Hvad laver i piger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

Mira0911

EJ... 

Har lige kværnet 12 stk studenter guf... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

CiSo

Perl skriver:

Ja det er ligesom vores måde at hygge sammen mens ungerne sover nogen gange kan vi da også se en film eller noget

Jamen det er jo dejligt, at have noget og give sig til sammen!

Anmeld

11. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har lige været ude at ryge en smøg, og har nu slubret 2 hindbær Sun lolly i mig

Anmeld

11. december 2010

CiSo

MoarJ skriver:

EJ... 

Hahah, lækkert!!! Det er jo kun lørdag en gang om ugen!

Anmeld

11. december 2010

Mira0911

sophieamalia skriver:

Hahah, lækkert!!! Det er jo kun lørdag en gang om ugen!

Ja det er jo det... Fnis...

Anmeld

11. december 2010

Carina1977

MoarJ skriver:

EJ... 

Ej sådan nogle har jeg også liggende, men har kun ædt 2  Nu er det altså din skyld, hvis jeg æder flere af dem *griner*

Anmeld

11. december 2010

CiSo

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg har lige været ude at ryge en smøg, og har nu slubret 2 hindbær Sun lolly i mig

Åhhr, de er så gode... Minder mig om sommer!

Anmeld

11. december 2010

Mira0911

Carina1977 skriver:

Ej sådan nogle har jeg også liggende, men har kun ædt 2  Nu er det altså din skyld, hvis jeg æder flere af dem *griner*

Haha... Tager gerne skylden for det... Jeg har 1 pakke mere til ligge... Men spiser den ikke, for så  jeg... Så bliver det en anelse klamt... 

Anmeld

11. december 2010

Low

sophieamalia skriver:

Det lyder som suuuuper hygge! Tror også min hund ligger og prutter, kan dog ikke lugte det...

Det er godt du ikke kan lugte det hehe. Mine hunde stinker ud af numsen . Engang troede jeg der var blevet lagt en lort hvilket jeg ikke kunne forstå for sådan noget gør de ikke, så jeg kiggede rundt i huset men jeg fandt sener ud af at det var prutter

Anmeld

11. december 2010

CiSo

Low skriver:

Det er godt du ikke kan lugte det hehe. Mine hunde stinker ud af numsen . Engang troede jeg der var blevet lagt en lort hvilket jeg ikke kunne forstå for sådan noget gør de ikke, så jeg kiggede rundt i huset men jeg fandt sener ud af at det var prutter

Ja, kender det godt!! Min hund skal altid ligge inde ved siden af min seng når vi skal sove, og der ligger hun og prutter for fuld udblæsning og FØJ hvor kan det lugte!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.