kan i se forskel ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
37 svar
0 synes godt om
12. december 2010

Kløver

Jeg har i dag fået taget billeder igen, og synes bare ikke rigtig jeg kan se forskel på billederne, men synes sagtens jeg kan mærke forskel og kan både tydeligt se og mærke det på tøjet, og familien kan også tydeligt se det.

hva med jer piger, er det mine øjne som bedrager mig eller kan man se der er gået 1 mdr? Eller er det måske bare måden jeg lige står på som kan gøre det ?

billede er fra 12 nov og er 24+1

billede 2 er fra i dag 12 dec og 28+3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Mathilde

Maja84 skriver:

Jeg har i dag fået taget billeder igen, og synes bare ikke rigtig jeg kan se forskel på billederne, men synes sagtens jeg kan mærke forskel og kan både tydeligt se og mærke det på tøjet, og familien kan også tydeligt se det.

hva med jer piger, er det mine øjne som bedrager mig eller kan man se der er gået 1 mdr? Eller er det måske bare måden jeg lige står på som kan gøre det ?

Jo jeg synes godt jeg kan se forskel...men det er lidt svært fordi billederne er taget i forskellige vinkler.

Smuk mave

Anmeld

12. december 2010

Trine89

Maja84 skriver:

heej, 

Altså det er meget svært at sige når vinkel og højde ikke er den samme på begge billeder. men jeg syntes nu sagtens jeg kan se at der er en forskel.

p.s Flot mave

Anmeld

12. december 2010

Kay

Maja84 skriver:

det er svært at sige... da det ene er taget lidt oppe fra og det andet lige på... men jeg sys da jeg ser en lille forskel

Anmeld

12. december 2010

Kløver

Mathilde skriver:

Jo jeg synes godt jeg kan se forskel...men det er lidt svært fordi billederne er taget i forskellige vinkler.

Smuk mave

tusind tak, og ja tænker også om det kan have noget med det at gøre, skal lige siges at billederne i dag også er taget med vores nye kamera som er et spejlrefleks, det gamle var et almindeligt kompakt digital kamera

Anmeld

12. december 2010

Mira0911

Kan sagtens se forskel.. Hvor er det en flot mave... 

Anmeld

12. december 2010

Kløver

Trine89 skriver:

heej, 

Altså det er meget svært at sige når vinkel og højde ikke er den samme på begge billeder. men jeg syntes nu sagtens jeg kan se at der er en forskel.

p.s Flot mave

tusind tak, og ja måske det er vinklerne som kan gøre forskellen, for på tøjet kan jeg jo se kæmpe forskel

Anmeld

12. december 2010

Kløver

MoarJ skriver:

Kan sagtens se forskel.. Hvor er det en flot mave... 

tusind tak

Anmeld

12. december 2010

Trine89

Maja84 skriver:

tusind tak, og ja måske det er vinklerne som kan gøre forskellen, for på tøjet kan jeg jo se kæmpe forskel

jeg kan ikke rigtig se hva der ellers skulle kunne gøre det???

når du kan se det på tøjet osv..

Anmeld

12. december 2010

AA10

Maja84 skriver:

jo det kan man godt tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.