Jeg tror på ånder, har selv oplevet og set en
. Det tidligere sted vi boede havde vi en. Jeg arbejdede dengang som bager så gik altid før i seng end min mand, jeg havde en klar fornemmelse af at der stod en bøjet ind over sengen, kunne nærmest mærke en ånde i nakken, men kun når min mand ikke var der. I vores hus havde vi fuld kælder under, hvis jeg selv gik derned kunne jeg høre skridt bagved mig som om nogen gik bagefter mig
.
Efter et par år købte min mands fødehjem, det skal siges vi er fjerde generation på gården. Jeg fik hurtigt fornemmelsen af at der var et eller andet der spøgte her også, der skete mærkelige uforklarelige ting. En aften var jeg igen gået i seng før min mand, vi havde soveværelse ovenpå, han sad nede i stuen. Jeg havde døren stående helt åben ud til repo´en og lyset tændt derude (var lidt bange). På et tidspunkt åbner jeg øjnene og kigger ud af døren og ser en mande-skikkelse gå forbi, jeg kan lige så tydeligt se ham en ældre mand med mørkt groftvævet jakkesæt og sådan en skrå hat på som næsten alle ældre mænd har på
. Har fundet ud af at det var min mands bedstefar som døde for mange herrens år siden.....spooky.
Efter vi har fået børn, har vi faktisk ikke mærket til noget...heldigvis
.
Undskyld det blev lidt langt, har svært ved at fatte mig i korthed
.
Knus Sus
Anmeld