pakker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

mama09

Enayia skriver:

Synes nu dette lille indlæg er lige så lusket som resten, kan se du lige er nyoprettet? Mon ikke det ville være bedre at låse disse tråde!

Hilsen en der undrer sig lidt!

nok en af de andre bruger der har ondt i røven og lavet en fake profil Mit gæt............. Men underlig opførsel......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Enayia

Trinehw skriver:

nok en af de andre bruger der har ondt i røven og lavet en fake profil Mit gæt............. Men underlig opførsel......

Hehe no idea. Det er ihvertfald lidt mistænkeligt. Jeg kender ikke hende der har oprettet disse tråde, men synes nu det hele er en smule mistænkeligt, uden at skulle sætte en pegefinger på og være helt sikker.

Anmeld

10. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

måske det ert x'en?!

Anmeld

10. januar 2011

mama09

Enayia skriver:

Hehe no idea. Det er ihvertfald lidt mistænkeligt. Jeg kender ikke hende der har oprettet disse tråde, men synes nu det hele er en smule mistænkeligt, uden at skulle sætte en pegefinger på og være helt sikker.

jeg kender hende, eller ved hvem hun er..

Folk må jo selv bestemme om de vil hjælp eller ej.... tro på historien hun fortæller eller ej....

Men ved nogen herinde ikke kan lid hende.. og også skrevet privat til flere, at de ikke skulle støtte hende..

DERFOR synes jeg det er giga underligt, en profil oprettet idag, og er gået tilbage til dec og fundet dette indlæg, kun for at svine tråd starteren til.. flot - not!

Der er vist en derude der har det dårligt med sig selv........

nå fred vær med det.........

Anmeld

10. januar 2011

mama09

jcmoller skriver:

måske det ert x'en?!

skulle han lige pludselig komme herinde, og søge gamle indlæg helt tilbage til dec?

Anmeld

10. januar 2011

Enayia

Trinehw skriver:

jeg kender hende, eller ved hvem hun er..

Folk må jo selv bestemme om de vil hjælp eller ej.... tro på historien hun fortæller eller ej....

Men ved nogen herinde ikke kan lid hende.. og også skrevet privat til flere, at de ikke skulle støtte hende..

DERFOR synes jeg det er giga underligt, en profil oprettet idag, og er gået tilbage til dec og fundet dette indlæg, kun for at svine tråd starteren til.. flot - not!

Der er vist en derude der har det dårligt med sig selv........

nå fred vær med det.........

Jeg ved ikke hvem det er, havde ikke rigtigt fulgt med i det fra starten af. Men synes da det er flot så mange der har sendt ting.

Man kan vel opspore IP osv, men det kan vi jo ikke gøre så meget ved hehe.

Kan du have en god dag

Anmeld

10. januar 2011

Lady Marion <3

Jeg kan nu heller ikke lade være med at undres , hvor er tråd starter dog fræk ,,, Jeg ville ærgre mig hvis jeg havde doneret noget til trådstarter .. Tænk jeg troede et kort øjeblik at ts havde oprettet en takketråd   Og så var det en tiggetråd

Det er rigtigt hva den nyoprettede profil skriver , ts har ikke sit barn boende hjemme.

Anmeld

10. januar 2011

mama09

Muffi<3 skriver:

Jeg kan nu heller ikke lade være med at undres , hvor er tråd starter dog fræk ,,, Jeg ville ærgre mig hvis jeg havde doneret noget til trådstarter .. Tænk jeg troede et kort øjeblik at ts havde oprettet en takketråd   Og så var det en tiggetråd

Det er rigtigt hva den nyoprettede profil skriver , ts har ikke sit barn boende hjemme.

ja hun burde måske bare skrive tak. og så slutte den!

Men men men det har altså aldrig været en hemmelighed hun ikke har sin søn hjemme.. det vidste jeg da godt, da jeg hjalp hende som en af de første?

Anmeld

10. januar 2011

mama09

Enayia skriver:

Jeg ved ikke hvem det er, havde ikke rigtigt fulgt med i det fra starten af. Men synes da det er flot så mange der har sendt ting.

Man kan vel opspore IP osv, men det kan vi jo ikke gøre så meget ved hehe.

Kan du have en god dag

ej tror kun man gør det med ip adresser, hvis der er trusler

Også god dag til dig

Anmeld

10. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Trinehw skriver:

skulle han lige pludselig komme herinde, og søge gamle indlæg helt tilbage til dec?

han virker ligesom ikke normal, ligemeget hvem personen er h*n ikke helt rask mærkelig opførelse på sådan en gammel tråd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.