Tror i på ånder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

mama09

lillepuller skriver:

Lige siden jeg blev gravid , er der sket mærkelige ting i vores hjem .. jeg ved ikk om jeg har været meget alene mens jeg var på barsel indtil manden kom hjem fra arbejde men som om jeg så syner om natten ..

Og nu når jeg har født og går alene rundt derhjemme indtil kl 19 til manden kommer hjem , kan jeg mærke den bette bliver irriteret af noget bare sådan lige pludseligt ..  han sover rigtig godt hos mine forældre og svigerforældre men hjemme hos os er han meget urolig, og han vil kun ha jeg bære ham rundt på mig , selvom han er kun 1 måned og nogle dage gammel så er det mærkeligt at det lige hjemme hos os han bliver urolig. Og især om natten skriger og græder han meget.

nogle gange skruer vores fjernsyn op af sig selv og mig og manden hører tit nogle mærkelige lyde som ikk har været der før ..

Det skræmmer mig meget og især nu når der bliver mørkt så hurtigt ... hvad gør jeg ? og er det bare mig ?

få hjælp nu, om der er noget eller ej - ellers bliver du "skør"..

Har oplevet en del..... og søger hjælp engang imellem, når jeg ikke selv kan styrer det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Maise

okey er jeg eller vil jeg bare ikke være åben for ånder siden jeg overhovedet ikke tror på det, men mener at det er hjernen der spiller en et pus??

Anmeld

13. december 2010

Dinna88

Maise skriver:

Jeg afviser ikke at de eksisterer, for det ved jeg jo reelt ikke, som du selv siger. jeg tror bare ikke på at de gør. Det er i min verden at man er død når man er død. Ligesom at ånder eksistere i andres verden. Jeg siger ikke at det er sådan at når man er død er man død. DET er i min verden at det er sådan. Get Me ???

Jeg kan godt se hvad du mener, ja. Men lever du ikke i samme verden som mig?!  Ej, det her er sådan en never-ending samtale, enige om at tro på forskellige ting? 

Anmeld

13. december 2010

Maise

Dinna88 skriver:

Jeg kan godt se hvad du mener, ja. Men lever du ikke i samme verden som mig?!  Ej, det her er sådan en never-ending samtale, enige om at tro på forskellige ting? 

jo da vi lever i samme verden vi tror bare på forskellige ting svært emne at debatere over nettet.

Anmeld

13. december 2010

AnneH

Har set at TV3 søger deltagere til et nyt program om ånder. Det kan jo være at de kan hjælpe jer. Hvis I vil på tv...

Anmeld

14. december 2010

missie20

Maise skriver:

hahaha det skal jeg sige videre ´til dem jeg var hos. GØR RENT

haha ja. Kan godt være de måske bliver lidt sure. Men det tv vi havde var næsten så gammel som mig, så det er jo mange års støv og fingersnask hehe

Anmeld

14. december 2010

Mi

I mit snævre synsfelt findes der ikke ånder, og alt kan forklares videnskabeligt. Men derfor behøver det jo ikke at være rigtigt  Jeg kan bare ikke overskue hvis der skal være en verden mere jeg skal forholde mig til, der sker rigeligt i den på jorden.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

14. december 2010

Maja88

prøv at sætte dig med fødderne godt plantet i jorden når lillefyren sover...

hav tvet slukket og ja bare ro... så spørger du højt om her er nogen... så skal du forvente en reaktion. enten en kuldegysning eller noget andet.. og så siger du så HØJT du kan: GÅ VÆK JEG VIL IKKE HAVE JER HER...

eller: JEG ANDERKENDER JER, MEN VIL IKKE HAVE JER HER. GÅ VÆK.

Anmeld

14. december 2010

Maise

MarianneSonne skriver:

I mit snævre synsfelt findes der ikke ånder, og alt kan forklares videnskabeligt. Men derfor behøver det jo ikke at være rigtigt  Jeg kan bare ikke overskue hvis der skal være en verden mere jeg skal forholde mig til, der sker rigeligt i den på jorden.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

14. december 2010

dollygirl

Aprilmor11 skriver:

Har ogsså set min moster, så følger dig i at det er skræmmende .. Kan det være en din mand kender ?

ja det kan måske hmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.