser inden man begiver sig ud i den form for kontakt med den anden side.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Maise

lillepuller skriver:

jo , hvad er tigerspring

Det er perioder hvor hjernen udvikler sig og der sker rigtig meget. prøv at googgle det.

Anmeld

14. december 2010

SussieThyssen

lillepuller skriver:

ja fra hvem .. det er blevet værre . kan ikk være hjemme uden at blive bange og kigge rundt

Jamen søde ven..jeg er jo lige her.
Skriv til mig privat..så tager vi en snak om tingene.
Jeg er vant til at håndtere den slags, og har gjort det i 20 år nu, så du bliver ikke den første og heller ikke den sidste 

Anmeld

17. december 2010

Aprilmor11

lillepuller skriver:

ja det kan måske hmm

Ellers kan i jo altid kontakte en claviant ? ( staves ? ) Altså en som " snakker " med dem ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.