Gylper pludselig meget :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26.271 visninger
35 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Tanja84

Heiiii tøser

Er lidt bekymret for min datter, og kan ikke rigtig finde ud af det.

Emma har aldrig været den store gylper. Men her på det sidste er hun begyndt at gylpe en del. Det er ikke sådan så det står ud i en stråle. Men hun får jo ofte mad inden hun skal sove, og her på det sidste er den er næsten sikker hver gang hun vågner... a så gylper hun forholdsvis meget op igen. Det er lige meget om hun har sovet en halv time eller to timer.

Hun virker som altid, glad og veltilpas, men kan naturligvis ikke lade være med at tænke, om det er fordi hun ikke optager sin mad ordentlig?

Det skal lige tilføjes at Emma ikke er en sumobaby og aldrig har været det. For 3 uger siden da hun var 3 1/2 mdr. vejede hun 5.300 g. og var 61 cm.

Jeg havde tænkt mig lige at ringe til min SP for en sikkerheds skyld, men havde været rigtig dejligt også lige at hører andres erfaring.

Har I andre også oplevet at jeres børn pludselig gylper meget, trods de ikke har gjort det fra start? Og er der andre som oplever deres børn gylper efter måltid og endt søvn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Loa

Det lyder FULDSTÆNDIG som Isabella.... Lige pludselig begyndte hun også bare at gylpe efter hun havde spist.... Nu skal hun konsekvent op på skulderen efter et måltid, da den er sikker hver gang.....

Dog om natten kommer hun ikke op og gylpe, men når hun så vågner næste gang, kommer der 9 ud af 10 gange noget......

Vores kom også bare fra den ene dag til den anden......

Anmeld

13. december 2010

Tanja84

Loa skriver:

Det lyder FULDSTÆNDIG som Isabella.... Lige pludselig begyndte hun også bare at gylpe efter hun havde spist.... Nu skal hun konsekvent op på skulderen efter et måltid, da den er sikker hver gang.....

Dog om natten kommer hun ikke op og gylpe, men når hun så vågner næste gang, kommer der 9 ud af 10 gange noget......

Vores kom også bare fra den ene dag til den anden......

Iiiihhh altså, kan blive helt nervøs når de pludselig ændrer adfærd på den måde, fra den ene dag til den anden.

Kan jo hyle en nybagt mor, helt ud af den

Men der er ikke noget ellers med Isabella?

En lille sidebemærkning

Kan simpelthen ikke andet end smile når jeg ser indlæg fra dig, da jeg bare ELSKER dit profilbillede af lille Isabelle, hun er simplethen såååå skøn

Anmeld

13. december 2010

netdaddy

Hvis jeres børn får MME, så gå på apoteket og køb johannesbrødkernemel og bland det i (vejledning står på pakken).

Det koster 92 kr. for 100 gram, men der skal ikke bruges ret meget til én flaske.

Vores yngste gylpede nemlig rigtig meget, men det stoppede 100% efter vi begyndte at blande det i.

Det giver mælken en tykkere konsistens, så man skal bruge vælling "tutter" til flasken.

Anmeld

13. december 2010

sismofutten

Ihh altså - min lille Isabella er skisme også begyndt at gylpe - dog ikke så meget, og ALDRIG efter hun har sovet - men det kan jeg måskke "se frem til" nu, kan jeg næsten læse mig frem til..

Hun er næsten 3 måneder og absolut heller ikk en sumobryder..

Lad mig endelig vide hvad du kommer frem til, eller hvad din SP siger..

Hilsen en mor, som ellers har nydt at hendes datter ikke har gylpet...

Anmeld

13. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
netdaddy skriver:

Hvis jeres børn får MME, så gå på apoteket og køb johannesbrødkernemel og bland det i (vejledning står på pakken).

Det koster 92 kr. for 100 gram, men der skal ikke bruges ret meget til én flaske.

Vores yngste gylpede nemlig rigtig meget, men det stoppede 100% efter vi begyndte at blande det i.

Det giver mælken en tykkere konsistens, så man skal bruge vælling "tutter" til flasken.

Vi købte det også til vores dreng som gylpede helt vildt meget. Det minske det meget efter, at vi tilføjede johannesbrødkernemel i. Det er lidt dyrt, men hver en krone værd  

Anmeld

13. december 2010

Tanja84

netdaddy skriver:

Har aldrig hørt om det før, men det er da helt klart værd at overveje, for puha det er altså ikke sjovt med alt det gylperi

Btw, Sikke et dejligt motto du har på din profil

Anmeld

13. december 2010

sismofutten

netdaddy skriver:

Har du også et godt råd gemt til os der ammer? :-)

Anmeld

13. december 2010

Tanja84

MoarHvidovre skriver:

Vi købte det også til vores dreng som gylpede helt vildt meget. Det minske det meget efter, at vi tilføjede johannesbrødkernemel i. Det er lidt dyrt, men hver en krone værd  

Dejligt med flere positive erfaringer.

Jeg må vist på apoteket og invisterer i sådan en pakke.

Anmeld

13. december 2010

Tanja84

sismofutten skriver:

Ihh altså - min lille Isabella er skisme også begyndt at gylpe - dog ikke så meget, og ALDRIG efter hun har sovet - men det kan jeg måskke "se frem til" nu, kan jeg næsten læse mig frem til..

Hun er næsten 3 måneder og absolut heller ikk en sumobryder..

Lad mig endelig vide hvad du kommer frem til, eller hvad din SP siger..

Hilsen en mor, som ellers har nydt at hendes datter ikke har gylpet...

Trods det naturligvis hellere ikke er rart for dig/jer, giver det mig da ldit trøst og ro, at jeg ikke er den eneste, der sidder med en lille guldklump, der pludselig fra den ene dag til den anden, er begyndt at gylpe meget.

Jeg skal nok lige holde tråden opdateret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.