Tror i på ånder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.122 visninger
43 svar
0 synes godt om
13. december 2010

dollygirl

Lige siden jeg blev gravid , er der sket mærkelige ting i vores hjem .. jeg ved ikk om jeg har været meget alene mens jeg var på barsel indtil manden kom hjem fra arbejde men som om jeg så syner om natten ..

Og nu når jeg har født og går alene rundt derhjemme indtil kl 19 til manden kommer hjem , kan jeg mærke den bette bliver irriteret af noget bare sådan lige pludseligt ..  han sover rigtig godt hos mine forældre og svigerforældre men hjemme hos os er han meget urolig, og han vil kun ha jeg bære ham rundt på mig , selvom han er kun 1 måned og nogle dage gammel så er det mærkeligt at det lige hjemme hos os han bliver urolig. Og især om natten skriger og græder han meget.

nogle gange skruer vores fjernsyn op af sig selv og mig og manden hører tit nogle mærkelige lyde som ikk har været der før ..

Det skræmmer mig meget og især nu når der bliver mørkt så hurtigt ... hvad gør jeg ? og er det bare mig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Dinna88

lillepuller skriver:

Lige siden jeg blev gravid , er der sket mærkelige ting i vores hjem .. jeg ved ikk om jeg har været meget alene mens jeg var på barsel indtil manden kom hjem fra arbejde men som om jeg så syner om natten ..

Og nu når jeg har født og går alene rundt derhjemme indtil kl 19 til manden kommer hjem , kan jeg mærke den bette bliver irriteret af noget bare sådan lige pludseligt ..  han sover rigtig godt hos mine forældre og svigerforældre men hjemme hos os er han meget urolig, og han vil kun ha jeg bære ham rundt på mig , selvom han er kun 1 måned og nogle dage gammel så er det mærkeligt at det lige hjemme hos os han bliver urolig. Og især om natten skriger og græder han meget.

nogle gange skruer vores fjernsyn op af sig selv og mig og manden hører tit nogle mærkelige lyde som ikk har været der før ..

Det skræmmer mig meget og især nu når der bliver mørkt så hurtigt ... hvad gør jeg ? og er det bare mig ?

Ja, jeg tror på at der er nogle imellem os.

Hvis du er bange for det du oplever, så opsøg et medie. Det lyder harmfuldt det du skriver, jeg ville ikke bekymre mig hvis jeg var dig. Jeg ville vente og se om det udvikler sig.

Anmeld

13. december 2010

dollygirl

Dinna88 skriver:

Ja, jeg tror på at der er nogle imellem os.

Hvis du er bange for det du oplever, så opsøg et medie. Det lyder harmfuldt det du skriver, jeg ville ikke bekymre mig hvis jeg var dig. Jeg ville vente og se om det udvikler sig.

ja det nok bare mig , (håber jeg )

Anmeld

13. december 2010

Maise

Kan godt forstå at det skæmmer dig at fjernsynet skruer op af sig selv. det skulle vel ikke være B&O i har ???? har selv oplevet dette med B&O nemlig.

Personligt tror jeg ikke på ånder. jeg er sygeplejerske så er overbevist af den naturvidenskablige verden.

Men jeg afviser ikke at det ikke eksisterer for andre. Bare ikke i min verden, hvis det gav meníng.

årsagen til din nyfødte søn reaktioner kan være mange. Lys, lyd, varme, kulde, stimulans hvor han sover , hvordan han er puttet. Ammer du ?? kan det være noget du spiser/drikker hjemme , du ikke får ude??

Men kan godt forstå folk der begynder at tro på ånder, da det kan være så svært at få tingene til at give mening.

HÅber du finder en løsning.

Anmeld

13. december 2010

dollygirl

Maise skriver:

Kan godt forstå at det skæmmer dig at fjernsynet skruer op af sig selv. det skulle vel ikke være B&O i har ???? har selv oplevet dette med B&O nemlig.

Personligt tror jeg ikke på ånder. jeg er sygeplejerske så er overbevist af den naturvidenskablige verden.

Men jeg afviser ikke at det ikke eksisterer for andre. Bare ikke i min verden, hvis det gav meníng.

årsagen til din nyfødte søn reaktioner kan være mange. Lys, lyd, varme, kulde, stimulans hvor han sover , hvordan han er puttet. Ammer du ?? kan det være noget du spiser/drikker hjemme , du ikke får ude??

Men kan godt forstå folk der begynder at tro på ånder, da det kan være så svært at få tingene til at give mening.

ja jeg ammer , du har nok ret . jeg har bar g´jort alt men han gider ikk .. og i dag har jeg gået rundt med ham fra morgenstunden af til nu ...

Anmeld

13. december 2010

Dinna88

Maise skriver:

Hvordan kan det at du er sygeplejerske være grundlaget for det? Mener du i forhold til babyen?

Anmeld

13. december 2010

susser83

Jeg tror på ånder, har selv oplevet og set en. Det tidligere sted vi boede havde vi en. Jeg arbejdede dengang som bager så gik altid før i seng end min mand, jeg havde en klar fornemmelse af at der stod en bøjet ind over sengen, kunne nærmest mærke en ånde i nakken, men kun når min mand ikke var der. I vores hus havde vi fuld kælder under, hvis jeg selv gik derned kunne jeg høre skridt bagved mig som om nogen gik bagefter mig.

Efter et par år købte min mands fødehjem, det skal siges vi er fjerde generation på gården. Jeg fik hurtigt fornemmelsen af at der var et eller andet der spøgte her også, der skete mærkelige uforklarelige ting. En aften var jeg igen gået i seng før min mand, vi havde soveværelse ovenpå, han sad nede i stuen. Jeg havde døren stående helt åben ud til repo´en og lyset tændt derude (var lidt bange). På et tidspunkt åbner jeg øjnene og kigger ud af døren og ser en mande-skikkelse gå forbi, jeg kan lige så tydeligt se ham en ældre mand med mørkt groftvævet jakkesæt og sådan en skrå hat på som næsten alle ældre mænd har på. Har fundet ud af at det var min mands bedstefar som døde for mange herrens år siden.....spooky.

Efter vi har fået børn, har vi faktisk ikke mærket til noget...heldigvis.

Undskyld det blev lidt langt, har svært ved at fatte mig i korthed.

Knus Sus

Anmeld

13. december 2010

Aprilmor11

Jeg tror på at sjælen lever videre efter døden .. Efter min mosters død i 05 , oplevede jeg også mærkelige ting, og føler at hun er der , især når jeg er ked .. Det er en dejlig følelse, meget skræmmende i starten .. Kender du nogen du holder af som er død ? Måske er det ham hende, som ille hjælpe og støtte .. Måske er der nogen som døde i huset som stadig er der .. Det kan være mange ting, hvis man tror på det ..

Kram her

Anmeld

13. december 2010

missie20

Har også haft et B og O tv, som skruede op af sig selv og skiftede kanaler. Efter jeg brugte en time på at rense fjernstyren med en vatpind, skete det aldrig igen.

Anmeld

13. december 2010

dollygirl

Aprilmor11 skriver:

Jeg tror på at sjælen lever videre efter døden .. Efter min mosters død i 05 , oplevede jeg også mærkelige ting, og føler at hun er der , især når jeg er ked .. Det er en dejlig følelse, meget skræmmende i starten .. Kender du nogen du holder af som er død ? Måske er det ham hende, som ille hjælpe og støtte .. Måske er der nogen som døde i huset som stadig er der .. Det kan være mange ting, hvis man tror på det ..

Kram her

nej kun min bedstefar men ham kan jeg ikk huske , jeg var 2 år .

men har set en gammel dame med krøller stå ved min mands side mens han sov .. det var skræmmende ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.