Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så vidt jeg ved er voksi med uld, og det er de billligere ikke,så jeg vil mene det kommer an på om man er til uld eller ej..Vi har en brio sovepose som bruges dagligt
jeg har stemt sleebee.
den fungerer perfekt og den koster kun en brøkdel af voksien
heise
Angel skriver: Så vidt jeg ved er voksi med uld, og det er de billligere ikke,så jeg vil mene det kommer an på om man er til uld eller ej..Vi har en brio sovepose som bruges dagligt
sleebee'en er med dun-dyner ja.
Jeg tror ikke jeg er SÅ tændt på uld, at jeg vil ofre 3 gange så meget på den Tak for svar!
Men gør det virkelig så stor en forskel om det er uld eller ej? Jeg er nemlig sååååååå tæt på at bestille en voksi, men kan sgu ikke helt finde ud af om en slee bee eller drømmepose kan gøre det samme.... Tænker om der slet ingen forskel ellers er.... Ingen små finesser eller noget.....?
lillespurv20 skriver: Herhjemme er det voksien vi har og den er vidunderlig syntes jeg dyr, men alle pengene værd!
Herhjemme er det voksien vi har og den er vidunderlig syntes jeg dyr, men alle pengene værd!
Har aldrig brugt hverken den ene el anden
Brugt Fleecedragt & dejlig dyne i barnevognen
Malthesmoar skriver: Har aldrig brugt hverken den ene el anden Brugt Fleecedragt & dejlig dyne i barnevognen
Det har vi også gjort indtil nu, men det er nu smart med sådan en pose
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128