amen for fan***

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

kan det ikke være noget psy? for det lyder da underligt

ved ikk endnu men der er en mulighed, han er i udredning og har haft det fra spæd,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Nattøs

Anonym skriver:

ved ikk endnu men der er en mulighed, han er i udredning og har haft det fra spæd,

Okay det er da trist, hvor gammel er han da?

Anmeld

12. december 2010

Karina84

Anonym skriver:

mit forhold til min far er meget anspændt, da han er alkoholiker og ringer minimun 1 gang om ugen og sviner mig til. og har altså altid snakket pænt til ham og opført mig pnt over for ham

Okay, hmm hvis det var mig der sad og virkelig ikke havde lyst til at se hverken ham eller hans familie, så havde jeg altså også sagt nej. En ting er din søn, som du skal tænke på, men jeg synes altså også du skal tænke på dig selv. Kan godt forstå dig, især når han behandler dig som han gør, at du ikke har lyst til at tilbringe en halv dag sammen med ham og hans familie. Slet ikke når han siger at det er pga. din søn at han vil ha at du kommer, ehm har han slet ikke lyst til at dig hans datter....?

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Okay det er da trist, hvor gammel er han da?

han er 1½

Anmeld

12. december 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

mit forhold til min far er meget anspændt, har skrevet svar længre oppe, det er desværre 1½ time væk her fra og er tvunget til at kører med min far da jeg ikk selv har kørerkort,.

men bare en time blandt mere end 6 mennesker så er han fuldstændig smadret, og der kommer 25 mennesker

åh, så forstår jeg..
Med de svar du har givet, ja, så ville jeg ikke betænke mig - jeg ville blive hjemme..!
Har din far ikk nogle gode billeder, evt video, at vise frem med dit barn..?

Anmeld

12. december 2010

Nattøs

Anonym skriver:

han er 1½

håber i kan få noget hjælp til ham

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Okay, hmm hvis det var mig der sad og virkelig ikke havde lyst til at se hverken ham eller hans familie, så havde jeg altså også sagt nej. En ting er din søn, som du skal tænke på, men jeg synes altså også du skal tænke på dig selv. Kan godt forstå dig, især når han behandler dig som han gør, at du ikke har lyst til at tilbringe en halv dag sammen med ham og hans familie. Slet ikke når han siger at det er pga. din søn at han vil ha at du kommer, ehm har han slet ikke lyst til at dig hans datter....?

han slog først hånden a mig eller hvad man nu siger fordi jeg blev gravid som 17 årig´, og han ville ikk se min søn fordi han ligner sin far og min far kan ikk lig min søns far, det sagde han som begrundelse, og for et½ år siden begyndte hán at vise intreasse for min søn af den grund han ligner mere mig som han også selv har udtalt, jeg gav det en chance da jeg gerne vil have min søn kender sin familie, men tænker meget på at stoppe nu for det kører langt ud

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

åh, så forstår jeg..
Med de svar du har givet, ja, så ville jeg ikke betænke mig - jeg ville blive hjemme..!
Har din far ikk nogle gode billeder, evt video, at vise frem med dit barn..?

jo og tilbød ham også og komme ned og hente et album jeg havde, men ville han ikk

Anmeld

12. december 2010

KajaHH

Anonym skriver:

min far ringet for en måned siden og spurgte om jeg ville til julefrokost og sagde på det tidspunkt at det kunne jeg ikke da min søn virkelig ikke kan tåle forandringer, han bliver lidt mobset og siger jeg skal tænke over det, siger at jeg har tænkt og det bliver et nej, og siger så også at der ikke er meget ved at tage ud til familien for de kan ike andet end at rakke mig ned og de er så falske.

så ringer han idag og hører om jeg har tænkt,, siger at jeg har samme svar som sidst at jeg ikke tager med da min søn ikke kan klare forandringer og jeg er ikke vild med den familie, han siger at det må min søn altså lære og jeg skal tage mig sammen, siger at jeg ikke tager med og slet ikke når han skal tale sådan til mig, han siger at det da ikke kan passe at han ikk på vise sit barnebarn frem,   men jeg prioter mit barn højere end min fars ønske, da min søn går helt i "koma" når han er steder med for mange mennesker, skriger hele natten og hele dagen, er ved at på lavt en udredning så det er altså ikke bare pis,   han bliver skide sur og siger at det er klokken 3 lørdag og så smækker han på,

er det mig der er urimelig,   ved jeg bare kunne få passet mit barn, men jeg vil ikke over til den familie, og vil helst selv have mit barn i denne tid da han har det meget svært, spiser næsten ikke og græder meget,

Jeg havde valgt det samme som dig,for det er dig der kender dit barn bedst, og hvis du kan mærke at den lille bliver utryg ved det, og ikke trives med det, så er det jo dit barn du skal vartage, så op for dit valg, jeg havde gjort det samme

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

håber i kan få noget hjælp til ham

håber jeg også, syntes det er synd for min lille mand, men han har det kanon når det bare er mig og ham,   rander rundt og griner og leger, han er i en dagpleje hvor der kun er ham og et andet barn altså 2 i alt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.