amen for fan***

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Anonym trådstarter

KajaHH skriver:

Jeg havde valgt det samme som dig,for det er dig der kender dit barn bedst, og hvis du kan mærke at den lille bliver utryg ved det, og ikke trives med det, så er det jo dit barn du skal vartage, så op for dit valg, jeg havde gjort det samme

tak rat at hører at jeg ikk er helt gal på den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Nattøs

Anonym skriver:

håber jeg også, syntes det er synd for min lille mand, men han har det kanon når det bare er mig og ham,   rander rundt og griner og leger, han er i en dagpleje hvor der kun er ham og et andet barn altså 2 i alt

Det var da godt nok en lille dagpleje, men godt for din søn

Kan han ikke være ekstram morgal?

Anmeld

12. december 2010

Karina84

Anonym skriver:

han slog først hånden a mig eller hvad man nu siger fordi jeg blev gravid som 17 årig´, og han ville ikk se min søn fordi han ligner sin far og min far kan ikk lig min søns far, det sagde han som begrundelse, og for et½ år siden begyndte hán at vise intreasse for min søn af den grund han ligner mere mig som han også selv har udtalt, jeg gav det en chance da jeg gerne vil have min søn kender sin familie, men tænker meget på at stoppe nu for det kører langt ud

Okay, det lyder godt nok trist at han har været og er sådan overfor dig  Kan godt forstå hvis ikke du gider holde liv i jeres forhold mere, det lyder som om han mener han kan tillade sig at vælge til og fra som det lige passer ind i hans liv. Også overfor din søn, det lyder som om han kommer lige imellem jer, og at han godt kan bruges nogengange, og når han så lige har en chance for at vise ham frem

Øv bøv altså, synes stadig du har gjort det rigtige

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Det var da godt nok en lille dagpleje, men godt for din søn

Kan han ikke være ekstram morgal?

ja men ellers skal jeg gå med ham hjemme og vil gerne han kommer lidt ud, det er også et "handicappet" barn det andet,

ved ikke rigtig hvad det er, de kan ike rigtig give mig noget svar om hvad det er da han opføre sig helt normalt når jeg er alene med ham og i hans dagpeje gør han også nogenlunde, er meget forsigtig, men er glad nok, men når der er 5-6+ mennesker kokser han helt

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Okay, det lyder godt nok trist at han har været og er sådan overfor dig  Kan godt forstå hvis ikke du gider holde liv i jeres forhold mere, det lyder som om han mener han kan tillade sig at vælge til og fra som det lige passer ind i hans liv. Også overfor din søn, det lyder som om han kommer lige imellem jer, og at han godt kan bruges nogengange, og når han så lige har en chance for at vise ham frem

Øv bøv altså, synes stadig du har gjort det rigtige

tak skal du have,

ja han er rigtig øv, men nok ikke noget som forandre sig, sådan har han altid været han har været alkoholiker i 26 år

Anmeld

12. december 2010

eElak

Jeg havde gjort nøjagtigt det samme som dig.. 

Min søn var heller ikke god til mange mennesker af gangen da han var yngre - dog ikke i de grader som du beskriver, men jeg har også nøje valgt ud hvad vi ville deltage i.. 

Og de der rammer som du beskriver - Hell no  om jeg ville udsætte mit barn for det.. eller mig selv for den sags skyld...

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Jeg havde gjort nøjagtigt det samme som dig.. 

Min søn var heller ikke god til mange mennesker af gangen da han var yngre - dog ikke i de grader som du beskriver, men jeg har også nøje valgt ud hvad vi ville deltage i.. 

Og de der rammer som du beskriver - Hell no  om jeg ville udsætte mit barn for det.. eller mig selv for den sags skyld...

tak for svar,

Anmeld

12. december 2010

Nattøs

Anonym skriver:

ja men ellers skal jeg gå med ham hjemme og vil gerne han kommer lidt ud, det er også et "handicappet" barn det andet,

ved ikke rigtig hvad det er, de kan ike rigtig give mig noget svar om hvad det er da han opføre sig helt normalt når jeg er alene med ham og i hans dagpeje gør han også nogenlunde, er meget forsigtig, men er glad nok, men når der er 5-6+ mennesker kokser han helt

Jeg håber virkelig at du får den rette hjælp og at de finder ud af hvad han fejler. Det må sku være hårdt, at ens barn har det sådan. Så kan du jo aldrig tage nogen steder hen, når han er sådan

Men man lærer vel at håndtere det.

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Jeg håber virkelig at du får den rette hjælp og at de finder ud af hvad han fejler. Det må sku være hårdt, at ens barn har det sådan. Så kan du jo aldrig tage nogen steder hen, når han er sådan

Men man lærer vel at håndtere det.

nej men min vennekreds ved og respekter at hvis jeg skal komme på besøg så skal der ikke være særlig mange, heldigvis

men har heldigvis ikke et så stort behov for at komme ud, har altid elsket at  være mig selv selvom det lyder underligt

Anmeld

12. december 2010

Loa

Jeg havde nok valgt fra, men på det grundlag at din far tolker det rigtig skidt, syntes jeg.....

Jeg skal jo selvfølgelig ikke gøre mig klog på din situation da jeg hverken kender dit barn eller noget, men syntes bare rigtig tit jeg læser om folk der bruger deres børn som undskyldning for ikke at kunne tage ud nogen steder... At deres børn ikke kan tåle mange mennesker, kører længere end fem min ad gangen osv.... Og tænker ind i mellem om det bare er en letkøbt undskyldning....  Hvorfor ikke bare sige man ikke gider eller lign.... Syntes bare det er som om det retfærdiggøre det, hvis man siger at det er for barnets bedste......

Tænker bare, dit barn er 1 1/2 år og du kan stadig ikke tage ud blandt mere end ganske ganske få mennesker....? Selvfølgelig siger jeg ikke at man skal være ligeglad med barnets behov, slet ikke, men syntes bare at det er voldsomt at et barn på 1 1/2 skal hindre en i at tage nogen steder......

Men som sagt havde jeg meldt fra alligevel, alene på grundlag af din fars opførsel........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.