amen for fan***

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.047 visninger
41 svar
0 synes godt om
12. december 2010

Anonym trådstarter

min far ringet for en måned siden og spurgte om jeg ville til julefrokost og sagde på det tidspunkt at det kunne jeg ikke da min søn virkelig ikke kan tåle forandringer, han bliver lidt mobset og siger jeg skal tænke over det, siger at jeg har tænkt og det bliver et nej, og siger så også at der ikke er meget ved at tage ud til familien for de kan ike andet end at rakke mig ned og de er så falske.

så ringer han idag og hører om jeg har tænkt,, siger at jeg har samme svar som sidst at jeg ikke tager med da min søn ikke kan klare forandringer og jeg er ikke vild med den familie, han siger at det må min søn altså lære og jeg skal tage mig sammen, siger at jeg ikke tager med og slet ikke når han skal tale sådan til mig, han siger at det da ikke kan passe at han ikk på vise sit barnebarn frem,   men jeg prioter mit barn højere end min fars ønske, da min søn går helt i "koma" når han er steder med for mange mennesker, skriger hele natten og hele dagen, er ved at på lavt en udredning så det er altså ikke bare pis,    han bliver skide sur og siger at det er klokken 3 lørdag og så smækker han på,

er det mig der er urimelig,   ved jeg bare kunne få passet mit barn, men jeg vil ikke over til den familie, og vil helst selv have mit barn i denne tid da han har det meget svært, spiser næsten ikke og græder meget,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

ESV

Nej det er ikke bare dig. jeg havde valgt det samme!!

Vi har også takket nej til ting af hensyn til vores datter og det må folk sgu lissom lære at leve med..

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Nej det er ikke bare dig. jeg havde valgt det samme!!

Vi har også takket nej til ting af hensyn til vores datter og det må folk sgu lissom lære at leve med..

min far er skide sur, men har sagt nej til alle julefrokoster undtagen 1 hvor vi kun er 3 mennesker,

og self heller ikk sagt nej til juleaften

Anmeld

12. december 2010

Nattøs

Du har ret til at sige nej for dit barns skyld, man skal jo tænke på barnet.

Anmeld

12. december 2010

Karina84

Du har jo været ærlig, og sagt at du ikke har lyst også grundet hans familie, så jeg synes slet ikke du er urimelig... Og hvor fedt er det lige at din søn, som vil være ked af det hele dagen, skal vises frem for hans skyld... Hmm det synes jeg godt nok lyder ret egoistisk af din far...

Hvordan er dit forhold ellers til din far?

Anmeld

12. december 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg synes den er svær.. Jeg kan sagtens følge dig i, at det ikk er nemt at tage afsted når man har et sensitivt barn - det har jeg også selv, og måtte forrige år tilbringe hele juleaften oppe på loftet med en meget ked baby..
Du skriver ikk noget om, hvordan dit forhold ellers er til din far..?
Var det muligt, at du evt kun kom et par timer til julefrokosten..?
Anja..

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Du har ret til at sige nej for dit barns skyld, man skal jo tænke på barnet.

der er bare ikk mange der forstår, for når man er hjemme er han glad og griner og smiler, men når der er mere end 6 mennesker så kaster han op græder og klamre sig til mig

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Du har jo været ærlig, og sagt at du ikke har lyst også grundet hans familie, så jeg synes slet ikke du er urimelig... Og hvor fedt er det lige at din søn, som vil være ked af det hele dagen, skal vises frem for hans skyld... Hmm det synes jeg godt nok lyder ret egoistisk af din far...

Hvordan er dit forhold ellers til din far?

mit forhold til min far er meget anspændt, da han er alkoholiker og ringer minimun 1 gang om ugen og sviner mig til. og har altså altid snakket pænt til ham og opført mig pnt over for ham

Anmeld

12. december 2010

Nattøs

Anonym skriver:

der er bare ikk mange der forstår, for når man er hjemme er han glad og griner og smiler, men når der er mere end 6 mennesker så kaster han op græder og klamre sig til mig

kan det ikke være noget psy? for det lyder da underligt

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

jeg synes den er svær.. Jeg kan sagtens følge dig i, at det ikk er nemt at tage afsted når man har et sensitivt barn - det har jeg også selv, og måtte forrige år tilbringe hele juleaften oppe på loftet med en meget ked baby..
Du skriver ikk noget om, hvordan dit forhold ellers er til din far..?
Var det muligt, at du evt kun kom et par timer til julefrokosten..?
Anja..

mit forhold til min far er meget anspændt, har skrevet svar længre oppe, det er desværre 1½ time væk her fra og er tvunget til at kører med min far da jeg ikk selv har kørerkort,.

men bare en time blandt mere end 6 mennesker så er han fuldstændig smadret, og der kommer 25 mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.