Hvilken en skal man vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Loa

lillespurv20 skriver:

Det kommer an på hvor stramt du binder den Jeg plejer at lave løse sløjfer netop at den grund Lærke vender og drejer sig, ellers vågner hun hvis det er for stramt

Den kommer direkte i barne vognen da den fungere som en lift Men Lærke har heller ikke kunne passe sin lift siden hun var 3 mdr (nu er hun 8 mdr) men der er masser af plads i voksien endnu og hun er 75 cm lang

Lyder super.....

Har du så den bæreplade i også?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Loa

LauraLW skriver:

De bliver jo "snørret ind", hvis man binder den. - Ellers kan dynen ligge løst hen over, men så vil jeg mene at ideen lidt gå tabt :-) Hvis hun ligger meget uroligt, så kan det netop være at hun ville synes det var rart at blive svøbt, det giver en kæmpe tryghed :-)

Hun skulle svøbes fuldstændig da hun var lidt mindre for at kunne sove, men havde lidt håbet hun var vokset fra det, da jeg tænker det må være rarere at have lidt bevægelses frihed end at ligge helt fast..... Men det er altså det der er idéen med den? Altså at de bliver mere eller mindre snørret fast? Der er måske ikke lige så varmt hvis der er lidt plads/luft nede i posen?

Anmeld

13. december 2010

Koen.

Loa skriver:

Lyder super.....

Har du så den bæreplade i også?

ikke længere, mor her er for slap til at slæbe hende liggende op på 2.sal med varer, tasker ovs, der må hun altså på armen i stedet

Anmeld

13. december 2010

Koen.

Loa skriver:

Hun skulle svøbes fuldstændig da hun var lidt mindre for at kunne sove, men havde lidt håbet hun var vokset fra det, da jeg tænker det må være rarere at have lidt bevægelses frihed end at ligge helt fast..... Men det er altså det der er idéen med den? Altså at de bliver mere eller mindre snørret fast? Der er måske ikke lige så varmt hvis der er lidt plads/luft nede i posen?

Lærke har det fint varmt, selvom hun ikke bliver snørret helt sammen som en rullesteg

Anmeld

13. december 2010

Maja_4000

Vi har en DuniDuo (men med uld) vi har ikke taget den i brug endnu - af gode grunde :b Men jeg synes den virker god .. Og den er billigere end voksi (:

Anmeld

13. december 2010

Loa

lillespurv20 skriver:

ikke længere, mor her er for slap til at slæbe hende liggende op på 2.sal med varer, tasker ovs, der må hun altså på armen i stedet

Årh ok,  jeg var nemlig i tvivl om jeg skulle købe den med eller uden plade i......

Anmeld

13. december 2010

Loa

lillespurv20 skriver:

Lærke har det fint varmt, selvom hun ikke bliver snørret helt sammen som en rullesteg

Lyder bare godt, for tænker jeg da selv ville have det bedst med at have plads hvis jeg sov uroligt.....

Anmeld

13. december 2010

LIZO

jeg er helt klart til qoudrolift istedet for. zoey kunne ligge i den til hun var 10 måneder. derefter lavet vi den om til en kørepose i klapvognen. den bedste invisterin vi har gjort. vi bruger den hver dag. den vejer ikke noget. den er nemt at bære på. zoey lå pakket godt ind i den. var virkelig ked af da hun ikke længere kunne ligge i den.  der er sommer og vinter skin i den. så når hun vokser ud af den kan hun side på skindet i klapvognen. 

Anmeld

13. december 2010

LauraLW

Loa skriver:

Det er svært at forklare, men det er jo en form for sovepose, hvor man folder noget dyne op over og hen over (som så mødes og bindes fast med snore). De skal jo ikke spændes fast som sådan, men de ligger rimelig trygt i sådan en.

Hvor gammel er din datter? For det kan stadig godt være at der er for meget "luft" omkring hende når hun sover, og det er derfor hun ligger så uroligt? Vilma sover rigtig godt i sin, og de sjældne gange hvor hun er helt utrøstelig herhjemme så hjælper det stadig at svøbe hende, eller lægge hende i voksien. (og hun er 8,5 mdr)

Anmeld

13. december 2010

millesofie

jeg har stemt sleebee for jeg tror ikke at det der uld gør den store forske, andet end at det måske bliver FOR varmt 

jeg har selv syet vores "voksi"pose og den er ikke med uld men jeg har syet den med dundyne og til sommer kommer der en sommer dyne i

hun har det rigeligt varmt i den dundyne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.