Jeg har svaret Slee-bee - eller ville gerne have svaret Drømmeposen, some r fra Føtex. Det er nemlig den, vi har. Det er som Slee-bee'en med ulddyner, men den har på intet tidspunkt svigtet. Vi brugte den hele sidste vinter, og også i denne vinter, hvor min datter er 1½ år, er den taget i brug. Vi startede ud med, at der var en dyne i, og da det begyndte at blive rigtig koldt, lagde vi begge dyner i. Men datter er godt og vel 80 cm lang, og kan uden problemer blive lukket helt tæt. Hun kommer ud i sit almindelig tøj, en lille hjelm og vanter, og er perfekt varm, når hun kommer op. Ved Drømmeposen og Slee-bee'en følger bærepladen med - det gør det ikke ved Voksi.
Jeg skal ikke kunne sige, om Voksien så er de flere penge værd, men jeg ville ikke give det. Jeg er på ingen måde skuffet over vores Drømmepose til 500kr.
Faktisk har jeg oplevet en dårlig situation fra en bekendt, som købte en brugt Voksi. Om sælger havde vasket den forkert eller gjort andet forkert, ved jeg ikke. Men hun gav altså 700 kr for en brugt Voksi, og den var så slap og flad, at hendes dreng nu sover ude i den i fleecedragt og stor hue og vanter. Så synes jeg jo ikke den er smart mere. Det fede ved poserne er jo netop, at man ikke skal gøre så meget i det med ekstra tøj, fleecedragter, flyverdragter osv.
Sismofytten
Anmeld