kan i se forskel ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Trine89

Maja84 skriver:

hehe det er lige det med elekstronik osv

hehe jah det kan nogen gange godt blive FOR smart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Kløver

Trine89 skriver:

hehe jah det kan nogen gange godt blive FOR smart

ja, forstår heller ikke hvorfor nogen børn får lov at få de der smartphones, og slet ikke børn helt ned i 9-10 års alderen

Anmeld

12. december 2010

Trine89

Maja84 skriver:

ja, forstår heller ikke hvorfor nogen børn får lov at få de der smartphones, og slet ikke børn helt ned i 9-10 års alderen

nej det fatter jeg heller ikke.. 

Når man når konfirmations alderen syntes jeg det er okey.. før det burde det ikke være nødvendigt.. 

Anmeld

12. december 2010

Kløver

Trine89 skriver:

nej det fatter jeg heller ikke.. 

Når man når konfirmations alderen syntes jeg det er okey.. før det burde det ikke være nødvendigt.. 

ja må indrømme jeg synes at det måske er ok med en smartere mobiltelefon ved konfirmationsalderen, men direkte smartphone, synes jeg de selv må købe når de bliver 18, men er også fordi de jo er en form for mini computer og kan så meget, og priserne jo også er derefter. Også brugen af dem er dyre.

Min kærste fik kun 1 fordi han kunne bruge den gratis gennem arbejdet, og fordi han også arbejdsmæssigt havde stor glæde af de mange funktioner

Anmeld

12. december 2010

Trine89

Maja84 skriver:

ja må indrømme jeg synes at det måske er ok med en smartere mobiltelefon ved konfirmationsalderen, men direkte smartphone, synes jeg de selv må købe når de bliver 18, men er også fordi de jo er en form for mini computer og kan så meget, og priserne jo også er derefter. Også brugen af dem er dyre.

Min kærste fik kun 1 fordi han kunne bruge den gratis gennem arbejdet, og fordi han også arbejdsmæssigt havde stor glæde af de mange funktioner

jah det er svært at sige hvor grænsen går.. men tja. tiderne skifter jo.. 

Anmeld

13. december 2010

Kløver

Trine89 skriver:

jah det er svært at sige hvor grænsen går.. men tja. tiderne skifter jo.. 

ja, på det punkt er jeg måske en smule gammeldags

Anmeld

13. december 2010

JustMe

Maja84 skriver:

tusind tak, og ja måske det er vinklerne som kan gøre forskellen, for på tøjet kan jeg jo se kæmpe forskel

Jeg synes altså på trods af de forskellige vinkler, at der er en stor forskel!!!! Virkelig flot mave, der ser ud til at være vokset en pæn sjat på den måned

Anmeld

13. december 2010

Kløver

JustMe skriver:

Jeg synes altså på trods af de forskellige vinkler, at der er en stor forskel!!!! Virkelig flot mave, der ser ud til at være vokset en pæn sjat på den måned

Tusind tak for de pæne ord, og ja kunne ikke selv se det på billederne, men på tøjet er jeg slet ikke i tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.