Holdning til skum puslespil "gulvtæppe"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Mor til L&S

Har lige taget kontakt til dem som sælger den slags vi har til butikkerne. Hun sagde at de havde testrapport på deres produkt og at i DK er der så høje standarder og de bliver overholdt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Mor til L&S

13. december 2010

elluL

Mor til Liva skriver:

Har lige taget kontakt til dem som sælger den slags vi har til butikkerne. Hun sagde at de havde testrapport på deres produkt og at i DK er der så høje standarder og de bliver overholdt....

Super. Var næsten også sikker, da jeg for en måned siden også ringede fordi der står jo "fra 3 år". Og det gør der jo nogengange hvis det er der er stoffer i de små ikke må være i kontakt med. Vi har sådan et fra babysam, med en by på. Og hun sagde det var godkendt og at de stoffer jeg spurgte til, de var ikke i det.

Nu har jeg lige set go'morgen danmark, og tænker okay! Skal næsten alt vores legetøj smides ud nu? Vi aner jo ikke hvilke der er de her stoffer i? Og tænker hvis de var så skadelige, blev de så ikke fjernet helt fra markede!?!? Hmm. Det er sørme en jungel alt det her!

Juleknus herfra

Anmeld

13. december 2010

Mor til L&S

Lulle. skriver:

Super. Var næsten også sikker, da jeg for en måned siden også ringede fordi der står jo "fra 3 år". Og det gør der jo nogengange hvis det er der er stoffer i de små ikke må være i kontakt med. Vi har sådan et fra babysam, med en by på. Og hun sagde det var godkendt og at de stoffer jeg spurgte til, de var ikke i det.

Nu har jeg lige set go'morgen danmark, og tænker okay! Skal næsten alt vores legetøj smides ud nu? Vi aner jo ikke hvilke der er de her stoffer i? Og tænker hvis de var så skadelige, blev de så ikke fjernet helt fra markede!?!? Hmm. Det er sørme en jungel alt det her!

Juleknus herfra

Jeg spurgte også til det med de 3 år og fik at vide at det var fordi hvis de nu bed et stykke af og slugte det.. det havde INTET med farlige stoffer at gøre... Så det må man jo stole på

Det er en jungle med alt baby/børne legetøj - puha...

Også en glædelig jul til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.