Holdning til skum puslespil "gulvtæppe"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.252 visninger
33 svar
0 synes godt om
12. december 2010

Mor til L&S

Ja kom frem med Jeres holdninger og hvad I gør hjemme hos Jer... beholder I det, eller???

Nogen som ved om det bliver fjernet fra hylderne herhjemme??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Stumpen

Hvorfor skulle de blive det??

Vi har de store fra babysam.. 6 brikker i forskellige farver, men har aldrig brugt dem vildt meget...

Anmeld

12. december 2010

Mor til L&S

Stumpen skriver:

Hvorfor skulle de blive det??

Vi har de store fra babysam.. 6 brikker i forskellige farver, men har aldrig brugt dem vildt meget...

Skulle blive hvad??

Anmeld

12. december 2010

Stumpen

Mor til Liva skriver:

Skulle blive hvad??

fjernet fra hylderne??

Anmeld

12. december 2010

Mor til L&S

Stumpen skriver:

fjernet fra hylderne??

Ved jeg ikke - spørger om nogen ved om de bliver det pga det farlige stof som måske også er i dem herhjemme...

Anmeld

12. december 2010

mortilnoahogmelina

Mor til Liva skriver:

Ja kom frem med Jeres holdninger og hvad I gør hjemme hos Jer... beholder I det, eller???

Knus

Jeg tænker bare lidt de siger det er det blødgørende stof som gør at det er farligt , men her hjemme ved jeg da det ikk er lovligt at bruge THALATER og THALATER (staves) er jo det der er farligt for børn og kan fremkalde allergiske reaktioner og i værestefald gøre drengebørn sterile .

Nu arbejder jeg i en legetøjsbutik og ved en hel del om hvaad der kommer i legetøj osv .

Og det undre mig meget de siger sådan , men det kan jo være der bliver brugt nogen andre stoffer i belgien til legetøj .

Her hjemme bliver der brugt et andet produkt til at blødgøre legetøjet , som puzle måtter , ja alt blødt legetøj , og aå ville der jo være meget andet legetøj som os burde være farligt og forbudt som os kunne gøre børnene syge , det er bare hvad jeg tænker om det .

SÅ jeg er næsten overbevist om at de i Belgien bruger nogen andre stoffer i legetøjet end vi gør her hjemme .

De stoffer vi bruget her hjemme er jo tjekket i hovede og r.. - på dyr osv . Og Thalaterne er netop taget ud af legetøjet fordi det er farligt .

Anmeld

12. december 2010

Brams

Mor til Liva skriver:

Knus

Vi har skumbrikker og vi synes de er vildt gode, dejligt isolerende når man har et lidt koldt gulv.

Hvorfor skulle de blive trukket tilbage fra hylderne, er der noget galt med dem???

Anmeld

12. december 2010

Stumpen

Mor til Liva skriver:

Ved jeg ikke - spørger om nogen ved om de bliver det pga det farlige stof som måske også er i dem herhjemme...

Nå det har jeg intet om, men der er jo efterhånden ingenting man kan gøre uden der pludselig kommer en undersøgelse der viser at der farligt for fosteret/babyen/barnet...

Men jeg kan sige så meget at vores bliver i stuen og bliver kun fjernet når vi er helt færdig med at bruge dem...

Anmeld

12. december 2010

Mor til L&S

Pernille08 skriver:

Jeg tænker bare lidt de siger det er det blødgørende stof som gør at det er farligt , men her hjemme ved jeg da det ikk er lovligt at bruge THALATER og THALATER (staves) er jo det der er farligt for børn og kan fremkalde allergiske reaktioner og i værestefald gøre drengebørn sterile .

Nu arbejder jeg i en legetøjsbutik og ved en hel del om hvaad der kommer i legetøj osv .

Og det undre mig meget de siger sådan , men det kan jo være der bliver brugt nogen andre stoffer i belgien til legetøj .

Her hjemme bliver der brugt et andet produkt til at blødgøre legetøjet , som puzle måtter , ja alt blødt legetøj , og aå ville der jo være meget andet legetøj som os burde være farligt og forbudt som os kunne gøre børnene syge , det er bare hvad jeg tænker om det .

SÅ jeg er næsten overbevist om at de i Belgien bruger nogen andre stoffer i legetøjet end vi gør her hjemme .

De stoffer vi bruget her hjemme er jo tjekket i hovede og r.. - på dyr osv . Og Thalaterne er netop taget ud af legetøjet fordi det er farligt .

Det er da beroligende at læse

Anmeld

12. december 2010

Mor til L&S

Brams skriver:

Vi har skumbrikker og vi synes de er vildt gode, dejligt isolerende når man har et lidt koldt gulv.

Hvorfor skulle de blive trukket tilbage fra hylderne, er der noget galt med dem???

DEt er de blevet i Belgien pga et blødgørende stof som kan give allergi og kræft på længere sigt... og spørgsmålet er om det stof også er i dem herhjemme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.