Holdning til skum puslespil "gulvtæppe"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

mortilnoahogmelina

Mor til Liva skriver:

Det er da beroligende at læse

- men jeg vil da følge med i sagen for jeg synes da det er intressandt , jeg tænker bare meget over ALT det andet legetøj så . der burde os være farlige ting i , og alle små børn sutter jo på alt .

Men jeg vil helt sikkert lige høre på mit job om hvad de har fået afvide , havde selv planer om at skulle ud og have et nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Mor til L&S

Pernille08 skriver:

- men jeg vil da følge med i sagen for jeg synes da det er intressandt , jeg tænker bare meget over ALT det andet legetøj så . der burde os være farlige ting i , og alle små børn sutter jo på alt .

Men jeg vil helt sikkert lige høre på mit job om hvad de har fået afvide , havde selv planer om at skulle ud og have et nemlig

Super - vil du ikke skrive svaret i denne tråd når du har hørt dem hvad de har fået at vide

Anmeld

12. december 2010

mortilnoahogmelina

Mor til Liva skriver:

Super - vil du ikke skrive svaret i denne tråd når du har hørt dem hvad de har fået at vide

jOO det kan du tro jeg vil .

jeg ved ik lige om det bliver imorgen eller tirsdag .

Jeg er nemlig på barsel nu , men vil lige tage en tur der ud en af dagene

Anmeld

12. december 2010

Rosa

Jeg har pakket vores sammen og de bliver ikke lagt frem igen før de er blevet clearet officielt!  Jeg vil gerne have børnebørn engang, så jeg løber ingen risiko 

Anmeld

12. december 2010

Brams

Mor til Liva skriver:

DEt er de blevet i Belgien pga et blødgørende stof som kan give allergi og kræft på længere sigt... og spørgsmålet er om det stof også er i dem herhjemme...

Wow, det er jo pænt vigtigt at vide, ved du hvornår man ved om det er i dem på det danske marked?

Anmeld

12. december 2010

JustMe

Pernille08 : Omfatter denne nul-tolerance egentlig kun legetøj produceret i DK eller også importeret legetøj?

Anmeld

13. december 2010

mor-til-vanessa

der er pcb eller hvad det hedder i dem fra belgien. 

men er sikker på at hvis der havde været det i det danske også så var de ikke blevet solgt i dk. for pcb har jo altid været farligt sådan som jeg forstår det.

men min datter lejer aldrig med hendes mere alligevel for hun er jo over alt. men smider dem da helt væk hvis der er det der pcb i

Anmeld

13. december 2010

twinboys

Havde jeg haft nogle havde jeg smidt dem ud... Vores drenge har ellers brugt dem meget da de var små...

Anmeld

13. december 2010

maria_wlt

Rosa skriver:

Jeg har pakket vores sammen og de bliver ikke lagt frem igen før de er blevet clearet officielt!  Jeg vil gerne have børnebørn engang, så jeg løber ingen risiko 

Det samme her... De kommer ikke frem til din lille ny før jeg ved mere...

Mine lugtede helt vildt da jeg pakkede og der er vist en rigtig god grund til det..

Der er måske andet lort i vores børns legetøj, men jeg skal ikke ha mere hvis jeg kan blive fri...

Anmeld

13. december 2010

Hasselnødden

Holdning og holdning... har ikke skænket det så meget en tanke siden jeg læste det andet indlæg i aftes, livet går videre.

Vores bliver på gulvet. Vi har købt vores i BabySam for længe siden og har nu 20 stk fordelt herhjemme på gulvet med bogstaver og regner ( I made a funny) med at købe tallene også  Det er super lækkert isolerende på trægulv og super rart at ligge på, kravle på, trille på og falde på og spilde på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.