pakker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.958 visninger
41 svar
0 synes godt om
13. december 2010

skoust

er rigtig glsad for de gaver jeg har fået af jer her inde...

men nu mangler oliver og jeg kun en ting og det er jule godter.. så hvis der er nogen der har lyst til at sende en godte pose til mig og oliver vil vi blive evig taknemlige for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

HelleBelle

Hvad har du fået?

Anmeld

13. december 2010

skoust

jamen jeg har fået gaver til oliver og legetøj og jeg har fået tøj til mig selv og julepynt og gavekort til føtex og 200 kr

Anmeld

13. december 2010

pussepige

skoust skriver:

jamen jeg har fået gaver til oliver og legetøj og jeg har fået tøj til mig selv og julepynt og gavekort til føtex og 200 kr

Anmeld

14. december 2010

Mikkelmusen

Jeg synes det er fantastisk der er nogle der sender dig ting og gaver. Men jeg synes så også det er meget frækt at gøre som du gør nu, sidder og tigger om julegodter.

Christina - også en fattigrøv.

Anmeld

14. december 2010

Diana...

Jeg kan desværre ikke hjælpe da vi selv INGEN penge har iår. 

Men man kan jo lave en masse for faktisk ingen penge. En pak havregryn kan man få til under en 10 kroner, så skal du bruge sukker kakao pulver og lidt kaffe så kan du lave havregynskugler i lange baner. Og mon ikke dine forældre har nogen af ingredienserne? Slik kan du få til næsten ingen penge i netto. 

Heldigvis er det jo ikke julegodterne der gør julen hyggelig  

Glædelig jul herfra 

Diana

Anmeld

14. december 2010

LilyMarleen

I den anden tråd hvor folk forære dig ting, lyder det da til, at der er blevet sendt mange julegodter til dig ?? Men hvad havde du i tankerne ? Forså kan jeg da godt sende lidt. Skal bare vide det idag inden 12. da jeg skal på posthuset der

Anmeld

14. december 2010

Mi

Det koster mere i porto at sende dig julegodter, som det koster dig at bage en portion småkager.

Anmeld

14. december 2010

Lone Jakobsen

som en anden skriver så skal der meget få midler til. jeg har en opskrift på småkager hvor der næsten intet skal i, men de smager fantastisk.

Anmeld

14. december 2010

skoust

LilyMarleen skriver:

I den anden tråd hvor folk forære dig ting, lyder det da til, at der er blevet sendt mange julegodter til dig ?? Men hvad havde du i tankerne ? Forså kan jeg da godt sende lidt. Skal bare vide det idag inden 12. da jeg skal på posthuset der

dem der har sagt de vil sende julegodter har ikek gjort det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.