Gylper pludselig meget :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Lou87

Valle81 skriver:

Anton var også en stor gylper og jeg blev sindsyg af det svineri og skiften tøj og vasken tøj.

VI har ogsåbrugt johannesbrødkernemel - det er ALLE pengene værd. Det virker det der,og det er smagsløst, harmløst og ikke vanedannene overhovedet.

Vi gjorde det at vi lavede mme somden skulle være og varmede den - tog spidsen af en teske af pulveret og kom i mmeog rystede somen gal og så var der serveret og gylpen var nærmest helt fortid eller i hvertfald mindstket til at man ikke skulle skifte tøj osv:0)

Så igang med det:0)

GUD hvor smart!
Jeg ku også godt undvære alt det vask af stofbleer, hagesmække og tøj.. ! Vasker stort set en maskinefuld 60 hver dag! Suk.

Men er det helt ufarligt og har du spurgt hva SP siger til det??

Hvor kan man få det og hvilken pris??

Tusind tak for godt råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Valle81

Lou87 skriver:

GUD hvor smart!
Jeg ku også godt undvære alt det vask af stofbleer, hagesmække og tøj.. ! Vasker stort set en maskinefuld 60 hver dag! Suk.

Men er det helt ufarligt og har du spurgt hva SP siger til det??

Hvor kan man få det og hvilken pris??

Tusind tak for godt råd

Hejsa:0)

Jeg har spurgt sp og læge og det er helt harmløst, det er en tykningsmiddel og det er uden smag og ikke vanedannende:0)

Det kan købes i håndkøb på apoteket og det koster ca 0 kroner for en pose, som holder ca en måneds tid alt efter hvor meget de spiser:0)

Anton har aldrig reageret på at få det eller på at vi stoppede fra den ene dag til den anden:0)

Så jeg kan kun anbefale det:0)

Anmeld

14. december 2010

Lou87

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jeg har spurgt sp og læge og det er helt harmløst, det er en tykningsmiddel og det er uden smag og ikke vanedannende:0)

Det kan købes i håndkøb på apoteket og det koster ca 0 kroner for en pose, som holder ca en måneds tid alt efter hvor meget de spiser:0)

Anton har aldrig reageret på at få det eller på at vi stoppede fra den ene dag til den anden:0)

Så jeg kan kun anbefale det:0)

Oki det lyder bare super - næsten for godt til og være sandt!

Det må jeg prøve og se på.

TAK

Anmeld

14. december 2010

Valle81

Lou87 skriver:

Oki det lyder bare super - næsten for godt til og være sandt!

Det må jeg prøve og se på.

TAK

Det synes jeg bestemt du skulle -

Der gik ca 3 dage fra vi begyndte til det for alvor virkede.

Nogle dage gylpede han slet ikke, andre så meget meget lidt:0) Men der var en verden til forskel i forhold til før. Han var 3  mdr før vi fandt vidundermidlet - ville ønske jeg havde hørt om det før:0)

Da han begyndte på fast føde da han var 4 mdr mindeskedes det af sig selv meget - og da han var ca 6 mdr holdt vi helt med pulveret. Idag får han 1-2 flasker om dagen og gylper slet ikke:0)

Anmeld

14. december 2010

Lou87

Valle81 skriver:

Det synes jeg bestemt du skulle -

Der gik ca 3 dage fra vi begyndte til det for alvor virkede.

Nogle dage gylpede han slet ikke, andre så meget meget lidt:0) Men der var en verden til forskel i forhold til før. Han var 3  mdr før vi fandt vidundermidlet - ville ønske jeg havde hørt om det før:0)

Da han begyndte på fast føde da han var 4 mdr mindeskedes det af sig selv meget - og da han var ca 6 mdr holdt vi helt med pulveret. Idag får han 1-2 flasker om dagen og gylper slet ikke:0)

Jeg synes hun har gylpet lidt hele tiden og specielt nu efter hun er startet på lidt skemad.. hun er 4 måneder.. mon det så er for sent og uden nytte hvis skemaden er skyld i det ?

Anmeld

14. december 2010

sismofutten

netdaddy skriver:

Desværre nej - amningen er aldrig kommet til at fungere med vores børn, selv om vi gerne ville det...

Er bange for det ikke hjælper at jer der ammer spiser johannesbrødkernemel inden i ammer jeres børn - men måske det kunne være forsøget værd!

Det kommer helt an på hvordan det smager ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.