Hvilken en skal man vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Loa

lillespurv20 skriver:

Herhjemme er det voksien vi har og den er vidunderlig syntes jeg dyr, men alle pengene værd!

Er virkelig nysgerrig for hvorfor du syntes den er alle pengene værd?

Er som sagt, selv multi tæt på at bestille en til min lille bøf, men kunne godt tænke mig et par ord om hvorfor den er så fantastisk... (Så jeg med god samvittighed kan bestille den)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Lunae

Vi har en voksi og den er guld værd! Pt sover Camille på altanen i Sit almindelige tøj og en lille striktrøje! Og så ellers bare hue og vanter! Når hun kommer ind er hun lækker varm! Jeg ville klart vælge en voksi, netop pga ulddynen

Anmeld

13. december 2010

Koen.

Loa skriver:

Er virkelig nysgerrig for hvorfor du syntes den er alle pengene værd?

Er som sagt, selv multi tæt på at bestille en til min lille bøf, men kunne godt tænke mig et par ord om hvorfor den er så fantastisk... (Så jeg med god samvittighed kan bestille den)

Jamen den er bare så varm at lærke kan nøjes med en ekstra trøje, hue og vanter når hun sover ude i den og lærke vil ikke sove med dyne eller noget andet over sig, men voksien der vil hun heller end gerne pakkes helt sammen som en mumie

Skal ikke kunne sige om sleebee ikke kan det samme da jeg aldrig har prøvet andet end voksi

Anmeld

13. december 2010

Vi har en Sleebee, og den er min nr. 1 og det er baseret på prisen!! Lisa har  kun hue og vanter på, og så sit almindelige tøj.. Hun behøver ik en gang en ekstra trøje! Hun sover med begge dyner, og det er RIGELIGT varmt, så jeg kunne ik drømme om  at gi det 3 dobbelte for en Voksi....

Jeg købte en brugt til 150,- og så syede jeg selv et nyt betræk til den, og  den har skabt så meget misundelse i min MG!! griner..

Jeg kan sy et til dig, for 400,- plus materialer!

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2010

Loa

lillespurv20 skriver:

Jamen den er bare så varm at lærke kan nøjes med en ekstra trøje, hue og vanter når hun sover ude i den og lærke vil ikke sove med dyne eller noget andet over sig, men voksien der vil hun heller end gerne pakkes helt sammen som en mumie

Skal ikke kunne sige om sleebee ikke kan det samme da jeg aldrig har prøvet andet end voksi

Er der mulighed for/plads til at kunne ligge og vende og dreje sig i voksien? Min Isabella sover nemlig mega uroligt, så tænker hun nok ville blive glad hvis hun kunne få lov til det, når hun bliver puttet i barnevognen.... Putter du egentlig i liften eller bare direkte i barnevognen? (Hvis du forstår?)

Anmeld

13. december 2010

LauraLW

Har stemt Voksi, da det er den vi har, og vi vlagte den bevidst på grund af ulden. Mener dog siden jeg har læst at basson eller trille også laver nen med uld, den er bare billigere.

Hvorfor er folk forskrækket over ulden? Det er et genialt naturligt materiale der temperer selv, både når det er koldt og varmt. Vilma har kun en lille hue på, ellers intet ekstra tøj, og hun har aldrig været kold. Jo, den er lidt dyrere, men jeg ville til hver en tid ofre ekstra på at få sådan en dyne. - Uld er i øvrigt også selvrensende :-)

Derudover har jeg gode erfaringer med en kørepose fra 7am (le sac igloo), den er genial til klapvognen og vilma både sidder og sover rigtig godt i den.

Anmeld

13. december 2010

maria_wlt

Jeg har en DuniDuo (1000 kr) og har været super glad for den. Problemet er bare at min søn ikke ku bruge den mere efter 10 mdr. Han er simpelthen for lang så alt for meget af overkroppen/halsen blev ikke dækket.

Så jeg ville vælge en dyne til hver en tid nu...

Anmeld

13. december 2010

LauraLW

Loa skriver:

Er der mulighed for/plads til at kunne ligge og vende og dreje sig i voksien? Min Isabella sover nemlig mega uroligt, så tænker hun nok ville blive glad hvis hun kunne få lov til det, når hun bliver puttet i barnevognen.... Putter du egentlig i liften eller bare direkte i barnevognen? (Hvis du forstår?)

De bliver jo "snørret ind", hvis man binder den. - Ellers kan dynen ligge løst hen over, men så vil jeg mene at ideen lidt gå tabt :-) Hvis hun ligger meget uroligt, så kan det netop være at hun ville synes det var rart at blive svøbt, det giver en kæmpe tryghed :-)

Anmeld

13. december 2010

Koen.

Loa skriver:

Det kommer an på hvor stramt du binder den Jeg plejer at lave løse sløjfer netop at den grund Lærke vender og drejer sig, ellers vågner hun hvis det er for stramt

Den kommer direkte i barne vognen da den fungere som en lift Men Lærke har heller ikke kunne passe sin lift siden hun var 3 mdr (nu er hun 8 mdr) men der er masser af plads i voksien endnu og hun er 75 cm lang

Anmeld

13. december 2010

Maise

voksi (ULD) er genial fordi at den kan holde på eller aflede varme, så bla. varme børn ikke koger i den og alm. børn kan holde varmen. Man kan jo bare købe den brugt på trendsales. det gjorde jeg for 500-, bobs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.