pakker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Carina1977

skoust skriver:

dem der har sagt de vil sende julegodter har ikek gjort det

Har du slet ingen penge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

frk Jensen

Carina1977 skriver:

Har du slet ingen penge?

Sjovt, jeg tænker lidt at det er at nasse.. Sorry to say.

Man får vel alle en form for en indtægt, kontant hjælp eller andet..

hva så med mad til resten af måneden?

Anmeld

14. december 2010

Carina1977

Ungermann skriver:

Sjovt, jeg tænker lidt at det er at nasse.. Sorry to say.

Man får vel alle en form for en indtægt, kontant hjælp eller andet..

hva så med mad til resten af måneden?

Jeg har prøvet at stå uden indtægt i en hel måned. Det var fordi jeg overgik fra su til kontanthjælp. Su´en er jo forudbetalt, mens kontanthjælpen er bagudbetalt. Så der er situationer, hvor man kan stå uden penge  Jeg tog så et lån i banken....det kan man jo blive nødt til. Har heldigvis aldrig haft problemer med at låne i banken

Men altså nu ved jeg jo ikke, hvordan trådstarters situation er....så det var egentlig derfor jeg spurgte ind til det

Anmeld

14. december 2010

frk Jensen

Carina1977 skriver:

Jeg har prøvet at stå uden indtægt i en hel måned. Det var fordi jeg overgik fra su til kontanthjælp. Su´en er jo forudbetalt, mens kontanthjælpen er bagudbetalt. Så der er situationer, hvor man kan stå uden penge  Jeg tog så et lån i banken....det kan man jo blive nødt til. Har heldigvis aldrig haft problemer med at låne i banken

Men altså nu ved jeg jo ikke, hvordan trådstarters situation er....så det var egentlig derfor jeg spurgte ind til det

Ja men det er man vel forberedt på...

Jeg kan som også gå ned og låne de penge jeg nu vil... Ellers så finder jeg mig noget arbejde af en art.

Anmeld

14. december 2010

Carina1977

Ungermann skriver:

Ja men det er man vel forberedt på...

Jeg kan som også gå ned og låne de penge jeg nu vil... Ellers så finder jeg mig noget arbejde af en art.

Nu var min situation jo sådan at jeg blev syg og måtte afbryde min uddannelse ret pludseligt. Så ikke alle situationer er man forberedt på. Jeg kunne ikke bare gå ud og tage mig et arbejde, for jeg kunne ikke gå  Men altså nu er det heldigvis ret sjældent at folk kommer ud for sådan noget her hehe

Men jeg håber da ikke at trådstarter slet ingen penge har

Anmeld

14. december 2010

Marco2

Kan gavekortet til føtex ikke bruges til julegodter? Eller de 200,- kr??

Anmeld

14. december 2010

Laulund87

Hvad er det der er sket siden du har fået så mange ting herinde?

Bare nysgerrighed, intet negativt

Anmeld

14. december 2010

Jyden

Er sikker på, at der er masser af julegodter i Føtex og der har du jo allerede fået et gavekort til .....

Anmeld

14. december 2010

frk Jensen

Carina1977 skriver:

Nu var min situation jo sådan at jeg blev syg og måtte afbryde min uddannelse ret pludseligt. Så ikke alle situationer er man forberedt på. Jeg kunne ikke bare gå ud og tage mig et arbejde, for jeg kunne ikke gå  Men altså nu er det heldigvis ret sjældent at folk kommer ud for sådan noget her hehe

Men jeg håber da ikke at trådstarter slet ingen penge har

nej det vil være synd for barnet slet ikke at kunne få mad resten af december måned..

Anmeld

14. december 2010

Carina1977

I fakta ved jeg at man kan få rimeligt billige julegodter  Ellers så tror jeg også det er ret billigt i netto. Man skal ikke købe godterne i føtex....det er alt alt for dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.