Holdning til skum puslespil "gulvtæppe"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Mor til L&S

Pernille08 skriver:

jOO det kan du tro jeg vil .

jeg ved ik lige om det bliver imorgen eller tirsdag .

Jeg er nemlig på barsel nu , men vil lige tage en tur der ud en af dagene

1000 tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Mor til L&S

Rosa skriver:

Jeg har pakket vores sammen og de bliver ikke lagt frem igen før de er blevet clearet officielt!  Jeg vil gerne have børnebørn engang, så jeg løber ingen risiko 

Sådan har jeg det også lidt... Men er de ved at blive undersøgt i DK???

Anmeld

13. december 2010

Karo

Vi har lige fjernet vores. Men det er ikke pga. farlige stoffer, men da Ida kravler har vi ikke længere brug for det.

Anmeld

13. december 2010

Mor til L&S

Brams skriver:

Wow, det er jo pænt vigtigt at vide, ved du hvornår man ved om det er i dem på det danske marked?

Nej ved jeg nemlig ikke.... Håber snart der kommer en afklaring på dem i DK....

Anmeld

13. december 2010

Mor til L&S

Karo skriver:

Vi har lige fjernet vores. Men det er ikke pga. farlige stoffer, men da Ida kravler har vi ikke længere brug for det.

Jeg sys den er svær - Liva kravler også, men bruger også hendes hjørne rigtig meget hvor de jo ligger... Vi har trægulv og det er lidt fod koldt, så de er jo bare super, men vil jo ikk bruge dem hvis de er skadelige....

Anmeld

13. december 2010

Kamelia

Har aldrig haft det, har altid været lidt imod det da jeg synes det virkede møj kunstigt!!

Til gengæld har vi en masse Brio og det er jeg godt nok blevet noget bekymret for.......jeg troede ellers det var godt legetøj!!??

ØV!

Anmeld

13. december 2010

Karo

Mor til Liva skriver:

Jeg sys den er svær - Liva kravler også, men bruger også hendes hjørne rigtig meget hvor de jo ligger... Vi har trægulv og det er lidt fod koldt, så de er jo bare super, men vil jo ikk bruge dem hvis de er skadelige....

Vi har også træ gulve, men hun gidder ikke sidde /kravle på puslespil gulvtæppet. Hun farer rundt på gulvet og gerne fra rum til rum. Sætter jeg hende på "tæppet" kravler hun bare væk, så derfor har vi fjernet det. Istedet har vi lagt legetæppet fra kravlgården på gulvet, det syndes hun sjovt nok bedre om. Hun bruger ikke meget tid på tæppet, men kan da sidder er et par minutter nu hvor det er skiftet ud.

Anmeld

13. december 2010

Mor til L&S

Kamelia skriver:

Har aldrig haft det, har altid været lidt imod det da jeg synes det virkede møj kunstigt!!

Til gengæld har vi en masse Brio og det er jeg godt nok blevet noget bekymret for.......jeg troede ellers det var godt legetøj!!??

ØV!

Ja der gik man og troede at det ihvertfald var i orden, men vi bliver åbenbart overrasket hele tiden...

Anmeld

13. december 2010

Mor til L&S

Karo skriver:

Vi har også træ gulve, men hun gidder ikke sidde /kravle på puslespil gulvtæppet. Hun farer rundt på gulvet og gerne fra rum til rum. Sætter jeg hende på "tæppet" kravler hun bare væk, så derfor har vi fjernet det. Istedet har vi lagt legetæppet fra kravlgården på gulvet, det syndes hun sjovt nok bedre om. Hun bruger ikke meget tid på tæppet, men kan da sidder er et par minutter nu hvor det er skiftet ud.

Lille krudt ugle haha...

Liva kravler også meget, men kommer hun godt i gang med at lege kan hun faktisk sidde der lang tid... Hmm - tror jeg fjerner det eller måske ligger et vattæppe over... Mon man ikke snart hører om det også gælder dem i DK...

Anmeld

13. december 2010

Karo

Mor til Liva skriver:

Lille krudt ugle haha...

Liva kravler også meget, men kommer hun godt i gang med at lege kan hun faktisk sidde der lang tid... Hmm - tror jeg fjerner det eller måske ligger et vattæppe over... Mon man ikke snart hører om det også gælder dem i DK...

Jo, mon ikke der snart kommer en udmelding. Jeg syndes som regel de plejer at være hurtige til at komme med en tilbagemelding.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.