pakker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Koen.

Carina1977 skriver:

I fakta ved jeg at man kan få rimeligt billige julegodter  Ellers så tror jeg også det er ret billigt i netto. Man skal ikke købe godterne i føtex....det er alt alt for dyrt

tror folk skriver føtex fordi hun har fået et gavekort dertil så kunne hun bruge det istedet for at spørge herinde.. meen hvad ved jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Jyden

lillespurv20 skriver:

tror folk skriver føtex fordi hun har fået et gavekort dertil så kunne hun bruge det istedet for at spørge herinde.. meen hvad ved jeg

Netop!!

Anmeld

14. december 2010

Koen.

Jyden skriver:

Netop!!

Anmeld

14. december 2010

skoust

undskyld jeg overhovedet startede den her tråd.. men skriver ikke mere om den her.. så slut!

Anmeld

14. december 2010

Koen.

skoust skriver:

undskyld jeg overhovedet startede den her tråd.. men skriver ikke mere om den her.. så slut!

Tror ikke det er nogens mening at være efter dig (håber jeg da ikke) Tror bare folk undrede sig

Anmeld

14. december 2010

eElak

Hejsa Skoust.

Hvor er det dejligt at du har fået nogle af tingene fra julehjælpstråden.. jeg spurgte jo ind til tøj..

Til dem som ikke kender trådstarters situation, de kan læse den i den lange julehjælpstråd... Eller gå ind på hendes profil og se indlæg hun har skrevet.

Synes du har fået rigtigt mange gode ting, så det her stunt er lettere uheldigt... Men modigt
Jeg ville dog ikke sende noget baseret på sådan en her tråd - heller ikke hvis jeg havde penge...

Du kan stadig nå at søge julehjælp fra mødrehjælpen, hvis du mangler ting til julen. Desuden er der foreningen til støtte for mødre og børn. De reagerer hurtigt... Det er om at lave et budget, og så skrive en ansøgning.

Julegodter er vel heller ikke så vigtigt igen - det er tøj, legetøj og almen mad vel..

Et godt råd - få hellere låst denne tråd, hvis du vil undgå flere kommentarer...

Anmeld

14. december 2010

sofia88

Jeg synes desværre også det virker som tiggeri 

Håber i får en glædelig jul med eller uden julegodter

Anmeld

10. januar 2011

NKS

nej DET er for galt.

1 tøser jeg synes bestemt ikke i skal sende mere til hende, hendes søn bor ikke engang hjemme ved hende, så det er ihvertfald ikke HAM det går ud over at hun ikke har penge til julegodter.

Bettina: du er og bliver uforbedrelig. så sidder du herinde og nasser på alle de andre stakkels piger. føj. du er SÅ lusket

Anmeld

10. januar 2011

Enayia

NKS skriver:

nej DET er for galt.

1 tøser jeg synes bestemt ikke i skal sende mere til hende, hendes søn bor ikke engang hjemme ved hende, så det er ihvertfald ikke HAM det går ud over at hun ikke har penge til julegodter.

Bettina: du er og bliver uforbedrelig. så sidder du herinde og nasser på alle de andre stakkels piger. føj. du er SÅ lusket

Synes nu dette lille indlæg er lige så lusket som resten, kan se du lige er nyoprettet? Mon ikke det ville være bedre at låse disse tråde!

Hilsen en der undrer sig lidt!

Anmeld

10. januar 2011

mama09

NKS skriver:

nej DET er for galt.

og du er? du har lige oprettet din profil idag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.