Gylper pludselig meget :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Valle81

Mia&Tonny skriver:

Er det noget man bare kan købe på apoteket eller skal man ha recept på det?? Tror da absolut vi vil give det et forsøg her i huset da vores lille trold også gylper helt vildt...

Det er håndkøb på apoteket:0)

En lille pose til 80 kroner ca og den holder en månedstid ca:0)

Lidt dyrt, men hvad gør man ikke:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Mia&Allan

Valle81 skriver:

Det er håndkøb på apoteket:0)

En lille pose til 80 kroner ca og den holder en månedstid ca:0)

Lidt dyrt, men hvad gør man ikke:0)

Er villig til at gøre alt næsten... Haha.... Skifter jo tøj på hende konstant og mig selv for den sags skyld,..

Anmeld

14. december 2010

Valle81

Mia&Tonny skriver:

Er villig til at gøre alt næsten... Haha.... Skifter jo tøj på hende konstant og mig selv for den sags skyld,..

Kender det alt for godt:0)

Og jeg er meget på "farten" og når jeg så var ned og hente Asta eller i mødregruppe ude og handle osv og man havde givet en flaske og så skulle der bøvses/gylpes/brækkes så var jeg ved at få fnidder af at vi begge var smurt ind i stinkende gylp:0)

Det var knap så lækkert:0)

Anmeld

14. december 2010

Mia&Allan

Valle81 skriver:

Kender det alt for godt:0)

Og jeg er meget på "farten" og når jeg så var ned og hente Asta eller i mødregruppe ude og handle osv og man havde givet en flaske og så skulle der bøvses/gylpes/brækkes så var jeg ved at få fnidder af at vi begge var smurt ind i stinkende gylp:0)

Det var knap så lækkert:0)

Ja det er simpelthen utur med det gylp  Men håber da absolut det kan hjælpe...

Anmeld

14. december 2010

Tanja84

Mia&Tonny skriver:

Jeg må uden tvivl sende manden en tur om apoteket på turen hjem

For nøj, hvor bliver man sindsyg af hele tiden skulle skifte tøj, både på hende, men også en selv.

Køber mig jo efterhånden fattig i vaskepulver, hagesmække, savlekludde og vanish (til pletter på sofa, tæpper mm.), så det er jo lige før det er en invistering, fremfor en udgift

Anmeld

14. december 2010

Mia&Allan

Tanja84 skriver:

Jeg må uden tvivl sende manden en tur om apoteket på turen hjem

For nøj, hvor bliver man sindsyg af hele tiden skulle skifte tøj, både på hende, men også en selv.

Køber mig jo efterhånden fattig i vaskepulver, hagesmække, savlekludde og vanish (til pletter på sofa, tæpper mm.), så det er jo lige før det er en invistering, fremfor en udgift

Det er præcis det samme her.....

Anmeld

14. december 2010

JacobsMoar

Valle81 skriver:

Anton var også en stor gylper og jeg blev sindsyg af det svineri og skiften tøj og vasken tøj.

VI har ogsåbrugt johannesbrødkernemel - det er ALLE pengene værd. Det virker det der,og det er smagsløst, harmløst og ikke vanedannene overhovedet.

Vi gjorde det at vi lavede mme somden skulle være og varmede den - tog spidsen af en teske af pulveret og kom i mmeog rystede somen gal og så var der serveret og gylpen var nærmest helt fortid eller i hvertfald mindstket til at man ikke skulle skifte tøj osv:0)

Så igang med det:0)

Hvornår kan man starte med det ?

Går i MG med en, der har det problem med sin dreng

Anmeld

14. december 2010

Valle81

Bromberg skriver:

Hvornår kan man starte med det ?

Går i MG med en, der har det problem med sin dreng

Fra fødslen:0)

Anmeld

14. december 2010

netdaddy

sismofutten skriver:

Har du også et godt råd gemt til os der ammer? :-)

Desværre nej - amningen er aldrig kommet til at fungere med vores børn, selv om vi gerne ville det...

Er bange for det ikke hjælper at jer der ammer spiser johannesbrødkernemel inden i ammer jeres børn - men måske det kunne være forsøget værd!

Anmeld

14. december 2010

Lou87

Tanja84 skriver:

Heiiii tøser

Er lidt bekymret for min datter, og kan ikke rigtig finde ud af det.

Emma har aldrig været den store gylper. Men her på det sidste er hun begyndt at gylpe en del. Det er ikke sådan så det står ud i en stråle. Men hun får jo ofte mad inden hun skal sove, og her på det sidste er den er næsten sikker hver gang hun vågner... a så gylper hun forholdsvis meget op igen. Det er lige meget om hun har sovet en halv time eller to timer.

Hun virker som altid, glad og veltilpas, men kan naturligvis ikke lade være med at tænke, om det er fordi hun ikke optager sin mad ordentlig?

Det skal lige tilføjes at Emma ikke er en sumobaby og aldrig har været det. For 3 uger siden da hun var 3 1/2 mdr. vejede hun 5.300 g. og var 61 cm.

Jeg havde tænkt mig lige at ringe til min SP for en sikkerheds skyld, men havde været rigtig dejligt også lige at hører andres erfaring.

Har I andre også oplevet at jeres børn pludselig gylper meget, trods de ikke har gjort det fra start? Og er der andre som oplever deres børn gylper efter måltid og endt søvn?

Svært og sige præcis hvad det er..
MEN.. min datter begyndte også pludseligt at gylpe mere.
Hun er født en måned for tidlig og heller ikk kæmpe stor, hun er li blevet 4 mån og var 5900 og 61 cm.

Men hun er begyndt og gylpe mere nu her i forbindelse med start af skemad. SP siger de højst sandsynligt blot er overfyldte og det de gylper op er det der ikk er "brug for" alligevel..
Men som første gang jeg ringede, så ville hun jo self tjekke hendes vægt ikk faldt og sådan.. Så tror mit bedste råd er bare og få ringet så i kan høre om hun tager på eller ej.. For det er derfra man ville tage næste skridt fik jeg at vide.

Held og lykke -  ikke en så rar oplevelse i know

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.