kan i se forskel ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Frøken J.

Maja84 skriver:

Jeg har i dag fået taget billeder igen, og synes bare ikke rigtig jeg kan se forskel på billederne, men synes sagtens jeg kan mærke forskel og kan både tydeligt se og mærke det på tøjet, og familien kan også tydeligt se det.

hva med jer piger, er det mine øjne som bedrager mig eller kan man se der er gået 1 mdr? Eller er det måske bare måden jeg lige står på som kan gøre det ?

billede er fra 12 nov og er 24+1

billede 2 er fra i dag 12 dec og 28+3

Jeg kan godt se forskel på din smukke gravide mave! Håber jeg snart gør dig kunsten efter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Trine89

Maja84 skriver:

Hehe neeej, men vil så til eget forsvar sige at min far ofte snakker løs, og glemmer at jeg ikke kender noget til det, så han forklarer lystigt om ISO tal osv mens jeg ligner en by i rusland og intet forstå af det han siger

Hehe.. kender det godt.. heller ikke altid jeg fatter hva kæresten snakker om.. jeg nikker bare og siger jah.. 

Anmeld

12. december 2010

Kløver

Trine89 skriver:

Hehe.. kender det godt.. heller ikke altid jeg fatter hva kæresten snakker om.. jeg nikker bare og siger jah.. 

hehe ja og jeg har prøvet, men forstår slet ikke alle de ting min fra ævler om

Anmeld

12. december 2010

Kløver

Secrets skriver:

Jeg kan godt se forskel på din smukke gravide mave! Håber jeg snart gør dig kunsten efter!

Tak, og håber jeg da også for dig

Anmeld

12. december 2010

Trine89

Maja84 skriver:

hehe ja og jeg har prøvet, men forstår slet ikke alle de ting min fra ævler om

det er sku også forvirrende.. 

nogen af de ral man bruge er sku heller ikke nemme. det er meget sår'n jo laver tallet er jo højre er det.. 

Anmeld

12. december 2010

Kløver

Trine89 skriver:

det er sku også forvirrende.. 

nogen af de ral man bruge er sku heller ikke nemme. det er meget sår'n jo laver tallet er jo højre er det.. 

ja det er dælme forvirrende, min far begyndte og at snakke i zoom, og blev også pænt forvirret, for han forklarede det på sådan en måde, så jeg slet intet forstod, så endte med jeg måtte sige han skulle skære det ud i pap for mig hehe

Anmeld

12. december 2010

Trine89

Maja84 skriver:

ja det er dælme forvirrende, min far begyndte og at snakke i zoom, og blev også pænt forvirret, for han forklarede det på sådan en måde, så jeg slet intet forstod, så endte med jeg måtte sige han skulle skære det ud i pap for mig hehe

hvis jeg virkelig er lost siger jeg bare at han skal glemme de for jeg fatter virkelig hat det. og jeg har vel egentlig ikke meget at bruge det til.. hehe

Anmeld

12. december 2010

Kløver

Trine89 skriver:

hvis jeg virkelig er lost siger jeg bare at han skal glemme de for jeg fatter virkelig hat det. og jeg har vel egentlig ikke meget at bruge det til.. hehe

hehe nej, jeg bruger jo selv bare auto, så styrer den selv

men jeg er også typen der ikke er så nymodens kendt, min kæreste fik en smartphone, og skulle da lige prøve at bruge den, og da dne ikke reagerede ved at jeg rørte skærmen pustede jeg på den som om det skulle hjælpe

fandt ud af den var låst så man skulle klikke på en knap for at man kunne "låse tastaturet" op, eller hvad det hedder

Anmeld

12. december 2010

Trine89

Maja84 skriver:

hehe nej, jeg bruger jo selv bare auto, så styrer den selv

men jeg er også typen der ikke er så nymodens kendt, min kæreste fik en smartphone, og skulle da lige prøve at bruge den, og da dne ikke reagerede ved at jeg rørte skærmen pustede jeg på den som om det skulle hjælpe

fandt ud af den var låst så man skulle klikke på en knap for at man kunne "låse tastaturet" op, eller hvad det hedder

Det er sku heller ikke altid lige nemt.. min kæreste har en Iphone og den er sku heller ikke altid lige nem at finde ud af.. 

Anmeld

12. december 2010

Kløver

Trine89 skriver:

Det er sku heller ikke altid lige nemt.. min kæreste har en Iphone og den er sku heller ikke altid lige nem at finde ud af.. 

hehe det er lige det med elekstronik osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.