læs og kommenter :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Lone Jakobsen

Drømmer skriver:

og hvor er det da bare en super ide med velkomstbogen

ideen er tyvstjålet er nemlig også vild med ideen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Lone Jakobsen

MaleneF skriver:

Altså havde du boet i Nakskov så kunne jeg da godt garantere at jeg ville have min dreng skrevet op hos dig MED DET SAMME

jamen det er jo det største kompliment jeg kan få

Anmeld

14. december 2010

Lone Jakobsen

og jeg fik slet ikke brug for mit fine papir.

samtale gik super godt, meget søde forældre, og super dejlig dreng

Anmeld

14. december 2010

Maja88

hmm synes det lyder siper, men hvis jeg skulle sige noget så synes jeg bare fredag kl. 14.15 er UTROLIGT TIDLIGT...

Hvad med dyr, har du det eller?

Anmeld

14. december 2010

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

hmm synes det lyder siper, men hvis jeg skulle sige noget så synes jeg bare fredag kl. 14.15 er UTROLIGT TIDLIGT...

Hvad med dyr, har du det eller?

det var ikke noget problem for dem. men bliver det vanskeligt for dem, så kan det ændres.

jeg har en hund, et marsvin og en kanin har dog en aftager til min hund hvis en bliver for ensom ovenpå alene.

Anmeld

14. december 2010

Maja88

nutche skriver:

det var ikke noget problem for dem. men bliver det vanskeligt for dem, så kan det ændres.

jeg har en hund, et marsvin og en kanin har dog en aftager til min hund hvis en bliver for ensom ovenpå alene.

så den skal ikke være hvor børnene er...?????

ved det bare at hvis jeg ville få en plads ved dig ville 14.15 nok ikke kunne lade sig gøre.

men ja lukketider er jo lukketider

Anmeld

14. december 2010

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

så den skal ikke være hvor børnene er...?????

ved det bare at hvis jeg ville få en plads ved dig ville 14.15 nok ikke kunne lade sig gøre.

men ja lukketider er jo lukketider

nej den skal ikke være sammen med børnene.

med den åbningstid jeg har sat der, arbejder jeg 48 timer om ugen. det er hvad "normale" dagplejere har.

jeg har dog overvejet at udvide til kl. 15 om fredagen, og evt. kl 17 i hverdagen, men det afhænger af forældrenes behov.

for den dreng der starter til januar er det ikke et problem, og sku det blive, ja så må de komme og sige det, så der vi på det.

hvis det bliver aktuelt for dig, så kom forbi en dag, lad os snakke om dine/jeres forventninger og behov, og se om vi kan finde en løsning.

jeg er pt. booked op fra april. men må gerne køre med 5 børn, så der er stadig plads til jeres

Anmeld

14. december 2010

Maja88

nutche skriver:

nej den skal ikke være sammen med børnene.

med den åbningstid jeg har sat der, arbejder jeg 48 timer om ugen. det er hvad "normale" dagplejere har.

jeg har dog overvejet at udvide til kl. 15 om fredagen, og evt. kl 17 i hverdagen, men det afhænger af forældrenes behov.

for den dreng der starter til januar er det ikke et problem, og sku det blive, ja så må de komme og sige det, så der vi på det.

hvis det bliver aktuelt for dig, så kom forbi en dag, lad os snakke om dine/jeres forventninger og behov, og se om vi kan finde en løsning.

jeg er pt. booked op fra april. men må gerne køre med 5 børn, så der er stadig plads til jeres

hehe nu skal vores ikke i dagpleje før december næste år hehe... så krydser fingre for der er plads til den tid

Anmeld

14. december 2010

Lone Jakobsen

Maja88 skriver:

hehe nu skal vores ikke i dagpleje før december næste år hehe... så krydser fingre for der er plads til den tid

det er jo det jeg ved

Anmeld

14. december 2010

Maja88

nutche skriver:

det er jo det jeg ved

så skal du bare lade være med at tage et 5 barn inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.