Mor til Liva skriver:
Ja kom frem med Jeres holdninger og hvad I gør hjemme hos Jer... beholder I det, eller???
Nogen som ved om det bliver fjernet fra hylderne herhjemme??
Knus
Jeg tænker bare lidt de siger det er det blødgørende stof som gør at det er farligt , men her hjemme ved jeg da det ikk er lovligt at bruge THALATER og THALATER (staves) er jo det der er farligt for børn og kan fremkalde allergiske reaktioner og i værestefald gøre drengebørn sterile .
Nu arbejder jeg i en legetøjsbutik og ved en hel del om hvaad der kommer i legetøj osv .
Og det undre mig meget de siger sådan , men det kan jo være der bliver brugt nogen andre stoffer i belgien til legetøj .
Her hjemme bliver der brugt et andet produkt til at blødgøre legetøjet , som puzle måtter , ja alt blødt legetøj , og aå ville der jo være meget andet legetøj som os burde være farligt og forbudt som os kunne gøre børnene syge , det er bare hvad jeg tænker om det .
SÅ jeg er næsten overbevist om at de i Belgien bruger nogen andre stoffer i legetøjet end vi gør her hjemme .
De stoffer vi bruget her hjemme er jo tjekket i hovede og r..
- på dyr osv . Og Thalaterne er netop taget ud af legetøjet fordi det er farligt .
Anmeld