læs og kommenter :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

BinaMor

nutche skriver:

jeg har planer om at lave hjemmeside. men jeg mangler en maskot denne maskot skal være den helt rigtige bamse, som jeg har ønsket mig i julegave

det var nemlig først meningen at jeg sku starte op til april, men jeg blev kontaktet af en mor som mangler dp fra januar.... så pludselig går det meget stærkere end jeg havde turde håbe på.... hvilket så igen gør at hjemmesiden måske først kommer efter jeg er startet  

spændende. ved også at min gamle lærer arbejder på at forbredre legepladsen i aulum. men du får vel nøgle til puff eller den i lundgårdsparken som privat dper.

held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Noneother

Min lillemand måtte da gerne være i dagpleje hos dig.

Anmeld

13. december 2010

BinaMor

nutche skriver:

det gør jeg også med Rasmus.... ingen problem i det.

har heller ikke tænkt over det før nu. sådan var det jo bare

Anmeld

13. december 2010

Lone Jakobsen

BinaMor skriver:

spændende. ved også at min gamle lærer arbejder på at forbredre legepladsen i aulum. men du får vel nøgle til puff eller den i lundgårdsparken som privat dper.

held og lykke

er det den i anlægget han kæmper for? for den er da helt revet ned nu, er den ikke?

der ligger en et lille stykke fra friskolen, og ellers er anlægget jo bare skønt på alle årstider. har også overvejet at kontakte en børnehave, enten puf eller hobitten (har selv børn i fredshegn) men det finder jeg ud af undervejs

Anmeld

13. december 2010

Lone Jakobsen

Noneother skriver:

Min lillemand måtte da gerne være i dagpleje hos dig.

det lyder vel nok dejligt

Anmeld

13. december 2010

Lone Jakobsen

BinaMor skriver:

har heller ikke tænkt over det før nu. sådan var det jo bare

ja nu ser vi hvad de siger imorgen

jeg er så glad for min dp, at vi har aftalt at mødes med børnene når jeg starter op selv. på den måde mister vi ikke helt kontakten

Anmeld

13. december 2010

BinaMor

nutche skriver:

er det den i anlægget han kæmper for? for den er da helt revet ned nu, er den ikke?

der ligger en et lille stykke fra friskolen, og ellers er anlægget jo bare skønt på alle årstider. har også overvejet at kontakte en børnehave, enten puf eller hobitten (har selv børn i fredshegn) men det finder jeg ud af undervejs

jo der er vist en vippe endnu.. hun vil have ny af hvad jeg ved. sys da også bare det manglede. så mange butikker og ingen offtenlige legepladser. det var jeg godt træt af inden vi flyttede.

men ja gå ture dernede er også dejligt!

Anmeld

13. december 2010

Aves..

nutche skriver:

tror du misforstår:

dette er IKKE noget som forældrene skal læse, det er (som der står øverst på side 1) blot nogle tanker og notater jeg har gjort mig, inden min samtale med et hold forældre imorgen.

Ja, men hvad har du tænkt omkring din pædagogiske vinkel og arbejdsform..hvad vægter du osv...det jeg skrev til dig, det er da meget mere vigtigt, det andet du skriver er jo "bare" det som man gør alle andre steder, mere eller mindre i hvert fald.

GIver det mening?

Anmeld

13. december 2010

Lone Jakobsen

BinaMor skriver:

jo der er vist en vippe endnu.. hun vil have ny af hvad jeg ved. sys da også bare det manglede. så mange butikker og ingen offtenlige legepladser. det var jeg godt træt af inden vi flyttede.

men ja gå ture dernede er også dejligt!

ja vi ledte faktisk efter en da vi flyttede.... men jeg har først (her 2½ år efter) fundet den ved friskolen

Anmeld

13. december 2010

Lone Jakobsen

Jildes skriver:

Ja, men hvad har du tænkt omkring din pædagogiske vinkel og arbejdsform..hvad vægter du osv...det jeg skrev til dig, det er da meget mere vigtigt, det andet du skriver er jo "bare" det som man gør alle andre steder, mere eller mindre i hvert fald.

GIver det mening?

hmm... ja det giver mig da lidt at tænke over. men tror godt jeg ved hvad du mener.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.