kan i se forskel ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Kløver

Trine89 skriver:

jeg kan ikke rigtig se hva der ellers skulle kunne gøre det???

når du kan se det på tøjet osv..

nej undrede mig bare en del da jeg så billederne for blusen jeg har på, sad meget løst i forhold til nu, hvor jeg snart ikke kan bruge den mere, fordi den er blevet så stram

men vi har brugt et andet kamera i dag, kan det måske gøre en forskel, vi brugte for første gang i dag vores nye spejlrefleks hvilket vil sige at alle de andre billeder jo er taget med et lille kompakt digital kamera, måske det også kan gøre noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Kløver

AA10 skriver:

jo det kan man godt tillykke

tak

Anmeld

12. december 2010

Louisiana

Ja! Og hvor er du flot gravid  

Anmeld

12. december 2010

Kløver

Louisiana28 skriver:

Ja! Og hvor er du flot gravid  

Tusind tak

Anmeld

12. december 2010

Trine89

Maja84 skriver:

nej undrede mig bare en del da jeg så billederne for blusen jeg har på, sad meget løst i forhold til nu, hvor jeg snart ikke kan bruge den mere, fordi den er blevet så stram

men vi har brugt et andet kamera i dag, kan det måske gøre en forskel, vi brugte for første gang i dag vores nye spejlrefleks hvilket vil sige at alle de andre billeder jo er taget med et lille kompakt digital kamera, måske det også kan gøre noget

Altså hvilken type kamera man har brugt at ikke noget at sige andet end at Kvalitet  (opløsningen) på billedet kan være forskellet men det har ikke nogen betydning for hvorfor "man ikke kan se forskel". det er kun pga vinklen billedet er taget

Anmeld

12. december 2010

Kløver

Trine89 skriver:

Altså hvilken type kamera man har brugt at ikke noget at sige andet end at Kvalitet  (opløsningen) på billedet kan være forskellet men det har ikke nogen betydning for hvorfor "man ikke kan se forskel". det er kun pga vinklen billedet er taget

okay tak, det er jo også rart at vide ved ikke så meget om den slags

Anmeld

12. december 2010

Trine89

Maja84 skriver:

okay tak, det er jo også rart at vide ved ikke så meget om den slags

har en kæreste som er går meget i at tage billeder, så han ved en del om det

Anmeld

12. december 2010

Kløver

Trine89 skriver:

har en kæreste som er går meget i at tage billeder, så han ved en del om det

hehe min far går også vildt op i det, og snakker ofte om det, men glemmer meget af det, for det interesseret mig ik så meget, vi købte det mere fordi vi ville kunne tage nogle gode billeder når den lille kommer, og ja er typen der bare vil sætte det på auto, og så skal det tage gode billeder, det der med at sætte det og div gider jeg ikke, og ofte misser man jo så også øjeblikket gg ihvertfald hvis man har hund

Anmeld

12. december 2010

Trine89

Maja84 skriver:

hehe min far går også vildt op i det, og snakker ofte om det, men glemmer meget af det, for det interesseret mig ik så meget, vi købte det mere fordi vi ville kunne tage nogle gode billeder når den lille kommer, og ja er typen der bare vil sætte det på auto, og så skal det tage gode billeder, det der med at sætte det og div gider jeg ikke, og ofte misser man jo så også øjeblikket gg ihvertfald hvis man har hund

hehe jaah det er rigtig nok.. 

man kan jo heller ikke interessere for det samme allesammen..

Anmeld

12. december 2010

Kløver

Trine89 skriver:

hehe jaah det er rigtig nok.. 

man kan jo heller ikke interessere for det samme allesammen..

Hehe neeej, men vil så til eget forsvar sige at min far ofte snakker løs, og glemmer at jeg ikke kender noget til det, så han forklarer lystigt om ISO tal osv mens jeg ligner en by i rusland og intet forstå af det han siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.