Gylper pludselig meget :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

sismofutten

Tanja84 skriver:

Trods det naturligvis hellere ikke er rart for dig/jer, giver det mig da ldit trøst og ro, at jeg ikke er den eneste, der sidder med en lille guldklump, der pludselig fra den ene dag til den anden, er begyndt at gylpe meget.

Jeg skal nok lige holde tråden opdateret

Lige præcis - blev også en smule lettet da jeg læste din tråd, og ville også lige tilkendegive at du ikke var alene :-)

Og mange tak skal du have :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Tanja84

sismofutten skriver:

Lige præcis - blev også en smule lettet da jeg læste din tråd, og ville også lige tilkendegive at du ikke var alene :-)

Og mange tak skal du have :-)

Tak

Anmeld

13. december 2010

Loa

Tanja84 skriver:

Iiiihhh altså, kan blive helt nervøs når de pludselig ændrer adfærd på den måde, fra den ene dag til den anden.

Kan jo hyle en nybagt mor, helt ud af den

Men der er ikke noget ellers med Isabella?

En lille sidebemærkning

Kan simpelthen ikke andet end smile når jeg ser indlæg fra dig, da jeg bare ELSKER dit profilbillede af lille Isabelle, hun er simplethen såååå skøn

Nej og de ændrer bare adfærd hele tiden og så konstant, så man kan slet ikke føle sig sikker

Nej slet intet med hende, så tror det er helt normalt at de gylper.... SP siger i hvert fald ikke noget til det.......

Haha mange tak Hun er også en skøn bøf..... Med de sjoveste ansigtsudtryk

Anmeld

13. december 2010

Tanja84

Loa skriver:

Nej og de ændrer bare adfærd hele tiden og så konstant, så man kan slet ikke føle sig sikker

Nej slet intet med hende, så tror det er helt normalt at de gylper.... SP siger i hvert fald ikke noget til det.......

Haha mange tak Hun er også en skøn bøf..... Med de sjoveste ansigtsudtryk

De ændrer nemlig bare adfærd HELE tiden.

Den ene dag føler man sig som den mest coole og sikre mor, og intet kan vælte en af pinden.

Men så dagen efter, sidder man pludselig med 1000 tvivlspørgsmål og kan være ved at gå ud af sit gode sind

Netop derfor ELSKER jeg baby.dk

For her kan man nemlig dele ud og hjælpe andre,der hvor man kan, men vigtigst af galt få hjælp til alle de 1000 spørgsmål man nu engang har

Anmeld

13. december 2010

Loa

Tanja84 skriver:

De ændrer nemlig bare adfærd HELE tiden.

Den ene dag føler man sig som den mest coole og sikre mor, og intet kan vælte en af pinden.

Men så dagen efter, sidder man pludselig med 1000 tvivlspørgsmål og kan være ved at gå ud af sit gode sind

Netop derfor ELSKER jeg baby.dk

For her kan man nemlig dele ud og hjælpe andre,der hvor man kan, men vigtigst af galt få hjælp til alle de 1000 spørgsmål man nu engang har

Ja for pokker, jeg kan også blive helt bims oven i hovedet..... Hvorfor nu dit, hvorfor nu dat........  Hvorfor følger der ikke bare en manual med altså..........

Anmeld

13. december 2010

Tanja84

Loa skriver:

Ja for pokker, jeg kan også blive helt bims oven i hovedet..... Hvorfor nu dit, hvorfor nu dat........  Hvorfor følger der ikke bare en manual med altså..........

Ha, Ha... Ja det burde der sgu gøre

Min mand har fået en bog der hedder babymanualen, hvor alting omkring baby er forklaret som en manual. Hold fast det er god underholdning - men der er da et sprog mændende kan forstå

Anmeld

13. december 2010

Loa

Tanja84 skriver:

Ha, Ha... Ja det burde der sgu gøre

Min mand har fået en bog der hedder babymanualen, hvor alting omkring baby er forklaret som en manual. Hold fast det er god underholdning - men der er da et sprog mændende kan forstå

Ha ha ej hvor cool.....

Den tror jeg godt Morten herhjemme, kunne bruge et eksemplar af

Anmeld

14. december 2010

TinaK

Hej, Min søn William (nu 6 måneder) begyndte også pludselig at gylpe helt vildt meget fra da han var omkring 3 måneder. I starten bliver man mega nervøs og var også til læge med ham. Der var selvfølgelig intet ivejen så nu har jeg affundet mig med, at han er en gylpe unge  Når han har spist skal han ikke kastes for meget rundt og så har jeg altid en nusseklud indenfor rækkevide. 

William har dage hvor han stort ser ikke gylper og andre dage hvor han gylper MEGET. Men han tager på som han skal og hvis din også gør det så ingen grund til bekymring. Vend dig til at have en klud i nærheden og så tænk nåh ja det går jo over engang  Man har så mange andre bekymringer med de små pus så hvis du kan få en mindre så er det rart. 

Anmeld

14. december 2010

Valle81

Tanja84 skriver:

Har aldrig hørt om det før, men det er da helt klart værd at overveje, for puha det er altså ikke sjovt med alt det gylperi

Btw, Sikke et dejligt motto du har på din profil

Anton var også en stor gylper og jeg blev sindsyg af det svineri og skiften tøj og vasken tøj.

VI har ogsåbrugt johannesbrødkernemel - det er ALLE pengene værd. Det virker det der,og det er smagsløst, harmløst og ikke vanedannene overhovedet.

Vi gjorde det at vi lavede mme somden skulle være og varmede den - tog spidsen af en teske af pulveret og kom i mmeog rystede somen gal og så var der serveret og gylpen var nærmest helt fortid eller i hvertfald mindstket til at man ikke skulle skifte tøj osv:0)

Så igang med det:0)

Anmeld

14. december 2010

Mia&Allan

Valle81 skriver:

Anton var også en stor gylper og jeg blev sindsyg af det svineri og skiften tøj og vasken tøj.

VI har ogsåbrugt johannesbrødkernemel - det er ALLE pengene værd. Det virker det der,og det er smagsløst, harmløst og ikke vanedannene overhovedet.

Vi gjorde det at vi lavede mme somden skulle være og varmede den - tog spidsen af en teske af pulveret og kom i mmeog rystede somen gal og så var der serveret og gylpen var nærmest helt fortid eller i hvertfald mindstket til at man ikke skulle skifte tøj osv:0)

Så igang med det:0)

Er det noget man bare kan købe på apoteket eller skal man ha recept på det?? Tror da absolut vi vil give det et forsøg her i huset da vores lille trold også gylper helt vildt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.