Tror i på ånder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

dollygirl

Maise skriver:

Tigerspring kan det være. han er omkring de 5 uger ikke??

jo , hvad er tigerspring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

dollygirl

michella80 skriver:

Ånder bliver tit tiltrukkede af nyfødte. Vi fik en husrensning mens jeg gik på barsel. Vi havde "besøg" af en ånd, en kvinde der selv havde mistet et barn. Hun blev smidt ud! Ellers kommer mi farfar forbi engang imellem og kigger til mig.. Og hjemme hos min far spøger det temmelig meget. Jeg har både set og hørt dem... Der er hele tre styks!!!!

ja det sagde min mor også ... årh gyseligt . det fordi de nyfødte er uskyldige

Anmeld

14. december 2010

dollygirl

SussieThyssen skriver:

Hmmm..lyder som om I har en tilstede som ikke skal være der.
Skriv lige til mig..jeg tror jeg ved hvad det er. Det skulle vi nok kunne få fjernet, selv på langdistance og ellers finder jeg en "kollega", der kan besøge jer, men jeg tror ikke det skulle være nødvendigt.

Kærligst
Sussie

hvordan kan du det, ku være så godt .. er virkelig bange

Anmeld

14. december 2010

dollygirl

Trinehw skriver:

få hjælp nu, om der er noget eller ej - ellers bliver du "skør"..

Har oplevet en del..... og søger hjælp engang imellem, når jeg ikke selv kan styrer det...

ja fra hvem .. det er blevet værre . kan ikk være hjemme uden at blive bange og kigge rundt

Anmeld

14. december 2010

twinboys

ja det gør jeg vi har haft spøgelser i vores hus...

Anmeld

14. december 2010

dollygirl

Maja88 skriver:

prøv at sætte dig med fødderne godt plantet i jorden når lillefyren sover...

hav tvet slukket og ja bare ro... så spørger du højt om her er nogen... så skal du forvente en reaktion. enten en kuldegysning eller noget andet.. og så siger du så HØJT du kan: GÅ VÆK JEG VIL IKKE HAVE JER HER...

eller: JEG ANDERKENDER JER, MEN VIL IKKE HAVE JER HER. GÅ VÆK.

ej det tør jeg slet ikk .. har du prøvet det

Anmeld

14. december 2010

Dinna88

lillepuller skriver:

hvor gyseligt .. uha .. jeg vil helst undgå at se noget eller nogen igen , glæder mig til at flytte . vi står nemlig i kø så håber det bliver snart.

jeg er virkelig bange

Der er da intet at være bange for!  
Hvis de er negative så opdager du det helt sikkert. Ellers er de der ofte bare.  

Anmeld

14. december 2010

Maja88

lillepuller skriver:

ej det tør jeg slet ikk .. har du prøvet det

min mor har gjort det hjemme ved sig selv.. og da hun sagde gå væk, klappede døren i og siden har Hun ikke mærket noget, men jeg har´dog ikke prøvet endnu, hjemme ved mine forældre. selvom jeg stadig ser/mærker noget. men er vigtigt der er ro omkring dig og ja... nu jeg er gravid tør jeg ikke, men måske bagefter

Anmeld

14. december 2010

mama09

lillepuller skriver:

ja fra hvem .. det er blevet værre . kan ikk være hjemme uden at blive bange og kigge rundt

evt Sussie her fra baby.dk der tilbyder sin hjælp Eller opsøg en der har forstand på det...

Anmeld

14. december 2010

mama09

lillepuller skriver:

Jeg lærte at tænke på "hvidt lys" og sige "gå nu væk" - ikke fordi det hjalp men blev lidt mere tryg - håber du får hjælp........ Men plz gør noget ved det, for du skræmmer dig selv mere end højst nødvendigt..

tro mig har prøvet det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.