Loa skriver:
Jeg havde nok valgt fra, men på det grundlag at din far tolker det rigtig skidt, syntes jeg.....
Jeg skal jo selvfølgelig ikke gøre mig klog på din situation da jeg hverken kender dit barn eller noget, men syntes bare rigtig tit jeg læser om folk der bruger deres børn som undskyldning for ikke at kunne tage ud nogen steder... At deres børn ikke kan tåle mange mennesker, kører længere end fem min ad gangen osv.... Og tænker ind i mellem om det bare er en letkøbt undskyldning....
Hvorfor ikke bare sige man ikke gider eller lign.... Syntes bare det er som om det retfærdiggøre det, hvis man siger at det er for barnets bedste......
Tænker bare, dit barn er 1 1/2 år og du kan stadig ikke tage ud blandt mere end ganske ganske få mennesker....? Selvfølgelig siger jeg ikke at man skal være ligeglad med barnets behov, slet ikke, men syntes bare at det er voldsomt at et barn på 1 1/2 skal hindre en i at tage nogen steder...... 
Men som sagt havde jeg meldt fra alligevel, alene på grundlag af din fars opførsel........
min søn er i udredning og det er på lægernes og sp's henvisning at han skal holde sig i ro, i starten var jeg meget ude da jeg troede det var en fase han skulle over, men det er det ikke, han skal scannes torsdag for at se om det er noget i hjernen som er forkert, bruger ikke min søn som undskyldning, siger som sagt også til min far at jeg heller ikke vil pga hans familie da de ikke kan andet end at rette på mig og sige alt jeg gør fejl, så det var ikke kun pga min søn for hvis jeg syntes om familien havde jeg fået ham passet, men har ikke selv lyst til at tage afsted
Anmeld